Terugbladeren naar de laatste foto's.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:52 schreef zeeppaardje het volgende:
Waar kan ik zien, waar de Fok stok op dit moment is?
Dat kan vanmiddag pas.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:52 schreef zeeppaardje het volgende:
Waar kan ik zien, waar de Fok stok op dit moment is?
dat is m.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:59 schreef nofxtbr het volgende:
Dus dit is de goeie? (Voorbij Diemen nu)
[ afbeelding ]
Lijkt het wel opquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:59 schreef nofxtbr het volgende:
Dus dit is de goeie? (Voorbij Diemen nu)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een bord in de buurt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:04 schreef zeeppaardje het volgende:
En als ik het goed begrijp zit de stok met een slot vast, maar waar ligt de sleutel dan? Ik denk dat ik ook wel een keer ga meedoen, ik fiets wel en ook wel redelijke lange afstanden dus dit lijkt me wel grappig!
De sleutel ligt doorgaans in een verkeersbord vlakbij, en anders in het plaatsnaambord zelf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:04 schreef zeeppaardje het volgende:
En als ik het goed begrijp zit de stok met een slot vast, maar waar ligt de sleutel dan? Ik denk dat ik ook wel een keer ga meedoen, ik fiets wel en ook wel redelijke lange afstanden dus dit lijkt me wel grappig!
Moet om 12:50 in Zwolle in de trein zitten. Zo haal ik het niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
De vertraging is nu teruggelopen naar +8
Waar wil je heen dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet om 12:50 in Zwolle in de trein zitten. Zo haal ik het niet.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:05 schreef Meike26 het volgende:
Als ik nu met de auto naar Coevorden ga, ben ik nog eerder dan Nattekat
Ja, ik ook. Ben er met een uurtje. Maarja da's beetje sneu van alle moeite die hij doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel de zaterdag gaat op aan deze reis.How can I make this topic about me?
quote:
ahá oké thanks!!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:05 schreef BELASTING het volgende:
[..]
De sleutel ligt doorgaans in een verkeersbord vlakbij, en anders in het plaatsnaambord zelf.
Wel uit het raam kijken he straks links. Ik weet nog dat ik er de eerste keer langs kwam, al die dooie bomen ik dacht WTF = ditquote:
Oja, klinkt logischquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Coevorden ligplaats van de stok.
Net als die Spaanse machinist?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
+7 nu. Hij maakt wel wat tijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |