quote:
Wat de fuck gebeurt er met haar tepels?quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden om aan deze shemale te worden gekoppeld
[ afbeelding ]
jappenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:51 schreef Sapstengel het volgende:
Haha was me niet eens opgevallen. Zijn vast gecensureerd door de maker van die gif
Het is een kerel bah klaar. Ander onderwerp of je krijgt hiv.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als jij naar die gif kijkt zie je dan een kerel of een vrouw?quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het is een kerel bah klaar. Ander onderwerp of je krijgt hiv.
tering, die heeft nooit zon gezien, zo wit als een lijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik weet iets voor jequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:03 schreef Beach het volgende:
dima hebben ze op die sites van je ook lekkere aziatische chicks?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
Pua-guru fathank.Onderwijs ons![]()
Gisteren een HB8 in een threeset tegengekomen, inclusief AMOG. Open jij dan met een DHV of ben je meer eeen peacock?
HB8, AMOG, DHV, peacock..quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
Gisteren een HB8 in een threeset tegengekomen, inclusief AMOG. Open jij dan met een DHV of ben je meer eeen peacock?
Srs, wat is deze?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
laat JB dit niet lezenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
Jij bent degene die zich "hormonal" gedraagt vanwege zijn ongesteldheid.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:03 schreef ChesterPerry het volgende:
serieus mcnulty vinger je af dan is het klaar, ben weg hier
quote:Op zondag 13 oktober 2013 03:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tering, die heeft nooit zon gezien, zo wit als een lijk.
Ik haat jou. Haat jij mij ook.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ahaha aldus mn grootste stalker
Ja zo even shotje zetten inderdaad. Begin al afkickverschijselen te krijgen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:23 schreef Ganzz het volgende:
Dit topic is echt van de rails af... Creatine gebruikers gehalte is vrij hoog zeker hier
Alsof iemand hier traint.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:27 schreef Ganzz het volgende:
Misschien moeten we deze weer even herhalen:
[ afbeelding ]
Misschien moet je je lekker met je eigen zaken bemoeienquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:27 schreef Ganzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je je lekker met je eigen zaken bemoeien
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
Op dit moment heel kort, strak van de noxipro en de gym is dichtquote:
nouquote:
regent veeeeeeeeel te hard plus op zondag is het in dit gat uiteraard dichtquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:33 schreef Montelly het volgende:
Goedemorgen popjes, gaan we vandaag gym knallen ofwat. Btw, alles staar blank hier
centrale pua topic met dank aan fathank nuquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:03 schreef fathank het volgende:
Is dit het centrale 'post hier je datingsite struggles-topic' geworden ofzo
ik weet al die termen nog uit mijn pua tijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
whyyyyyyyyyy het is etha niet tochquote:
lelijke piercingsquote:
not even oncequote:Op zondag 13 oktober 2013 12:23 schreef Ganzz het volgende:
Dit topic is echt van de rails af... Creatine gebruikers gehalte is vrij hoog zeker hier
alsof iemand hier daadwerkelijk tiltquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:27 schreef Ganzz het volgende:
[ afbeelding ]
begeef je in het pickupwereldje dima, voor je het weet ben jij de nieuwe Neil Strauss en heb je meer pussy dan wij bij elkaarquote:
Juist wel maar zijn PUA technieken zijn zo goed dat hij die veeleisende vrouwen gewoon krijgt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef Levolution het volgende:
Is die Neil Strauss de pua-koning?
Wat een lelijke homo.Amerikaanse vrouwen stellen blijkbaar niet echt hoge eisen.
Domme vrouwen dan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Juist wel maar zijn PUA technieken zijn zo goed dat hij die veeleisende vrouwen gewoon krijgt.
Sommige trainen geeneens, maar zijn hier meer omdat er 3 ?geloof ik? meisjez meepratenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:23 schreef Ganzz het volgende:
Niets boeiend hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef McNulty het volgende:
Beach, ik ben nieuwsgierig naar je pua tijd. Vertel meer.
Dit dus, je moet gewoon kk lkkr zijn dan vallen ze vanzelf op je zonder dat je er een dom boek voor hoeft te lezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:20 schreef Beach het volgende:
want ze vallen van voor je praatje en trucjes en niet op mij als persoon zelf![]()
Blijkbaar. Maar idd zoals Beach al zegt, ze vallen voor de praatjes en trucjes, niet op de persoon zelf.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef Levolution het volgende:
Heb wat filmpjes van die kale gekeken en ik snap het echt niet.
Dat soort domme trucjes moeten werken?
Maar als je kk lekker bent dan vallen ze op je vanwege je uiterlijk, is dat niet ontzettend oppervlakkig dan? Wil jij een piece of meat zijn???quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit dus, je moet gewoon kk lkkr zijn dan vallen ze vanzelf op je zonder dat je er een dom boek voor hoeft te lezen.
Ik zou er niet uit willen zien als die Strauss, al neuk ik 1000 vrouwen dan nog zou ik ongelukkig zijn als ik in de spiegel keek.
mn uiterlijk is tog onderdeel van mijquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar als je kk lekker bent dan vallen ze op je vanwege je uiterlijk, is dat niet ontzettend oppervlakkig dan? Wil jij een piece of meat zijn???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |