http://vocaroo.com/i/s1VpLKi4fjrRquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:27 schreef deadprez het volgende:
ik wil ook een shout-out krijgen van haan
quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aardige muziek voor jullie feestje.
Ja, ligt aan jou.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp niet zo goed waarom je een bloempot in de keuken kapot gaat gooien bij de persoon wie het feestje geeft.
Niks mis met the Doors, maar dit ga je toch niet op een feest draaien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Aardige muziek voor jullie feestje.
http://vocaroo.com/i/s1XXwIrgleSdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik er ook een voor in mijn sig he.
Ik zal wat anders bij een feestje voor ogen hebben dan jullie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis met the Doors, maar dit ga je toch niet op een feest draaien.
Heb je niks aan als ze je blutzuipenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee man moet mijn bazenstatus hooghouden
Een uurtje poëzie van j.c. Bloem aan elkaar voordragen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal wat anders bij een feestje voor ogen hebben dan jullie.
Nou nee hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Een uurtje poëzie van j.c. Bloem aan elkaar voordragen.
Da's leuk een aardig, maar waar is m'n Vocaroo shoutout.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:38 schreef haan33 het volgende:
die eerste 2 chimeids zijn gearriveerd
Hij noemde jou al in de eerste vocaroo geloof ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik dacht dat we vrienden waren, wtf haan
Oh, ok ik ga het topic wel lezen dan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij noemde jou al in de eerste vocaroo geloof ik.
Ik vind feesten waar de muziek zo hard staat dat je elkaar amper kan verstaan heel storend. Ik ben er doorgaans om goede gesprekken te hebben, als ik hersenloos ergens met mijn kop tegen de muur wil rammen, zet ik 'ik hou van holland wel aan'quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee hoor. In essentie is het hetzelfde, alleen de buitenkant verschilt wat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |