SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koga Miyata Gents Touring (met levenslange garantie op het frame)
Meer foto’s achter spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat andere kleinere ruilitems:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ruilgeschiedenis bekijken kan hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik nog nodig heb:
Goede camera
E-reader
Externe accu (voor telefoon etc)
Backpack
GoPro Hero 3
Accessoires voor de GoPro Hero 3
Mocht je iets willen ruilen of heb je tips, laat even een bericht achter en ik reageer zo snel mogelijk!
In overleg met de V&A mods is dit topic tot stand gekomen. Het makkelijkst is dat je aangeeft wat je te ruil hebt en wat je ervoor wilt hebben van de producten die in mijn topic staan. Is er geruild zal de OP worden aangepast zodat je altijd kan zien wat er op het moment te ruil is.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lt.Surge op 13-10-2013 22:04:14 ]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu![]()
18.500 views, 300 reacties en nu deel #2 - we gaan weer verder!
Geed idee of ik 'm nu gekoppeld heb aan het vorige deel, zo niet kunnen de mods dat dan doen?
Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Er staat dat je nog een goede camera nodig hebt, maar die heb je nu toch?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Welke bedoel je? De GoPro? Dat is een goede camera waar ik mee kan filmen maar is niet echt geschikt voor fotografie. Ik ben daarom op zoek naar een spiegelreflex of systeemcamera oid waar ik mooie foto's mee kan maken tijdens m'n reis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:26 schreef Studeur het volgende:
Er staat dat je nog een goede camera nodig hebt, maar die heb je nu toch?Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Ja ik bedoel die van de eerste foto, maar die bied je dus te ruil aan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:28 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Welke bedoel je? De GoPro? Dat is een goede camera waar ik mee kan filmen maar is niet echt geschikt voor fotografie. Ik ben daarom op zoek naar een spiegelreflex of systeemcamera oid waar ik mooie foto's mee kan maken tijdens m'n reis.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat is een GoPro-achtige camera, dat was de eerste actioncam die ik bij elkaar heb geruild. Daarna kreeg ik de mogelijkheid om een GoPro bij elkaar te ruilen dus nu kan ik deze weer verder ruilen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die van de eerste foto, maar die bied je dus te ruil aan?
Even voor de duidelijkheid:
Ik heb nu 4/5 items die ik bij elkaar wilde ruilen. Enige wat ik nog nodig heb ik een goede camera voor fotografie. Ik heb een Mede8er, Fiets en Actioncam te ruil!
Daar drukte ik op maar ik kreeg de melding dat ik 'm niet kon koppelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
Je had even op "open nieuw deel" moeten klikken![]()
Ik heb hem nu voor je gekoppeld.- thanks voor het fixen!
Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
haha die is vet! die wil ik hebbenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef Eraser127 het volgende:
Misschien niet helemaal voor op je vakantie maar heb een werkende kofferplatenspeler voor thuis.
[ afbeelding ], waar zou je 'm eventueel tegen willen ruilen?
WOEHOE!!2
Het moment is daar; ik heb eindelijk een camera bij elkaar geruild!
WOEHOE!!2
Vanmiddag heb ik de Mede8er en het fotografieboek geruild tegen een Canon 400D + Batterygrip + 2 Accu's + 4GB CF Card!![]()
Heel erg bedankt Kanovinnie!
-----------------------------------------
De 400D is voorzien van de standaard 18-55 lens zonder IS. Aangezien ik nog wat ruilmiddelen 'over' heb, wil ik kijken of het mij lukt om een leuke lens (misschien met IS?) bij elkaar te ruilen!
Dus heb jij een leuke lens die stof ligt te happen? Laten we dan ruilen!
Mocht je trouwens 4 t/m 16GB CF-kaarten hebben - die heb ik ook nodig dus misschien valt daar ook iets te ruilen! Verder zou ik graag een handgrip en extra accu's willen voor mijn GoPro, ik heb de originele GoPro chestmount eventueel ook te ruil.
[ Bericht 5% gewijzigd door p-perklip op 13-10-2013 20:02:28 ]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
En doet hij het?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:52 schreef p-perklip het volgende:
WOEHOE!!2
Het moment is daar; ik heb eindelijk een camera bij elkaar geruild!
WOEHOE!!2
Vanmiddag heb ik de Mede8er en het fotografieboek geruild tegen een Canon 400D + Batterygrip + 2 Accu's + 4GB CF Card!![]()
Heel erg bedankt Kanovinnie!
-----------------------------------------
De 400D is voorzien van de standaard 18-55 lens zonder IS. Aangezien ik nog wat ruilmiddelen 'over' heb, wil ik kijken of het mij lukt om een leuke lens (misschien met IS?) bij elkaar te ruilen!
Dus heb jij een leuke lens die stof ligt te happen? Laten we dan ruilen!
Mocht je trouwens 4 t/m 16GB CF-kaarten hebben - die heb ik ook nodig dus misschien valt daar ook iets te ruilen! Verder zou ik graag een handgrip en extra accu's willen voor mijn GoPro, ik heb de originele GoPro chestmount eventueel ook te ruil.
![]()
![]()
Hij doet 'tquote:- heb je misschien iets van de bovengenoemde items? Dan kunnen we die actioncam ruilen
Heeft iemand GoPro Hero 3 accessoires waar hij/zij niks mee doet? Of misschien een leuke lens voor de Canon 400D? Ook CF kaartjes van 4GB of meer zijn welkom!
Ik heb te ruil:
• Een 1080p waterdichte Actioncam
• Koga Miyata Gents touring fiets
• Kleine ruilartikelen zoals Solarkit of nieuw Star Wars boek
• GoPro Hero 3 Chest MountPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Als je er aan kunt komen is dit een fijne lens, veel waar voor je geld en 18-200 is in mijn ogen een mooi bereik voor uiteenlopende situaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:07 schreef Pagan het volgende:
Als je er aan kunt komen is dit een fijne lens, veel waar voor je geld en 18-200 is in mijn ogen een mooi bereik voor uiteenlopende situaties.Thanks voor de tip, wordt aardig gereviewd inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:42 schreef p-perklip het volgende:
Heeft iemand GoPro Hero 3 accessoires waar hij/zij niks mee doet? Of misschien een leuke lens voor de Canon 400D? Ook CF kaartjes van 4GB of meer zijn welkom!
Ik heb te ruil:
• Een 1080p waterdichte Actioncam
• Koga Miyata Gents touring fiets
• Kleine ruilartikelen zoals Solarkit of nieuw Star Wars boek
• GoPro Hero 3 Chest Mount
Haha thanks appelen! Jammer dat wij nooit tot n ruil zijn gekomenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:20 schreef appelen het volgende:
Goh, wat goed dat je zo goed als alles bij elkaar hebt
Ik heb nog een 18-55 IS II liggen uit een 650D kit, paar keer gebruikt maar al snel vervangen door een 15-85. Heb ook nog een 50mm f1.8. II
Interesse?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 19:52:59 ]![]()
Ja zekerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:52 schreef CrashO het volgende:
Ik heb nog een 18-55 IS II liggen uit een 650D kit, paar keer gebruikt maar al snel vervangen door een 15-85. Heb ook nog een 50mm f1.8. II
Interesse?! Stuur me anders even een pm met je eventuele ruilvoorstel!
Tja er zaten voor mij niet echt interessante dingen bijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:50 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Haha thanks appelen! Jammer dat wij nooit tot n ruil zijn gekomen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:52 schreef CrashO het volgende:
Interesse?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail![]()
with stupidquote:Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: