Goed zoquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:50 schreef Toekito het volgende:
Mijn "moeder" was blij met haar kaarsjes, chocolaatjes en maskertjes!
iedereen zei tegen mij en collega dat ze boos zou worden en waren verbaasd hoe ze reageerde.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:13 schreef miss_dynastie het volgende:
De buuv belt ons met een uitgebreid verhaal over poging tot inbraak in haar schuur. Politie bellen? Welnee, ze denkt kennelijk dat wij stichting korrelatie zijn of zo en blijft maar lullen
quote:
Ooooh ja, dat heb ik momenteel ook ja. Niet bijster veel energie momenteelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 06:56 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
om een of andere vage reden blijft mijn hoofd roepen : meeer slaaaaap
Vier uur sliep ik. Vier uurquote:
Goed gedaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:50 schreef Toekito het volgende:
Mijn "moeder" was blij met haar kaarsjes, chocolaatjes en maskertjes!
Dat komt door het weer , ik heb er ook last vanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 06:56 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
om een of andere vage reden blijft mijn hoofd roepen : meeer slaaaaap
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vier uur sliep ik. Vier uur
Maar gelukkig sliep zij wel nadat ze haar verhaal kwijt was, want bij haar was het licht al uit toen ik een kwartier later een ommetje ging maken om weer in slaap te kunnen komen
We gaan er vandaag wel wat van zeggen. In echte noodgevallen mag ze heus wel bellen 's nachts, maar het zou fijn zijn als ze daarbij de stelregel zou hanteren dat als het niet belangrijk genoeg is om haar zonen en de politie, brandweer of ambulance voor te bellen, ze ons ook pas na achten 's ochtends hoeft te bellen en niet midden in de nacht om haar verhaal kwijt te kunnen. Want als ze dat blijft doen, kan het zomaar zijn dat we niét opnemen als het een keer echt belangrijk is....
Is er al koffie?
Hehe, nou, D had haar aan de lijn he, en je kent hem, die is veel te lief. Ik zou na het 'nee, ik bel de politie niet', gezegd hebben: 'buuv, als het niet belangrijk genoeg is om de politie voor te bellen, moet je het niet in je hoofd halen mij er mijn bed voor uit te bellen. Welterusten!', maar hij laat haar dan lullen, want hij wilde niet onbeleefd zijn. Alsof het haar iets kan schelen dat ze onbeleefd is als ze je na enen beltquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed gedaan
[..]
Dat komt door het weer , ik heb er ook last van
[..]![]()
![]()
![]()
Hier je hebt ze nodig
Ik zou daar ook wat van zeggenvoordat je haar echt iedere avond aan de telefoon hebt over wissewasjes
Oef, dat zijn lange dagen zo dan.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt verveel me te pletter.
zit op mn werk nu maar hieraan te werken
[ afbeelding ]
als ze niets anders aanbieden en t werk welke ik moest doen al klaar is, dan moet je zelf maar dingen zoeken he...
Oef, dat zijn lange dagen zo dan..... [/quote]dat zijn het inderdaad. en aangezien alles wat op de stapel lag wat gedaan kon worden inmiddels af is, is het wachten op input van klanten.quote:
ja een colshawl, zo eentje die je dubbel om hangt zegmaar.quote:Wat wordt het, een shawl of iets anders? Het ziet er wel mooi uit qua patroon!
Ohja, die ken ik welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
]dat zijn het inderdaad. en aangezien alles wat op de stapel lag wat gedaan kon worden inmiddels af is, is het wachten op input van klanten.
[..]
ja een colshawl, zo eentje die je dubbel om hangt zegmaar.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ohja, die ken ik wel
Pff.. er zou hier tussen 12 en 14 uur een pakketje bezorgd worden. Ze zijn nog steeds niet geweest.
Oh fijn is dat ja. De eerste keer kun je bij PostNL geloof ik niet de bezorgtijd wijzigen, dat kan pas als het de eerste keer onsuccesvol aangeboden is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ken hetNu ik erover nadenk, volgens mij heb ik deze week precies hetzelfde, want ik heb een half jaar terug een boek besteld wat als het goed is deze week binnen komt, alleen ik denk niet dat een boek van 650 pagina's door de brievenbus past en ik ben niet thuis
Naja, dan maar ophalen op het postkantoor.
na t toiletbezoekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:49 schreef Oognip het volgende:
Het is vandaag internationale dag van het handen wassen. Hoe vaak wassen jullie je handen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |