Ik kijk via Apple TV, echt die hele site al geprobeerd..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen ik op de site van unblock us keek gaf deze ook aan dat mijn adres is veranderd. Was niet zo, maar toch op vernieuwen geklikt en iPad en WDTV opnieuw opgestart en toen herkenden ze de Amerikaanse weer. Misschien dat het bij jou ook zo lukt?
Heb je wel nog een active account bij unblock? Vrienden belden mij nml. na de gratis 1e week op om te vertellen dat t niet meer werkte, waren vergeten de trial om te zetten naar een active account.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kijk via Apple TV, echt die hele site al geprobeerd..
Abo is niet meer actief inderdaad, maar heb je die nodig dan? De info is ook zonder abo beschikbaar en zie ook niet in hoe ze de koppeling konden maken tussen het account op unblockus en de apple tv.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je wel nog een active account bij unblock? Vrienden belden mij nml. na de gratis 1e week op om te vertellen dat t niet meer werkte, waren vergeten de trial om te zetten naar een active account.
Bij unblock heb je die idd. nodig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Abo is niet meer actief inderdaad, maar heb je die nodig dan? De info is ook zonder abo beschikbaar en zie ook niet in hoe ze de koppeling konden maken tussen het account op unblockus en de apple tv.
Op basis van je IP-adres want die blijft gelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Abo is niet meer actief inderdaad, maar heb je die nodig dan? De info is ook zonder abo beschikbaar en zie ook niet in hoe ze de koppeling konden maken tussen het account op unblockus en de apple tv.
En dan ziet iedereen een ander DNS nummer als hij die site bezoekt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Op basis van je IP-adres want die blijft gelijk.
http://support.unblock-us(...)53-how-does-it-work-
die lijsten verschillen regelmatig van karakter. De ene dag staat er bij mij 'explosieve actiiefilms' en de dag erna 'Mysterieuze sci-fi thrillers' ofzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:59 schreef Copycat het volgende:
Op mijn AppleTV ben ik opeens mijn onlangs bekeken-lijst kwijt. In mijn moeders' profiel (gedeeld account) staat die optie nog wel. Weird.
Welke gratis service bedoel je? Als je week trial bij unblock erop zit is het natuurlijk niet vreemd dat je er geen gratis gebruik meer van kunt maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel raar dat die gratis service het ook niet doet trouwens.
tunlr denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke gratis service bedoel je? Als je week trial bij unblock erop zit is het natuurlijk niet vreemd dat je er geen gratis gebruik meer van kunt maken.
Tunlr ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke gratis service bedoel je? Als je week trial bij unblock erop zit is het natuurlijk niet vreemd dat je er geen gratis gebruik meer van kunt maken.
Die heb ik anderhalve week gehad en de helft van de tijd kon ik niet kijken.quote:
Ik krijg hier het idee dat die dienst sowieso erg onstabiel is? Heb ik graag die 3,60 per maand voor Unblock over.quote:
DNS is toch voor iedereen gelijk?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan ziet iedereen een ander DNS nummer als hij die site bezoekt?
Wel raar dat die gratis service het ook niet doet trouwens.
Exact!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik krijg hier het idee dat die dienst sowieso erg onstabiel is? Heb ik graag die 3,60 per maand voor Unblock over.
Heb de nieuwe versie geïnstalleerd maar waar is die optie nou om subs te vergroten?!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:49 schreef Kadooosh het volgende:
Welke idioot heeft die gele ondertiteling bedacht en niet instelbare grote.
Is dat bij elk apparaat hetzelfde of ligt het aan de Android app?
Heb nog wel een apk gevonden met grote subs maar zijn nog te klein.
Zo'n grote markt en niet eens de ondertiteling goed hebben...
http://androidcommunity.c(...)oid-update-20130508/
[..]
Heb ik iets gemist in de opties? De apk die ik nu heb is een oudere versie.
quote:Walt Disneyfilms bij Netflix
door onze redactie
Netflix krijgt de exclusieve abonneetelevisierechten voor nieuwe films van Walt Disney Company. Het gaat zowel om animatiefilms als Monsters University en gewone films als The Avengers.
Vanaf volgend jaar kunnen Netflix-leden in Nederland films van Disney, Disney Pixar en Marvel direct kijken, zoveel als ze willen. Netflix en Walt Disney Company hebben hiertoe een meerjarige overeenkomst gesloten.
Een breed aanbod van Disney en Disney Pixar is al beschikbaar in Nederland via streaming van Netflix. Voorbeelden hiervan zijn Ratatouille, Wall-E, Pirates of the Caribbean, Curse of the Black Pearl maar ook klassiekers zoals Mary Poppins en Lady en de Vagebond.
In de komende maanden zullen Netflix-leden ook kunnen genieten van de volgende films van Disney en Disney Pixar: The Muppets, John Carter, Up, De kleine zeemeermin en The Jungle Book.
Netflix ging op 11 september 2013 van start in Nederland. Via www.netflix.nl kunnen consumenten de dienst een maand lang gratis uitproberen. Daarna wordt een maandelijks bedrag van ¤7,99 in rekening gebracht voor onbeperkt kijken.
Dat ze Monsters Inc eens erop gooien, die heb ik nooit gezien maar alles behalve die staat erop...quote:
Lady en de vagebond, Frank en Freyquote:
Uitgebreider berichtje, met reacties; http://www.nederland.broa(...)clusief-bij-netflix/quote:
ja vreemd, wilde ik ook gaan kijken maar nergens te vinden terwijl dit toch een originele netflix serie is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:47 schreef FredVleespet het volgende:
Zat te zoeken naar Lilyhammer en zie dat hij niet beschikbaar is. Krijg wel deze banner te zien:
[ afbeelding ]
Zo dacht ik dus ook. Maar seizoen2 komt eraan in december zo te zien. Dus zal seizoen1 binnenkort ook wel komen lijkt mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja vreemd, wilde ik ook gaan kijken maar nergens te vinden terwijl dit toch een originele netflix serie is.
misschien wilden ze niet alles in 1x erop gooien ofzo, geen ideequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:57 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Zo dacht ik dus ook. Maar seizoen2 komt eraan in december zo te zien. Dus zal seizoen1 binnenkort ook wel komen lijkt mij.
Een aantal zijn alleen als DVD te bestellen in de VS.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
Vetcool van disney, maar al die films staan al gewoon beschikbaar op de Amerikaanse
Tja ik wil best een paar pond per maand betalen maar hier schiet ik toch ook geen flikker mee opquote:
inderdaad, ligt er vooral aan wat je ervan verwacht. Als je denkt dat je voor 8 euro onbeperkt de nieuwste films op een legale manier kunt kijken dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent. En een beetje simpelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Begrijp daar helemaal niets van, er staat zoveel content op de US en UK Netflix dat ik tot eind 2014 non-stop zou kunnen kijken schat ik zo in.
Dat denk ik ook niet. Ik ben iig erg blij met dat kleine kastje. Stream ermee ook best veel van iPad/iPhone naar mijn tv.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:01 schreef NotGuilty het volgende:
Mijn Wii is er mee opgehouden![]()
![]()
Dat wordt dan toch maar een AppleTv volgende maand. Zal er vast geen spijt van krijgen
Wat stream je dan zoal vanaf je telefoon? Daar kan ik me namelijk weinig bij voorstellen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik ben iig erg blij met dat kleine kastje. Stream ermee ook best veel van iPad/iPhone naar mijn tv.
Gaat ie niet meer aan, foutmelding o.i.d.?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:01 schreef NotGuilty het volgende:
Mijn Wii is er mee opgehouden![]()
![]()
Dat wordt dan toch maar een AppleTv volgende maand. Zal er vast geen spijt van krijgen
Dingen van YouTube of Uitzending Gemist bijvoorbeeld of muziek, via airplay. Daarmee stream ik ook de buitenlandse content van Netflix die ik op mijn iPad heb.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:34 schreef NotGuilty het volgende:
Wat stream je dan zoal vanaf je telefoon? Daar kan ik me namelijk weinig bij voorstellen.
WDTV Live?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is er ook een goedkopere oplossing dan een Apple TV? Vind het wel een leuk ding, maar het is een te duur ding voor mij.
Ik had verwacht dat films tegelijkertijd met de bioscooprelease erop zouden staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
inderdaad, ligt er vooral aan wat je ervan verwacht. Als je denkt dat je voor 8 euro onbeperkt de nieuwste films op een legale manier kunt kijken dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent. En een beetje simpel
De Wii ging gewoon ineens uit en gaat niet meer aan. Dus ik zal echt vervanging moeten zoeken en dan ga ik wel gewoon voor een normaal kastje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Gaat ie niet meer aan, foutmelding o.i.d.?
Zoveel goedkoper is die niet toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |