.... en hier zijn wij getuige van de eerste communicatie tussen bonobo en zijn soortgenoot bolo, beiden bavianenmannetjes die hun territorium afbakenen door het gebruik van korte, herhalende klanken ...quote:
Ik 1quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Tinder man..leuke app...goede egoboost.
Kwam al 10 bekenden tegen.
Hoeveel angles en effecten heb je gebruikt op je foto?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
nul effecten en een frontale, half profiel en renfoto, gewoon waar ik op lijk..niet vertekend.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeveel angles en effecten heb je gebruikt op je foto?
Dat is zo Domme foto. Waar vind je die shit...bb.com zeker haha.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef Sapstengel het volgende:
Crossfit
[ afbeelding ]
Brb weighted pullups met resistance bands..
ben al 2 dagen non stop aan het likenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha ik kwam een oud klasgenoot tegen, geef je een like natuurlijk. "We kunnen wel een keer wat leuks gaan doen als je dat leuk lijkt"quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:24 schreef Fanta-stick het volgende:
serieus? Bij mij liken ze allemaal terug.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben al 2 dagen non stop aan het liken
nog steeds geen match
Hahah gewoon blocken. Kutwijf, wat denkt ze wel niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha ik kwam een oud klasgenoot tegen, geef je een like natuurlijk. "We kunnen wel een keer wat leuks gaan doen als je dat leuk lijkt"
Bitch het was een "Hey leuk jou ken ik"-like
Bij mij eerste dagen ook niets. Andere foto en ging opeens sneller. Mja nog maar 30-40 matches maar wel paar leuke gesprekkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben al 2 dagen non stop aan het liken
nog steeds geen match
gebruik je 1 foto?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij mij eerste dagen ook niets. Andere foto en ging opeens sneller. Mja nog maar 30-40 matches maar wel paar leuke gesprekken
Wel afgewezen door Fanta
Ze denkt waarschijnlijk:quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah gewoon blocken. Kutwijf, wat denkt ze wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |