Is meestal wel een pestbende, vorige keer lagen er 2 bloemputten in de keuken kapot gesmetenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komen er nog foto's van de zwijnenstal naderhand?
nee man zijn ook chimeids bij, die moeten natuurlijk dronken worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:48 schreef deadprez het volgende:
Dan geef je ze ook geen drank en jonko.
Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp niet zo goed waarom je een bloempot in de keuken kapot gaat gooien bij de persoon wie het feestje geeft.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Is meestal wel een pestbende, vorige keer lagen er 2 bloemputten in de keuken kapot gesmeten
Was blijkbaar de gastheer zelf, die had teveel absinth gedronkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp niet zo goed waarom je een bloempot in de keuken kapot gaat gooien bij de persoon wie het feestje geeft.
true, maar die kunnen er later op de avond nog iets voor terugdoen. die skeere bois zou ik niks geven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee man zijn ook chimeids bij, die moeten natuurlijk dronken worden.
Zit op mijn laptop beetje chimeids te overtuigen te komenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:50 schreef AfstandKronkel het volgende:
Mensen stromen binnen en jij zit op Fok!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:47 schreef haan33 het volgende:
Vanavond
Ik en 3 matties geven een feest.
We hebben kaolo veel bier gekocht(10 kratten voor 12 man)
Ook is menig jonko, assie en fles aanwezig
We vroeger aan mensen of ze wat te kanen konden meenemen,
Nu komen de eerste mensen binnen met lege handen, zijn trouwens altijd dezelfde mensen die niks meenemen
Klacht: profiteurs
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jouw leraar Nederlands is zeker ook dood?
of dronken chimeidsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee man zijn ook chimeids bij, die moeten natuurlijk dronken worden.
nee man moet mijn bazenstatus hooghoudenquote:
nee is meer ons bier, ze blijven altijd tot 2/3uquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:58 schreef VeX- het volgende:
Grap is op jouw.
Ze komen je bier opzuipen en gaan dan naar een echt feestje.
Dan gaan ze toch heus niet betalen.
Je kan zeggen wat je wilt over TS, maar hij is wel een goede gastheerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:47 schreef haan33 het volgende:
We hebben kaolo veel bier gekocht(10 kratten voor 12 man)
Ook is menig jonko, assie en fles aanwezig
Vanavond geven mijn 3 vrienden en ik een feest. Wij hebben fucking veel bier gekocht (10 kratten pils voor 12 man). Ook is menig wiet, hasj en flessen sterke drank aanwezig. Wij vroegen aan enkele genodigden of zij wat te eten konden meenemen. Nu komen de eerste mensen binnen met lege handen, zijn trouwens altijd dezelfde mensen die niks meenemen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:02 schreef kThxByex0r het volgende:
Kan dit topic even in het Nederlands?
kan er geen fuck van lezen!
Ach, dat gebeurt inderdaad wel vaker.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vanavond geven mijn 3 vrienden en ik een feest. Wij hebben bizar veel bier gekocht (10 kratten pils voor 12 man). Ook is menig wiet, hasj en flessen sterke drank aanwezig. Wij vroegen aan enkele genodigden of zij wat te eten konden meenemen. Nu komen de eerste mensen binnen met lege handen, zijn trouwens altijd dezelfde mensen die niks meenemen.
Klacht: profiteurs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |