Deze baas weet. Vaak genoeg nachten van een paar uur gehad en lekker door kunnen banjeren, maar diepe emotionele gesprekken moet je niet verwachten. Enige compassie ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan nog probleemloos functioneren met maar een paar uur slaap.
Alleen het eerste uur moet je niet teveel praten tegen me.
Yep, duidelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, je kunt het ook lezen als "Ik heb veel slaap nodig en 8 uur is toch zeker wel een minimum"
Maar who cares!Het is nu wel duidelijk zo
[..]
als een tornado die door mijn leven trok, heel wild en prachtig op de ene manier en een spoor van verwoesting achterlatend op de andere manier
Dan is het goed. Nou ja, niet fijn, maar het moet wel iets zijn waar je echt zelf behoefte aan hebt en je je niet gepusht voelt door de omgeving.quote:
Je wilt stabiel en gemiddeld zijn. Dat klinkt logisch. Maar het hoeft echt niet zo te zijn dat als jij een stabiel leven en gezin hebt, je je beter voelt. Beter kun je je richten op hoe je je nu beter kan voelen, i.p.v. verwachtingen hebben voor de toekomst.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben echt een huisje-boompje-beestje jongen. Ik vind dat echt heel erg leuk. Ik neig sowieso meer naar stabiliteit, burgerlijkheid en "normaalheid". Ik ben nooit abnormaal geweest. Naja, ik ben nu wel abnormaal, maar dat is geen bewuste keuze. Het is meer dat het voor mij zo verschrikkelijk onbereikbaar is.
Intimiteit zou direct veel problemen voor mij oplossen en dat hoeft niet morgen opgelost te zijn. Dat mag over 5-10 jaar ook nog wel, maar er is geen enkele indicatie dat het "goed komt", zeg maar.
Ik veroorzaak mijn eigen problematiek, maar daar heb ik vooralsnog geen controle over. Hopelijk kan ik dat leren, zodat het voor de buitenwereld lijkt alsof ik normaal functioneer.
Ik heb er behoefte aan idd, maar je kan zulke dingen ook niet dwingen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:04 schreef kuolema het volgende:
[..]
Yep, duidelijk.
Awesome verwoording, koffieNet zoiets als bij s_e dus...
[..]
Dan is het goed. Nou ja, niet fijn, maar het moet wel iets zijn waar je echt zelf behoefte aan hebt en je je niet gepusht voelt door de omgeving.
[..]
Je wilt stabiel en gemiddeld zijn. Dat klinkt logisch. Maar het hoeft echt niet zo te zijn dat als jij een stabiel leven en gezin hebt, je je beter voelt. Beter kun je je richten op hoe je je nu beter kan voelen, i.p.v. verwachtingen hebben voor de toekomst.
En het is de bedoeling dat je leert om je beter te voelen, niet dat het voor anderen lijkt alsof je 'normaal functioneert'
Ik hoop ook voor je dat dat gaat lukken.
Zou zomaar kunnen, maar een paar weken nadat ik gedumpt was, wou ze "ineens" weer met me "praten"...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:04 schreef kuolema het volgende:
[..]
Awesome verwoording, koffieNet zoiets als bij s_e dus...
Herken ik, ik weet hoe naar het isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:29 schreef rainbowwarrior het volgende:
pff ben ook totaal brak. ben volgens mij pas na 4:00 uur in slaap gevallen en rond 9:00 uur weer wakker geworden met meteen hartkloppingen en stressgevoelens. heb tot nu toe bar weinig gedaan. nou ja zometeen ga ik met een vriend van me muziek maken, hopelijk leidt me dat af...
maar verder alles kut. mijn therapeute heeft weer eens 2 weken vakantie. *zucht*
Klopt. Goed voorbeeld: het boek 'the collector', over een gast die geobsedeerd is door een meisje en haar ontvoert en probeert de liefde bij haar af te dwingen. Zonder succes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb er behoefte aan idd, maar je kan zulke dingen ook niet dwingen.
Ik vind het lastig ermee om te gaan.
Ja dan ga ik het doen ook hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar een paar weken nadat ik gedumpt was, wou ze "ineens" weer met me "praten"...
Toen heb ik gelijk voor mezelf gekozen en heb voor de eer bedankt, ik had wel eventjes genoeg Gwendolyn-Gertrude-Bernadette gehad.
Nee, eerder het type dat dan gewoon het volgende nummertje op haar lijst zou bellenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:38 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ja dan ga ik het doen ook he
Het gevaar bij veel mensen is dat ze dan uit medelijden weer teruggaan...die neiging tot zwakte heb ik zelf wel. In de zin van, het uitmaken heel lang uitstellen, mezelf ervan proberen te overtuigen dat het wel goed was, hoewel ik al vanaf het begin wist dat we niet bij elkaar pasten. Heel lullig, heb niet alleen mezelf maar ook hem aan het lijntje gehouden. Hij had het wel door uiteindelijk. Het is gemeen en dom en stom maar ik wilde hem gewoon niet kwetsen....Uiteindelijk uitgemaakt en dat was de goede beslissing. Ook al was hij er niet zo blij mee![]()
Gelukkig heb jij voor jezelf gekozenPraten kan trouwens van alles betekenen. Was het een type dat je terug zou smeken?
Met happy ending?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef Cue_ het volgende:
Zow het zit er bijna op. Morgen nog een volledige dag en dan enkel nog een ochtend. Moet zeggen dat ik het ondertussen wel een beetje gehad heb, ook door m'n lichamelijke klachten. Vanavond een massage gehad van een uur die echt wel nodig was en ook zeker wel lekker was. Dus hopelijk merk ik daar morgen wel wat van.
Nog even doorzetten
Mentaal is het af en toe zwaar, maar het is bijna voorbij. En het mentale komt vooral wanneer ik last heb van het fysieke.quote:
Ah..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mentaal is het af en toe zwaar, maar het is bijna voorbij. En het mentale komt vooral wanneer ik last heb van het fysieke.
Klinkt cruequote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:38 schreef kuolema het volgende:
[..]
Klopt. Goed voorbeeld: het boek 'the collector', over een gast die geobsedeerd is door een meisje en haar ontvoert en probeert de liefde bij haar af te dwingen. Zonder succes.
Tja verder weet ik ook niet wat ik daarover moet zeggen.
[..]
Ja dan ga ik het doen ook he
Het gevaar bij veel mensen is dat ze dan uit medelijden weer teruggaan...die neiging tot zwakte heb ik zelf wel. In de zin van, het uitmaken heel lang uitstellen, mezelf ervan proberen te overtuigen dat het wel goed was, hoewel ik al vanaf het begin wist dat we niet bij elkaar pasten. Heel lullig, heb niet alleen mezelf maar ook hem aan het lijntje gehouden. Hij had het wel door uiteindelijk. Het is gemeen en dom en stom maar ik wilde hem gewoon niet kwetsen....Uiteindelijk uitgemaakt en dat was de goede beslissing. Ook al was hij er niet zo blij mee![]()
Gelukkig heb jij voor jezelf gekozenPraten kan trouwens van alles betekenen. Was het een type dat je terug zou smeken?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:53 schreef seasushi het volgende:
Ik wens iedereen een diepe nachtrust toe met mooie dromen.![]()
![]()
''facebook vrienden'' heeeeeehquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:11 schreef Miniem het volgende:
Ook zo raar.
Zie je op facebook dat facebookvrienden naar een feest gaan en ik wordt niet uitgenodigd?
Wel goede bekenden die ik wekelijjs zie. Vrienden noem ik ze niet. Maar raar dat anderen wel uitgenodigd worden en ik niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''facebook vrienden'' heeeeeeh
Ik weet niet maar dat stelt niks voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |