Jammer dat dat alleen niet live is. De NS geeft namelijk geen GPS coordinaten vrij van hun treinstellen. Wat wel klopt is de aankomst en vertrek bij de stations. Daarom zie je soms ook vooruit of terug schieten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:59 schreef nofxtbr het volgende:
Dus dit is de goeie? (Voorbij Diemen nu)
[ afbeelding ]
NK*?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
aankomst in zwolle is nu 12:45+8
Dat wordt m dus niet. NC heeft straks dus wel ff tijd voor een starbucks.
Staan we met zn allen nattekat op te wachten...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als ik nu met de trein zou gaan, ben ik er in een half uurtje
Whehequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Staan we met zn allen nattekat op te wachten...
Dat zou mooi zijn, kan ik gelijk met de trein 1 minuut later weg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
NK*?
Haal hem anders op en breng hem naar stadion Coevorden!
Ken je rustig wat eten in Zwolle.quote:
WUT? Zoals vroeger, met zo'n karretje? Als ik toen ik klein was met de trein ging waren die er altijd, heb ze de afgelopen jaren niet meer gezien...quote:
Nee, die karretjes zijn dik 10 jaar geleden al afgeschaft.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
WUT? Zoals vroeger, met zo'n karretje? Als ik toen ik klein was met de trein ging waren die er altijd, heb ze de afgelopen jaren niet meer gezien...
Ik vond dat altijd fascinerendquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, die karretjes zijn dik 10 jaar geleden al afgeschaft.
Nu lopen ze met een grote rugzak waar dan koffie, snacks etc. inzittenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, die karretjes zijn dik 10 jaar geleden al afgeschaft.
Op de stations bedoel je? Bij enorme vertragingen toch? Als er vijfduizend man vastzitten door sneeuw of seinstoringen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:23 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Nu lopen ze met een grote rugzak waar dan koffie, snacks etc. inzitten
Toen was ik 10 en mijn opa & oma waren heel aardigquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. maar 2 gulden 75 voor een bekertje thee was natuurlijk ook niet meer reeel.
Ook gewoon in de trein zelf hoor (ze passen amper door het gangpad maar oke). Niet op elk traject maar bij de langere reizen vaak wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op de stations bedoel je? Bij enorme vertragingen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |