Ik snapte hemquote:
bij gebrek aan een eigen moeder moet mijn 'gekozen' moeder er aan geloven.quote:
wel met je moeder, niet met je omaquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo ga je toch niet met je moeder om
Ach, op mijn beurt noem ik hem 'lange magere slungel'quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:15 schreef Toekito het volgende:
bij gebrek aan een eigen moeder moet mijn 'gekozen' moeder er aan geloven.
mijn oma's zijn al jaren dood. Je bedoelt mn tante, de oma van mn nichtje? Die krijgt wat mij betreft een standbeeld en lintje en een eigen feestdag idd!quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:15 schreef Adnap het volgende:
[..]
wel met je moeder, niet met je omadie wordt als een afgod vereerd
LOL moet kunnen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ach, op mijn beurt noem ik hem 'lange magere slungel'
tuurlijk want ze zegt wel dat ze er niets aan doet maar ondertussen vind ze bezoek, kaartjes en appjes erg leukquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOL moet kunnen.
Mijn 'mama' was jarig maar wil er niks van weten. Jammer joh. Appje en een kaartje gestuurd en dan is ze toch HEEL blij. En denk dat ze teleurgesteld was als ik niets liet horen.
in jou geval die jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn oma's zijn al jaren dood. Je bedoelt mn tante, de oma van mn nichtje? Die krijgt wat mij betreft een standbeeld en lintje en een eigen feestdag idd!
die doet alles voor me. En daarom is haar dochter, mijn eigenlijke nichtje, meer mn zusje en vandaar haar kinderen mn nichtjes ipv achternichtjesquote:
Zon vriendin heb ik, das mijn zus en haar kindje mijn nichtjequote:Op zondag 13 oktober 2013 10:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
die doet alles voor me. En daarom is haar dochter, mijn eigenlijke nichtje, meer mn zusje en vandaar haar kinderen mn nichtjes ipv achternichtjes
quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:44 schreef Adnap het volgende:
[..]
Zon vriendin heb ik, das mijn zus en haar kindje mijn nichtje
Yesquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je was naar Gravity he?
Die wil ik ook heel graag zien! Werd je soort-van 'zeeziek' of viel het mee?
Neeeee johquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh lord, dat wordt een kater vandaag
Beter regen op de terugweg dan op de heenwegquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Goedemorgen! Goed feestje gehad gisterenvolgend jaar weer, alleen jammer van de regen want ik kwam echt zeiknat thuis. En met modderpoten zo in de gang te zien
![]()
Dat gaat hem hier niet meer wordenquote:
Wat fijn dat je haar nog hebt danquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn oma's zijn al jaren dood. Je bedoelt mn tante, de oma van mn nichtje? Die krijgt wat mij betreft een standbeeld en lintje en een eigen feestdag idd!
Ik hoop dat ze nog heel lang bij jullie mag blijvenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:56 schreef Toekito het volgende:
Als zij dood gaat dan kan je mij en de rest van de fam opvegen.
O morgen is het over hoor, meer tijd heb ik er niet voorquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:59 schreef Toekito het volgende:
Oh en indaha knap eens snel helemaal op
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:00 schreef indaha het volgende:
[..]
O morgen is het over hoor, meer tijd heb ik er niet voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |