Mmm nee het was meer een soort van geruststellingsgebaar na de analyse van de teen, geen deel van de controlequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:28 schreef Annoyance het volgende:
De dokter moest gewoon even kijken of alles nog werkte.
Dat was in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:28 schreef OEM het volgende:
Tip: ga voortaan naar een huisarts of ziekenhuis ipv naar de dierentuin voor dit soort dingen.
Inderdaad, op safari gaan doe je maar met je vriendin in bed.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:28 schreef OEM het volgende:
Tip: ga voortaan naar een huisarts of ziekenhuis ipv naar de dierentuin voor dit soort dingen.
Dan schiet ik jou dood en we gaan samen. Ook jouw vrouw mee is leuk maar ik denk niet dat je zo iemand hebt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:30 schreef porsche1 het volgende:
Hoop: Ik hoop dat je zwaar gewond raakt.
Wat een lol.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:32 schreef Bovenkamer het volgende:
[..]
Dan schiet ik jou dood en we gaan samen. Ook jouw vrouw mee is leuk maar ik denk niet dat je zo iemand hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:30 schreef Bovenkamer het volgende:
Dat was in het ziekenhuisHoezo dierentuin?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:26 schreef Bovenkamer het volgende:
Toen ik aanvhet zitten was en daar was gegaan voor een voetprobleem (blaar moest weggesneden), plotseling en onverwacht tikte die aap mij met twee vingers of zo snel op mijn bovenbeen zo rond de dij. Ik voel mij geschondenOngewenst fysiek contact heet zoiets.
Die aap moet dood, na de ontslag natuurlijk
klacht: arts voelt zich genoodzaakt mij zomaar aan te raken
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:30 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Inderdaad, op safari gaan doe je maar met je vriendin in bed.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:28 schreef OEM het volgende:
Gewoon je vriendin een behandeling laten geven. Werkt gegarandeerd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:34 schreef Bovenkamer het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?ik ging er voor een pijnlijke blaar op mijn rechterteen waarbij de huid deels los kwam.
Ik heb geen vriendin.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:37 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Gewoon je vriendin een behandeling laten geven. Werkt gegarandeerd. [ afbeelding ]
Ik heb weinig contact met mijn moeder.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:40 schreef Annoyance het volgende:
[..]
Je moeder volstaat ook als bemiddelaar.
Hoe weet je zo zeker dat het vingers waren en niet wat anders dat twee vingers dik was?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:26 schreef Bovenkamer het volgende:
Toen ik aanvhet zitten was en daar was gegaan voor een voetprobleem (blaar moest weggesneden), plotseling en onverwacht tikte die aap mij met twee vingers of zo snel op mijn bovenbeen zo rond de dij.
Jouw leraar Nederlands is zeker ook dood?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:26 schreef Bovenkamer het volgende:
aanvhetblaar
moest weggesneden
de ontslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“When there is no desire, all things are at peace.”
Die is er vandoor met die dokter nadat hij ook bij haar zijn derde been tussen de dijen legde.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:41 schreef Bovenkamer het volgende:
[..]
Ik heb weinig contact met mijn moeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |