Gelukt !quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef Ori het volgende:
[..]
Je kunt op de Wii drie verschillende instellingen voor verbindingen opslaan. Bij eentje ervan kies je dan voor de DNS van een van de regio-schakeldiensten en bij de andere gewoon de standaard DNS van je provider. Daarna zou steeds wisselen een eitje moeten zijn.
Ik trek dat ook altijd slecht, zo'n overweldigend aanbodquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef NotGuilty het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik moet kijken door dat grote aanbod van de Amerikaanse
Geen HDquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:55 schreef HeatWave het volgende:
Op de Wii? Ziet dat er nog een beetje uit dan?
Sowieso vind ik het beeld van de Wii altijd erg onrustig.quote:
Heb ik iets gemist in de opties? De apk die ik nu heb is een oudere versie.quote:Youll get the option to increase the font size for subtitles, something Im sure many will be happy to see.
is ook zo op de ipad.iphone. en de subs staan ook nog eens een stuk hoger dan de normale subs op je pc. echt scheitirritantquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:49 schreef Kadooosh het volgende:
Welke idioot heeft die gele ondertiteling bedacht en niet instelbare grote.
Is dat bij elk apparaat hetzelfde of ligt het aan de Android app?
Heb nog wel een apk gevonden met grote subs maar zijn nog te klein.
Zo'n grote markt en niet eens de ondertiteling goed hebben...
+1quote:Als je echt veel netflixt zou ik gewoon een AppleTV kopen.
Daarmee kan ik nog leven, geel ook maar kleine letters... rede voor mijn om op te zeggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:52 schreef rem4rk4ble het volgende:
[..]
is ook zo op de ipad.iphone. en de subs staan ook nog eens een stuk hoger dan de normale subs op je pc. echt scheitirritant
Ik heb op de wii ook gele ondertiteling bij de Amerikaanse Netflix. Bij de Nederlandse heb ik gelukkig automatisch normale ondertitels.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:49 schreef Kadooosh het volgende:
Welke idioot heeft die gele ondertiteling bedacht en niet instelbare grote.
Is dat bij elk apparaat hetzelfde of ligt het aan de Android app?
Jahoor, gaat prima. Is ook maar voor op de slaapkamer. De mediabox staat in de huiskamer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:55 schreef HeatWave het volgende:
Op de Wii? Ziet dat er nog een beetje uit dan?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:25 schreef Cee het volgende:
Pfffff. Het lijkt nu ineens te lukken. Blinde paniek hier even.
*word lid*quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:47 schreef Cee het volgende:
Ik weet 't. Ik ga een Netflix Anonymous starten.
Toen ik op de site van unblock us keek gaf deze ook aan dat mijn adres is veranderd. Was niet zo, maar toch op vernieuwen geklikt en iPad en WDTV opnieuw opgestart en toen herkenden ze de Amerikaanse weer. Misschien dat het bij jou ook zo lukt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hier ook struggles![]()
Netflix met USA aanbod deed het probleemloos de 1e 2 weken maar kom er nu niet meer in. "Currently unavailable". Probeer met DNS van Unlockus en tunlr maar niks werkt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |