Die tweede is een 5/10, srs.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Rescept als het VeerEli, Omdatappel of Dromenvangertje is.
Ja soort van indirect wel.quote:
Ik was al beledigd ja, ik kan er gewoon niet tegen als mensen mij als een stuk vuil behandelen want wie ben jij wel niet?????????? Altijd hetzelfde met die bruine mensen, bah bah.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:38 schreef JackieBrown het volgende:
Fuckin ir helemaal boos worden maar als ik asspics vraag via dm negeert ze me
3 maanden is lang, als niet squatten wil, dan geen bil!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:28 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik was al beledigd ja, ik kan er gewoon niet tegen als mensen mij als een stuk vuil behandelen want wie ben jij wel niet?????????? Altijd hetzelfde met die bruine mensen, bah bah.
En mij ass faalt, ga binnenkort beginnen met Strong Curves booty workout, wacht nog op wat equipment die binnen moet komen![]()
Afgelopen 3 maanden niet getrainedGym werd verbouwd en het was enorm kut en weer begonnen met school na 4 jaar. Maar deze week weer hard er tegenaan gegaan en nu moet ik echt wat discipline kweken anders word het nooit wat met mijn booty.
Dat gaat binnenkort empirisch onderzocht worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
Lol at bodybuilder. Heeft ze ook een mega clit?
hoe houdt ze die motor in bedwang als dwerg?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat gaat binnenkort empirisch onderzocht worden.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:43 schreef no1uknow het volgende:
hahaha m'n broertje neemt z'n nieuwe vriendin mee, blijkt het een redelijk bekende fokster te zijn LOL
Awesome_ kankerlulquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:37 schreef Awesome_ het volgende:
hee jongens ik zie dat sommige van jullie een post in hun signature hebben waarin een andere user degene ophemelt dus ik d8 als jullie nu allemaal een leuk stukjje over mij schrijve dan kan ik die in mij signature zette
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey HouseMusicFactorySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahaha aldus mn grootste stalkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heeft ze niet. Ze is een negerin zonder ass.
Waarom niet, ik ben er maar heel kort op geweest.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:03 schreef Beach het volgende:
dima hebben ze op die sites van je ook lekkere aziatische chicks?
heb je lekker veel aan hierquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom niet, ik ben er maar heel kort op geweest.
Het is een internationale georiënteerde site, dus je kan ook in Azië zoeken als je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |