Goed zo. Ik verbaas me er vaak over hoeveel mensen hun handen na een toiletbezoek niet wassen. Bah.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
na t toiletbezoek
voor t koken
na t behandelen van kip
en als t nodig is
Ja toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Erg vaak.
Ook wel met desinfect zeep als ik met de kinderen bezig ben.
Gaan we hier nog ss-en of niet?
Denk het welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Moeten we dan geen lootjes gaan trekken?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:17 schreef HeatWave het volgende:
SS-en is toch een beetje een dubieuze term hoor.
Anders niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:44 schreef Oognip het volgende:
Als het goed is hebben alle SS-ers een PM ontvangen. Mocht ik iemand vergeten zijn dan mag je me via DM even een klap verkopen.
Gelukkig! Zo'n labeltje opent ook deuren, hoe verdrietig ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:16 schreef Oognip het volgende:
Mijn oma heeft eindelijk de diagnose alzheimer en de zorg wordt opgevoerd. Eindelijk
hoe vervelend ook. Eindelijk!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:16 schreef Oognip het volgende:
Mijn oma heeft eindelijk de diagnose alzheimer en de zorg wordt opgevoerd. Eindelijk
Pfoe, toch wel een opluchting denk ik. Extra zorg en hopelijk meer ogen in het zeil.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:16 schreef Oognip het volgende:
Eindelijk geeft je dat een beetje rust?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:16 schreef Oognip het volgende:
Beetje. Maar ik ben er aardig van ontdaan. Ook al wist ik wel dat het niet goed ging, nu pas komt het besef binnen dat ze nooit meer wordt zoals ze was. Plus dat ze het altijd vreselijk vond om ooit Alzheimer te krijgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:48 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Eindelijk geeft je dat een beetje rust?
Is ook verdrietig en voor niemand leuk. Tussen een vermoeden/weten en de definitieve diagnose zit qua emotie ook een verschil. Hopelijk krijgt ze nu wel de hulp die ze nodig heeft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beetje. Maar ik ben er aardig van ontdaan. Ook al wist ik wel dat het niet goed ging, nu pas komt het besef binnen dat ze nooit meer wordt zoals ze was. Plus dat ze het altijd vreselijk vond om ooit Alzheimer te krijgen.
Fijn dat ze nu de zorg krijgt die ze nodig heeft en een geruststelling voor jouquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:16 schreef Oognip het volgende:
Niet leuk dat het echt Alzheimer is maar wel fijn dat de zorg wordt opgevoerd en ze krijgt wat ze nodig heeftquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:16 schreef Oognip het volgende:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Beetje. Maar ik ben er aardig van ontdaan. Ook al wist ik wel dat het niet goed ging, nu pas komt het besef binnen dat ze nooit meer wordt zoals ze was. Plus dat ze het altijd vreselijk vond om ooit Alzheimer te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |