maar dat is niet hoe je het zeiquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
mn uiterlijk is tog onderdeel van mij
pussywhipped for lifequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:32 schreef Levolution het volgende:
Ik vind het zo triest altijd als mannen een hobby hebben, ze dat weg moeten doen van hun nieuwe chick en dat ze dat ook echt doen.
Beetje voorbarige conclusie maar volgens mij gebeurt het hier bijvoorbeeld.
Zelfde met huisdieren enzo waar de chick niks van wil weten.
Haha, ik heb nogal veel hobbies (games, elektro gerelateerd etc) en ik ben blij dat dat gewoon geaccepteerd wordt hier.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:32 schreef Levolution het volgende:
Ik vind het zo triest altijd als mannen een hobby hebben, ze dat weg moeten doen van hun nieuwe chick en dat ze dat ook echt doen.
Als ze zoiets al eist weet je al dat ze het niet waard is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Haha, ik heb nogal veel hobbies (games, elektro gerelateerd etc) en ik ben blij dat dat gewoon geaccepteerd wordt hier.
Ik denk niet dat ik zou stoppen met mijn hobbies voor mijn vriendin.
shoppen is inderdaad geen geldige hobbyquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:42 schreef seto het volgende:
meeste vrouwen hebben zelf niet eens hobby's
^^quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:43 schreef Beach het volgende:
[..]
shoppen is inderdaad geen geldige hobby
wat zijn je hobbies?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:43 schreef Beach het volgende:
[..]
shoppen is inderdaad geen geldige hobby
Meestal iets in deze trant inderdaad:quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:42 schreef seto het volgende:
'Lekker gek' zeggen ze een paar jaar later, wanneer ze zichzelf een pittig kapsel hebben aangemeten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:46 schreef Beach het volgende:
'spontaan en leuk' is net één stapje hoger dan 'lekker gek'
Mannen die geenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:32 schreef Levolution het volgende:
Dat zijn 2 woordenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Meestal iets in deze trant inderdaad:
"Hobby's: niet echt, winkelen en stappen denk ik.
Beschrijf jezelf in één woord: spontaan en leuk!"
als meisje wil je toch niet met een kerel die nog ''dingen verzamelt''quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:50 schreef Levolution het volgende:
Was een keer bij dat programma over verzamelwoede met die RTL4-neger zo'n gast met een prachtige collectie film collectibles, had zijn chick hem opgegeven voor dat programma.NSB-streek pur sang.
Alles moest de deur uit en toen het hem op een gegeven moment te veel werd omdat waardevolle spullen weg werden gegooid kreeg hij een interventie van zijn vriendin of zijn spullen of zij belangrijker was.
Hij wist de vraag niet te beantwoorden waardoor ze moest huilen.
Sowieso mensen die reizen als hobby noemenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wat zijn je hobbies?
"ehm, shoppen, reizen en ik sport sws 1x per maand.![]()
"
Klopt inderdaad. Wtf doen vrouwen in hun vrije tijd?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:42 schreef seto het volgende:
Oorspronkelijk koken en wassen, maar dat doen ze tegenwoordig ook al niet meer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Wtf doen vrouwen in hun vrije tijd?
Roddelen, ijs eten, huilen bij Free Willyquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Wtf doen vrouwen in hun vrije tijd?
Wel een zoete witte of een rosé, want rode wijn lusten ze niet.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:10 schreef seto het volgende:
sappie heeft nogal een complex met meisjes volgens mij
Het ergste zijn die pretentieuze kutten die vanuit Goes of Susteren naar Amsterdam vertrekken om te studeren en dan doen alsof ze het helemaal gemaakt hebben maar ondertussen ergens 3hoog achter wonen in de bijlmer en een callcenter bijbaantjequote:Op zondag 13 oktober 2013 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ja het klinkt wel enorm verzuurd als ik het zo leesMaarja ik heb niks met die dertien in een dozijn Nederlandse meisjes nee.
Op alternatiefdaten.nl zitten wel interessante meisjes (srs). Moet je wel eerst langs de 95% whales en 5/10's.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Het ergste zijn die pretentieuze kutten die vanuit Goes of Susteren naar Amsterdam vertrekken om te studeren en dan doen alsof ze het helemaal gemaakt hebben maar ondertussen ergens 3hoog achter wonen in de bijlmer en een callcenter bijbaantje
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:18 schreef Levolution het volgende:
Ik heb altijd Sapstengel's smaak voor vrouwen gewaardeerd, deze man begrijpt.
Haha ja inderdaad. Een half jaartje in de 'grote stad' wonen en ze zijn een echte kosmopoliet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Het ergste zijn die pretentieuze kutten die vanuit Goes of Susteren naar Amsterdam vertrekken om te studeren en dan doen alsof ze het helemaal gemaakt hebben maar ondertussen ergens 3hoog achter wonen in de bijlmer en een callcenter bijbaantje
Ja serieus, een chick waar ik jaren terug wat mee gerotzooid heb is echt het ultieme voorbeeld. Woont ergens in 1 of andere buitenwijk, alles is minimaal een half uur fietsen, maar hey ze woont wel in Amsterdam. En deephouse vind ze natuurlijk helemaal te gek.quote:
Whehehehequote:Op zondag 13 oktober 2013 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja serieus, een chick waar ik jaren terug wat mee gerotzooid heb is echt het ultieme voorbeeld. Woont ergens in 1 of andere buitenwijk, alles is minimaal een half uur fietsen, maar hey ze woont wel in Amsterdam. En deephouse vind ze natuurlijk helemaal te gek.
Echt de treurnis niet te filmen.
Anders is blijkbaar juist goed in deze gevallen dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Het hoeft niet altijd zo te zijn trouwens. Meeste vrienden van me hebben ook Nederlandse vriendinnen en die zijn wel gewoon heel down to earth en normaal.
Maarja, dat waren vroeger ook allemaal van die alternatieve meisjes die ondertussen die fase voorbij zijn, maar qua mentaliteit merk je nog wel dat ze heel anders zijn.
Als slechts de top 5% date-waardig is op alternatiefdaten, dan kan je je beter op een andere dating site aanmelden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ja het klinkt wel enorm verzuurd als ik het zo leesMaarja ik heb niks met die dertien in een dozijn Nederlandse meisjes nee.
Op alternatiefdaten.nl zitten wel interessante meisjes (srs). Moet je wel eerst langs de 95% whales en 5/10's.
Nee op normale datingsites zitten teveel gare vrouwen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als slechts de top 5% date-waardig is op alternatiefdaten, dan kan je je beter op een andere dating site aanmelden.
Hoe gaat het tinderen??quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee op normale datingsites zitten teveel gare vrouwen.
Damn, son.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
Chick op m'n FB heeft nu een soort van populair nummer gemaakt, was op MTV en SlamFM enz:
Die naam alleenDaddy's girl...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |