SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Welke pokémon heb je liever?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:52 schreef Pierrre het volgende:
Welke moet ik halen, x of y!? Ben er al niet meer bij sinds blauw en rood...
Y it isquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:54 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Welke pokémon heb je liever?
http://www.serebii.net/xy/exclusives.shtml
Dat is wel erg jammer ja... Ach, er is altijd wel iemand met de andere versie die iets te ruilen aanbiedt of jou even wil helpen toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:16 schreef Rikketik het volgende:
Het is alleen jammer dat GameFreak er weer voor heeft gezorgd dat Houndoom exclusive is voor X, terwijl de stone waarmee je zijn mega evolutie unlockt exclusive is voor Y. Hetzelfde geldt voor Manectric, alleen dan omgekeerd. Je zult dus moeten traden om die mega evoluties te kunnen gebruiken.
Zeker wel, maar probeer maar eens iemand zo gek te vinden om zijn one-of-a-kind Houndoominite (zo heet die steen) te ruilen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:32 schreef Veluro het volgende:
[..]
Dat is wel erg jammer ja... Ach, er is altijd wel iemand met de andere versie die iets te ruilen aanbiedt of jou even wil helpen toch?
De enige die ik, naast m'n starter, heb hernoemd. Hij heet Simbaquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, eindelijk mag ik zeggen dat ik al heel snel Pikachu had gevangen. Die stond embargo
Ik ben old skool, first gen-fan. Pikachu en Squirtle rocken harder dan elke andere Pokemon.quote:
Ik heb Pikachu altijd kut gevonden. Snap niks van de hype.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben old skool, first gen-fan. Pikachu en Squirtle rocken harder dan elke andere Pokemon.
hee! Dat ga ik al doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Game binnen!Blijkbaar met een Wehkamp-bezorgmannetje (m/v) en niet via de post, maar hij is er en daar gaat het om
Female Chespin als starter (lucky me) dus binnenkort de wereld overspoelen met lvl 1 Chespin baby's
Er zijn nooit genoeg Chespinsquote:
Pikachu is overrated en alleen dankzij de Light Ball is hij niet totaal nutteloos.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben old skool, first gen-fan. Pikachu en Squirtle rocken harder dan elke andere Pokemon.
Hoe werkt dat traden dan? Krijg je gewoon een willekeurige terug?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik had een shiny Vivilion via trade gekregen... maar dacht dat het geen shiny was. Nu heb ik hem geruild tegen een japanse pikachu
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:25 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoe werkt dat traden dan? Krijg je gewoon een willekeurige terug?
als je ... trading kiest wel ja. Al heb ik wel het gevoel dat je niet een level 1 pidgey tegen een lvl 100 mewtwo kan ruilen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:25 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoe werkt dat traden dan? Krijg je gewoon een willekeurige terug?
Waar heb je riolu gevangen? o-o Ik las dat je ergens Lucario krijgt haha.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:56 schreef Veluro het volgende:
Na een halfuur eindelijk een Riolu gevangen <3 Net mijn Charmander opgehaald, dus heel ver ben ik nog niet... Vind dit wel een geweldige game al!
Ik wil ook een Absolquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waar heb je riolu gevangen? o-o Ik las dat je ergens Lucario krijgt haha.Ik heb wel een Absol gevangen. Daarnet mijn 2e gym gedaan. Charmeleon van lvl 30 was vermoord door een of ander kutbeest van lvl 25.
Route 22?? Bedoel je niet 2? Ik ben nu pas op route 9/10quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:59 schreef Veluro het volgende:
[..]
Ik wil ook een AbsolOp route 22 zijn ze te vinden, wel aardig zeldzaam want dat was de enige die ik ben tegengekomen... Je hebt daar ook Azurill's
Voor die eerste gym heb je een pad naar rechts, daar kun je een stukje route 22 opquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Route 22?? Bedoel je niet 2? Ik ben nu pas op route 9/10
Froakie is awesome, zeker zijn evoluties. Sowieso altijd water kiezen. Beste ooit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:09 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat een kutspel X en Y!
Die starters slaan helemaal nergens op!
Een kikker (nou pff kikker pokemon hadden we nog niet zeg!)
Een eekhoorn met een groene muts .
En een vosje wat net een gele Vulpix of Evee is.
Wat is deze :S
nuzlocken?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:07 schreef Veluro het volgende:
[..]
Voor die eerste gym heb je een pad naar rechts, daar kun je een stukje route 22 op
Heel ver kom je niet, want in een gebouwtje iets verderop heb je de Victory Road al en aan de andere kant mag je er niet uit
Ben jij aan het nuzlocken trouwens? Omdat je Charmeleon 'dood' was
Pokemon Xquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:36 schreef Munchlax het volgende:
Als ik het spel heb zit ik te denken wie ik zal nemen: Froakie of Chespin / Charmander of Squirtle.
Iemand red me
Volgens mij is het zeldzamer dan een shiny krijgen. Maar omdat het makkelijk te verspreiden is juist ook weer niet. Het is wel erg zeldzaam om het iig op een wilde pokemon te krijgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:44 schreef Munchlax het volgende:
Omg!! Ik kijk net in me box, zie me Panpour en staat bij nature PKRS.
Dit is toch fking zeldzaam? Heb nog maar 2 badges (pokemon black)
Iemand antwoord of dit zeldzaam is?
ik heb gehoord dat de exp share 50% van de exp geeft aan al je team leden. En dat mensen daardoor dus een perfect gelijk geleveld team hebben. Dus i.a.w. als jiets 500 exp waard is, gaat 250 exp naar iedereen in je team.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:24 schreef roy9 het volgende:
Weet iemand ook of de exp.share in X en Y het exp. verdeeld over je team of dat de rest van het team ook gewoon het normale aantal exp. krijgt?
Je krijgt torchic, dus ja, beide? :pquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:08 schreef roy9 het volgende:
Pokemon X zonet binnen gekregen. Ben nog helemaal niet ver, maar wat een heerlijke game. Heb Froakie gekozen. Wil graag charmander of blaziken. Of zal ik gewoon beide doen
ik weet niet eens hoe ik het aan moet zetten....quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is ook geen item voor de echte gamer, gewoon uitzetten dus.
In het 3DS topic? Die OP staat volquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:47 schreef Catch_me het volgende:
Mensen waar zijn die friendcodes zodat we kunnen ruilen en shit![]()
ebay?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:42 schreef Writersright het volgende:
Hey vrienden,
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar Heart Gold maar die is nergens meer te krijgen? Iemand nog tips over waar ik het beste kan zoeken? Heb sites als Amazon en budgetgaming al geprobeerd.
http://www.bol.com/nl/p/pokemon-heartgold/1004004007798079/quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:42 schreef Writersright het volgende:
Hey vrienden,
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar Heart Gold maar die is nergens meer te krijgen? Iemand nog tips over waar ik het beste kan zoeken? Heb sites als Amazon en budgetgaming al geprobeerd.
Heb ik al gekeken maar daar is hij alleen 2ehands en overpriced te kijken.quote:
Ga ik ook maar doen. Dit is zo echt behoorlijk lafjes.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is ook geen item voor de echte gamer, gewoon uitzetten dus.
Game mania zie ik ze altijd gewoon staan hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:42 schreef Writersright het volgende:
Hey vrienden,
Welke heb je dan nog meer? Blaziken en...quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb nu de 3e gym verslagen en dus 3 pokemon met Mega evolution... Maar Charizard X had ik sterker verwacht.
Gifts? Heb nu die Torchic, is er nog een andere dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet de mystery gifts niet trouwens
Lucario, die krijg je samen met de mega ring en dergelijke.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:01 schreef roy9 het volgende:
[..]
Welke heb je dan nog meer? Blaziken en...
waarschijnlijk bedoelde die het in het algemeen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:06 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Gifts? Heb nu die Torchic, is er nog een andere dan?
Dit dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:43 schreef Blistering het volgende:
Sinds gister ook al flink gespeeld, wat een toffe game zeg
Net de 7de gym verslagen met dit team:
Lucario 51
Greninja 48
Raichu 49
Charizard 51
Abomasnow 40
Blaziken 48
Zoveel toffe pokemons gevonden al, jammer dat je er maar 6 kwijt kan in 1 team
Oke dan moet iedereen dat wel ff doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan doen we hetzelfde als bij Animal Crossing. Een topicreport met je nick en friend code zodat de mods of gamescrew je aan de OP kan toevoegen
Munchlax, jou heb ik toegevoegd, kun je mij ook ff toevoegen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:49 schreef Munchlax het volgende:
Ja, doe dat met friendcodes in de OP, dan kan gelijk iemand me helpen met me Gurdurr naar Conkeldurr (Black). Me friendcode staat in 3ds topic
Ik ook. Ik dacht het alle pokemon 1/6e XP gaf dus ik dacht "wat een rotding, uit ermeequote:
Net de 8ste gym kapot en m'n Blaziken is 76quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
6e gym gedaan, sterkste pokemon is charizard met lvl 58
Ik heb Fire Eblem even aan de kant geschoven voor Pokemon Y. Ik heb de exp all ook meteen uitgezet, behoorlijk irritant. Ik heb geen zin om te grinden, maar kan t niet laten...quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:11 schreef Thanatos45 het volgende:
Heeft iemand Y zien liggen in de winkels? Ik kwam gisteren bij de Media Markt, letterlijk hele schappen vol met Pokemon X, geen enkel exemplaar van Y te bekennen o_O Dan maar X gekocht, zoveel boeide het me nou ook weer niet (Ik ga voor mega Venusaur, ziet eruit als OP wall) maar het was wel vreemd
[..]
Ik ook. Ik dacht het alle pokemon 1/6e XP gaf dus ik dacht "wat een rotding, uit ermee", blijkt ie achteraf al je monstertjes 1/2e XP te geven dus 3x in totaal
Das leuk voor 7-jarige jongetjes maar voor mij als veteraa van weetikhoeveel pokemongames gewoon lame.
Moet wel zeggen dat Nintendo daarvan gebruik heeft gemaakt om de game ietsje pittiger te maken. Tis niet bepaald niveau Fire Emblem (vandaag mee begonnen op hard.. ik voorspel een Dark Souls achtige marteling voor mij want zelfs in de eerste echte missie ging ik al bijna game over) maar ik moet waarempel weer eens opletten wat ik doe
Dude hahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:31 schreef dikkedaniel het volgende:
net met mn starter pokemon naar bed geweest. zon goede band hebben zowel ingame als buiten het spel en het klikt gewoon goed
ik hoop zo haar (fennekin vrouwtje) happiness en affection te raisen
hier kan ik me helemaal in vinden..quote:Op maandag 14 oktober 2013 07:59 schreef Rikketik het volgende:
Wat ziet de game er toch prachtig uit. Ik heb helaas wel last van framedrops gedurende battles, maar alles wat je doet in de "overworld" wordt zo vloeiend in beeld gebracht.![]()
En de pokémon zelf zien er ook eindelijk uit zoals ze eruit moeten zien. In voorgaande games had ik nog wel eens dat een pokémon werd verpest door een slechte (back)sprite, maar dat kan nu niet meer gebeuren.
Ja, zal ik zo ff doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:54 schreef roy9 het volgende:
[..]
Munchlax, jou heb ik toegevoegd, kun je mij ook ff toevoegen?
Het ziet er wel goed uit, maar ook bij deze game zie ik weinig toegevoegde waarde in het hele 3d-gebeuren. Heb het ook uitstaan dus, ga er enkel dubbel van zienquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hier kan ik me helemaal in vinden..
Ik was eerst wat sceptisch over dat 3d, maar het is echt heel mooi geworden...
inderdaad te makkelijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:29 schreef Seikcid het volgende:
Ben nu net voorbij de 1e gym. Tot nu toe beter dan verwacht, met name de graphics. De pokemon zien er goed uit en ook de npc's zijn iets meer 'volwassen'. Heb zowaar weer lol in het vangen van wilde pokemon tussendoor en met de exp share voor je volledige team is het (te?) makkelijk geworden je team op niveau te houden.
Ik ben nog niet begonnen, maar ik denk dat ik er juist blij mee ben. Het nodigt veel meer uit tot wisselen van Pokemon en vangen van meer Pokemon omdat je niet dat eindeloze trainen tegen wilde Pokemon hebt. Normaal bepaalde ik vooraf welke Pokemon ik ging vangen en daar deed ik het mee. Ik had er dus ook maar 6 in totaal. Nu kan je veel makkelijker meer beesten vangen als het makkelijker is om experience te krijgen.quote:
Toegevoegd, mijn friendcode is: 5000-2205-8309quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:05 schreef Xummon het volgende:
3394-4990-7643 voor degene die me wil toevoegen
Ik kan het nog niet beoordelen maar mijn team voelde nu al te sterk aan. En dan nam ik nog bewust zwakke pokemon mee om te levelen.quote:
Ik heb je toegevoegd! FC is:quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef Veluro het volgende:
X
Mijn vriendcode is trouwens 5000-2780-2761
Nee, ik niet. Sorry.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand enig idee waar ik heart scales kan vinden?
Ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:21 schreef roy9 het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd! FC is:
2165 - 5960 - 6631
Als er nog meer mensen zijn die mij willen toevoegen, stuur me dan ff PM met je FC
EDIT:
Mischien is het ook nog een idee om je FOK! username in je 3ds status te zetten, dan weten we wie wie is![]()
Ik weet nou bijv. niet welke user "Wouter" is.
Dat kan ik alleen niet bij iedereen onthouden. Lijkt mij wel handigquote:
Stenen Rock Smashen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben jij van de NSA? Ik heb je door jongemanquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:38 schreef roy9 het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen niet bij iedereen onthouden. Lijkt mij wel handig
Dus als iedereen ff hun fok username in hun 3ds status zet, ben ik blij.
Wut dubbelpostquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:02 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ben jij van de NSA? Ik heb je door jongeman
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:02 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ben jij van de NSA? Ik heb je door jongeman
Dat is vlotjesquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb alle 8 badges nu. meteen door naar E4 of niet?
Nou weer zon korte afgeraffelde pokemon waar je zo doorheen speelt dus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb alle 8 badges nu. meteen door naar E4 of niet?
Jajajajajaquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:38 schreef roy9 het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen niet bij iedereen onthouden. Lijkt mij wel handig
Dus als iedereen ff hun fok username in hun 3ds status zet, ben ik blij.
Luvdiscs hebben ze soms als held item. Gewoon een pokémon de move Thief leren en die dan gebruiken op de Luvdisc die je opvist met de Old Rod in bijvoorbeeld Cyllage City (waar de 2e gym is). Ik heb op die manier iets van vijf Heart Scales gejat in een kwartiertje tijd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Combineren met een Pokémon die Frisk als ability heeft om niet vruchteloos thief te doen op talloze Luvdisc.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Luvdiscs hebben ze soms als held item. Gewoon een pokémon de move Thief leren en die dan gebruiken op de Luvdisc die je opvist met de Old Rod in bijvoorbeeld Cyllage City (waar de 2e gym is). Ik heb op die manier iets van vijf Heart Scales gejat in een kwartiertje tijd.
Waar is het Global Trade Station? Of hoe kan je dit specifiek doen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:37 schreef Hermanna het volgende:
Nog een tip voor mensen: Vang een hoop van die version exclusives.
Net een Skrelp geruild voor een Froakie, nu ben ik me Skrelps aan het breeden.
Naar rechts klikken bij die communicatie tabblad en dan GTS aanklikken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waar is het Global Trade Station? Of hoe kan je dit specifiek doen?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb Y, mijn friend code is 5172-0764-8757.
Heb jullie toegevoegd trouwens, mijn code is: 5300-9366-6489quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef Veluro het volgende:
X
Mijn vriendcode is trouwens 5000-2780-2761
Online of in de winkel?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godver, Pokemon X gewoon nu al 30e bij de Media Markt
quote:Wil je ook in deze lijst? Maak dan een topicreport aan met jouw FOK!username en je 3DS Friendcode, dan voegt een mod ze toe aan de OP.
0044-2787-7456 Notorious_Roy
2165-5960-6631 roy9
5000-2205-8309 Munchlax
1521-3132-0425 Catch_me
3394-4990-7643 Xummon
5172-0764-8757 EnGCatjuh
5300-9366-6489 Blistering
1 2 3 4 5 6 7 8 | 5300-9366-6489 Blistering 1521-3132-0425 Catch_me 5172-0764-8757 EnGCatjuh 5000-2205-8309 Munchlax 0044-2787-7456 Notorious_Roy 0103-9915-9895 Rob_La_Chouffe 2165-5960-6631 roy9 3394-4990-7643 Xummon |
Via de vriendenlijst, je friendcode staat op je 'visitekaartje'.quote:
Op het homescherm van je DS, klik je bovenin het touchscreen op dat oranje vierkante gezichtje :pquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Via de vriendenlijst, je friendcode staat op je 'visitekaartje'.
thnxquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:16 schreef Veluro het volgende:
[..]
Op het homescherm van je DS, klik je bovenin het touchscreen op dat oranje vierkante gezichtje :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E4 kapot. Champion kapot. Mewtwo gevangen. Nu een lading Pokemon breeden
[ Bericht 19% gewijzigd door Metonae op 15-10-2013 00:13:22 ]Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
Die pikachu ... Ik ging niet weg uit Viridian Forest voordat ik 'm had.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
In de tussentijd heb ik deze even afgestoft. Deze week maar eens even op jacht in Kalos
Bidoofquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:24 schreef Veluro het volgende:
Ik de wondertrade proberen met een Houndour lvl 19, krijg ik een Bidoof lvl 3 teruguiteindelijk een Pikachu eraan overgehouden x)
Wat houdt je tegen dan? De 3DS blijft nog wel een jaar of 2 leading handheld van Nintendo hoor. Dus er komen nog genoeg goede spellen voor uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:53 schreef Groby het volgende:
Ik twijfel of ik dit spel wel moet kopen. Het kutte ervan is dat je weer zo'n nieuw 3DS ding moet kopen om het te spelen.
Kan me anders wel dagen vermaken met Pokemon
Dat bos in het begin is overigens een 1:1 kopie van Viridian Forest volgens mij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Die pikachu ... Ik ging niet weg uit Viridian Forest voordat ik 'm had.
daar deed het inderdaad wel heel erg aan denken..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat bos in het begin is overigens een 1:1 kopie van Viridian Forest volgens mij.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:05 schreef Metonae het volgende:
Mijn friendcode is 1005 9371 9140. Stuur even een PM/DM als je hem hebt toegevoegd en vermeld ook even je eigen code ^_^
Straks wel denk ik! Zat zelf aan de combo Charizard en Froakie te denken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:46 schreef Metonae het volgende:
Zo. 15 Fennekins in mn BoxFroakie en Bulbasaur volgen nog. Liefhebbers voor Fennekin? Mocht je een speciale Nature willen hebben, dan kijk ik of ik die heb, maar ik ga niet breeden tot ik een nature krijg die jij wil
[..]
Froakie heb ik wel voor jequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
Straks wel denk ik! Zat zelf aan de combo Charizard en Froakie te denken.
geen probleem, ik ben zelf op mn werk op dit moment, vanavond moet het wel lukkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:14 schreef AthCom het volgende:
Zal later eens kijken of ik mijn friend code kan posten; qua starters zou ik nog Bulbasaur en Froakie moeten. Geen idee hoe het verder werkt, trouwens.
En dan ging hij iedere keer dood want hij had geen defence.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Die pikachu ... Ik ging niet weg uit Viridian Forest voordat ik 'm had.
Op internet staat dat je hem in het Mountain Dex gedeelte kan vangenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:17 schreef AthCom het volgende:
Zit er eigenlijk wel een Ditto in X of Y?
Ik zit nu vlak voor gym 2 en mijn party tot nu toe is:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:05 schreef Blistering het volgende:
Haha, ff lekker getrade
M'n party nu:
- Charizard
- Mewtwo
- Gengar
- Xerneas
- Ivysaur
- Japanse Blastoise
yupquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:17 schreef AthCom het volgende:
Zit er eigenlijk wel een Ditto in X of Y?
Het enige goede Pokémonspel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
In de tussentijd heb ik deze even afgestoft. Deze week maar eens even op jacht in Kalos
Graag, als het goed is heb je m'n code ook (maar ik zie nog niemand verschijnen in m'n ingame lijst). Ik heb echter nu nog niet echt iets speciaals wat ik terug kan geven want m'n Froakie was male (na een paar keer resetten had ik zoiets van, fuck it). Mocht je een extra female Fennekin hebben, dan is dat helemaal mooi meegenomenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:46 schreef Metonae het volgende:
Zo. 15 Fennekins in mn BoxFroakie en Bulbasaur volgen nog. Liefhebbers voor Fennekin? Mocht je een speciale Nature willen hebben, dan kijk ik of ik die heb, maar ik ga niet breeden tot ik een nature krijg die jij wil
[..]
Heb het gezien jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Graag, als het goed is heb je m'n code ook (maar ik zie nog niemand verschijnen in m'n ingame lijst). Ik heb echter nu nog niet echt iets speciaals wat ik terug kan geven want m'n Froakie was male (na een paar keer resetten had ik zoiets van, fuck it). Mocht je een extra female Fennekin hebben, dan is dat helemaal mooi meegenomen
Daarom heb ik idd het idee dat er nog een stap is, maar ik kan niks vindenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Heb het gezien jaVind die PSS vriendenlijst sowieso maar een apart iets. Meerdere vrienden spelen Pokemon, maar er staan er maar 2...
Je komt er ook ineens bijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Daarom heb ik idd het idee dat er nog een stap is, maar ik kan niks vinden
Edit: Ok, ik ben dom, met Pokemon zat ik nog niet op het internet
Ja, die werkt gewoon. Ik zit ook gewoon op een wpa/wpa2.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:25 schreef Roburtt het volgende:
Oh even een vraagje, de DSi ondersteunde geen wpa2 verbinding, de 3ds toch wel mag ik hopen?
Oké, gelukkig maar. Dan ga ik even bidden dat de mediamarkt hem eindelijk komt leveren vandaag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ja, die werkt gewoon. Ik zit ook gewoon op een wpa/wpa2.
Zo, wat een geluk! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:35 schreef Metonae het volgende:
Hatch ik zojuist dus wel mooi ff een Modest Female Fennekin heDie hou ik dus lekker zelf.
EDIT: OMG FUCK DIE FEMALE FENNEKIN
[ afbeelding ]
Serious nature, dus echt verrot is hij ook niet!
die ziet er chill uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:35 schreef Metonae het volgende:
Hatch ik zojuist dus wel mooi ff een Modest Female Fennekin heDie hou ik dus lekker zelf.
[ afbeelding ]
Viel wel mee. Tegen Misty was hij wel handig. Ik zorgde altijd dat zijn level hoog genoeg was. Bovendien kreeg hij na een tijdje gewoon een Thunderstone.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan ging hij iedere keer dood want hij had geen defence.
Bedoel je Torchic met vuurvogel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:47 schreef boik het volgende:
[..]
die ziet er chill uit
ik ben ook druk bezig geweest het weekend, heb nu charizard, greninja, lucario, tyranitar en die vuurvogel.. vuurvogel gaat eruit en larvitar komt er zeker nog bij.. dan nog ff kijken welke mijn 6e gaat worden
Ik blijf het lelijk vinden, met dat rare oorhaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:35 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had altijd Bellsprout voor Misty, soms ook wel Pikachu.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Viel wel mee. Tegen Misty was hij wel handig. Ik zorgde altijd dat zijn level hoog genoeg was. Bovendien kreeg hij na een tijdje gewoon een Thunderstone.
Bulbasaur is wel bazig ja, maar ik koos eigenlijk altijd Charmander. En Victreebel vind ik echt supertof.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik blijf het lelijk vinden, met dat rare oorhaar.
[..]
Ik had altijd Bellsprout voor Misty, soms ook wel Pikachu.
Of gewoon Bulbasaur, eindbaas
Squirtle (maar vooral Blastoise) is een baasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Bulbasaur is wel bazig ja, maar ik koos eigenlijk altijd Charmander. En Victreebel vind ik echt supertof.Vleesetende planten.
Dat vond ik de minste van de drie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Squirtle (maar vooral Blastoise) is een baas
Greninja, Blaziken en Venusaur. Niets mis mee toch? Lijkt me een goed team.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef Roburtt het volgende:
Ik struggle wel hard. Ik denk dat ik de nieuwe gen water starter neem, maar aangezien je een torchic krijgt wil ik eigenlijk geen Charizard en word enigszins gedwongen om bulbasaur te nemen
Niet veel mis mee, maar Charizard > Venusaur imo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Greninja, Blaziken en Venusaur. Niets mis mee toch? Lijkt me een goed team.
True. Ik denk dat ik zelf ook voor Charizard ga. Maar misschien kun je die van iemand alsnog krijgen? Dan kun je Blaziken en Charizard afwisselen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Niet veel mis mee, maar Charizard > Venusaur imo.
Ja ik ga denk ik toch wel voor Charizard. Kan niet wachten tot het 5 uur is hehe.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Ik denk dat ik zelf ook voor Charizard ga. Maar misschien kun je die van iemand alsnog krijgen? Dan kun je Blaziken en Charizard afwisselen.
Talonflame? Die vind ik er wel gaaf uitzien. Maar hij is dus niet nuttig?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:53 schreef boik het volgende:
[..]
haha nee die evolutie van fletching ofzoiets
Bedankt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:19 schreef Veluro het volgende:
[..]
Op internet staat dat je hem in het Mountain Dex gedeelte kan vangen
yup dat is hem haha, jawel hoor hij is vrij sterk en ziet er mooi uit maar ik heb charizard al en die kan fly en vuuraanvallen dus die vogel is overbodigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Talonflame? Die vind ik er wel gaaf uitzien. Maar hij is dus niet nuttig?
Hmmm ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:03 schreef boik het volgende:
[..]
yup dat is hem haha, jawel hoor hij is vrij sterk en ziet er mooi uit maar ik heb charizard al en die kan fly en vuuraanvallen dus die vogel is overbodig
Ah tof! Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, nevermind, ik zie dat je kan transferren
Ik ben nog in die grot voor de derde gym, weet precies hoe je je voeltquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef AthCom het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Niet dat ik daar ben, ik moet trainen voor gym 3. Kut-Throh verkloten mijn dag.
Hm, worth the wait.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef Reintji het volgende:
[..]
In december, wanneer Pokémon Bank uitkomt.
Verhaal is beter in Y. De kleuren zijn ook kleuriger en de effects van de aanvallen zijn ook effectiger.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:30 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat zijn exact de verschillen tussen X en Y dan? Kan het online nergens vinden..
Verhaal is subjectief lijkt mij. Heb je ergens een directe vergelijking van de graphics? Dat lijkt mij ook sterk namelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Verhaal is beter in Y. De kleuren zijn ook kleuriger en de effects van de aanvallen zijn ook effectiger.
Thnx! Weet jij ergens een lijstje van verschillende pokémons? De rode charizard (mega evolutie) zit alleen in Y geloof ik?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:17 schreef boik het volgende:
er is helemaal geen verschil in verhaal, lolletrolle loopt n beetje te trolle
enige verschil is het doosje en de pokemon die je kan vangen
Vanochtend was die ook uitverkocht.. Toen opeens hadden ze hem weer en heb hem gelijk besteld samen met een 2DS.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:10 schreef Munchlax het volgende:
Hoezo is Y beter qua verhaal, ik wil Y dan wel bestellen maar die is uitverkocht bij de MM
alstu: http://www.serebii.net/xy/exclusives.shtml.. ja klopt de steen die je ervoor nodig hebt zit alleen in y maar je kan hem evt altijd ruilenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:30 schreef Bolters het volgende:
[..]
Thnx! Weet jij ergens een lijstje van verschillende pokémons? De rode charizard (mega evolutie) zit alleen in Y geloof ik?
Thnx! Dan ga ik sowieso voor Y! Zit net op de site van MM te kijken; 29,99 euro maar! Wel 2/3 weken wachten, maar dat boeit me niet zo. Heb de komende tijd toch tijd zat! Goede deal lijkt mequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:33 schreef boik het volgende:
[..]
alstu: http://www.serebii.net/xy/exclusives.shtml.. ja klopt de steen die je ervoor nodig hebt zit alleen in y maar je kan hem evt altijd ruilen
ik heb zelf ook y gekozen vanwege larvitar en skrelp terwijl ik die laatste niet eens in mijn team hebquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:34 schreef Bolters het volgende:
[..]
Thnx! Dan ga ik sowieso voor Y! Zit net op de site van MM te kijken; 29,99 euro maar! Wel 2/3 weken wachten, maar dat boeit me niet zo. Heb de komende tijd toch tijd zat! Goede deal lijkt me
37 euro vind ik voor een dergelijke game ook niet veel overigens! Have fun de komende dagen. Nu heb ik ook wel zin in over 14 dagen hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:38 schreef boik het volgende:
[..]
ik heb zelf ook y gekozen vanwege larvitar en skrelp terwijl ik die laatste niet eens in mijn team heb![]()
das zeker geen verkeerde deal idd! ik heb de mijne vrijdag gekocht bij bart smit voor 37eurie omdat ik dus niet kan wachten haha
Wat heb jij veel hoge levels zegquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zojuist de Pokemon League verslagen met:
Greninja level : 66
Blaziken level : 68
Gogoat level : 68
Charizard level: 65
Xerneas level: 67
Tyrantrum level: 65
Vooral Xerneas is een beest.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:34 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk m'n 1st gen starter gekozen, Charmander.
Vanavond die grote stad eens verkennen en als ik nog tijd heb waarschijnlijk de 2e gym verslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:26 schreef roy9 het volgende:
[..]en blijkbaar niet saven in die stad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is balen zeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb net een Pokemonradar gekregen maar die doet het niet.
Ik wist gewoon dat jij ging reagerenquote:
Sorry.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij ging reageren
Jawel is een uitstekende pokemon eigenlijk in alles beter dan Charizard.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Talonflame? Die vind ik er wel gaaf uitzien. Maar hij is dus niet nuttig?
Same here, verwacht hem nu toch wel echt morgen binnen te krijgen anders ga ik geld terug vragen en hem in de winkel halen. Dacht hem ff mooi voor 37 euro te scoren daar, is hij elders dus ook gewoon even duur.. D:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:32 schreef Roburtt het volgende:
Jahoor, de mediamarkt heeft wéér niks geleverd.
Hij kost nu nog maar 30 bij de mm, dus voel me nog genaaid ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:40 schreef Thizzlor het volgende:
[..]
Same here, verwacht hem nu toch wel echt morgen binnen te krijgen anders ga ik geld terug vragen en hem in de winkel halen. Dacht hem ff mooi voor 37 euro te scoren daar, is hij elders dus ook gewoon even duur.. D:
Net aangeschaft. Daar wil ik best even voor wachtenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hij kost nu nog maar 30 bij de mm, dus voel me nog genaaid ook.
Ja, maar ik had hem preordered voor 37, en heb hem nog steeds niet čn hij is 7 euro goedkoper nu.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:51 schreef Bolters het volgende:
[..]
Net aangeschaft. Daar wil ik best even voor wachten
Dat is idd genaaid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, maar ik had hem preordered voor 37, en heb hem nog steeds niet čn hij is 7 euro goedkoper nu.
Ik hoop dat ik niet teveel verklap, maar dat zijn ook zo'n beetje de levels van de pokémon van de Champion als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:16 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat heb jij veel hoge levels zeg![]()
Zelf geen ervaring mee gehad tot nu dan, maar ik heb inderdaad mijn les wel geleerd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:53 schreef Seikcid het volgende:
Je komt ook wel een beetje uit een ei als je verwacht dat een schuur als de mediamarkt goede service levert. No way dat ik een spel wat ik bij de release wil hebben ooit zou pre-orderen daar.
Bedacht me nog minder dan een maand voor de release van GTA dat het misschien wel verstandig was om hem te pre-orderen en kon hem op de dag van release gelijk ophalen (bij de Dixons). Was daar toch wel erg blij mee gezien het feit dat mensen die niet gepreordered hadden en te laat in de winkel waren vervolgens gewoon weken moesten wachten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:04 schreef videonatic het volgende:
Spellen pre orderen levert altijd gezeik op. Bij GTA zag je het ook, preorder je een maand van te voren. Heeft mediamarkt een midnight release voor iedereen die niet gepreordered had. Je had de game dus eerder zonder pre order!!
Er zit heeel veeel ruimte tussen gym 1 en 2.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:34 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk m'n 1st gen starter gekozen, Charmander.
Vanavond die grote stad eens verkennen en als ik nog tijd heb waarschijnlijk de 2e gym verslaan.
zo hele lijstje even toegevoegdquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hier het lijstje op alfabetische volgorde
[ code verwijderd ]
Heb ook de 2e badge binnen. Helaas nog geen Eevee kunnen vinden, maar wel die badass Hawlucha. Die heeft wel cool geanimeerde moves.
Ik zal eens kijken voor je of ik der 1 hebquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:10 schreef Blistering het volgende:
Xerneas aangeboden in de GTS voor een Yveltal. Vind die echt veeel mo
Jammer. Xerneas weten te ruilen voor een lvl 68 Yveltal netquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:14 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken voor je of ik der 1 heb
[edit]
Helaas, alleen mannelijke![]()
Gare MM dan..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hij kost nu nog maar 30 bij de mm, dus voel me nog genaaid ook.
Xerneas is echt een beestquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:10 schreef Blistering het volgende:
Ik probeer een female Eevee te krijgen, maar dat is heel lastig
Ook gelijk even mijn Xerneas aangeboden in de GTS voor een Yveltal. Vind die echt veeel mooier namelijk, maar aan de andere kant Pokemon X gekocht voor Charizard Mega Evo, dus hopelijk kan ik die 2 nu mooi combineren.
Ja, mooie schilderijen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:05 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Oei, Frankrijk nog wel, leuk daar?:o
HG kan wel naar B/W, vanaf daar weer naar X/Yquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hm, worth the wait.
nvm, alleen b/w 1&2, geen hg
Doe het niet Lysandus, je krijgt er spijt van QQquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:50 schreef KingLysandus het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die vaak Wonder Trade gebruiken?
Dat gevoel als je zo'n beest tegen kwam en je uit gebrek aan beter een great ball gooide en hem dan ook daadwerkelijk in een keer ving.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Was altijd echt een hel om die klotehonden in Gold te vangen
Jeah, wist wel dat ie daar moest zitten maar kwam m niet tegen. Maar nu welquote:
Ik had een Zubat genaamd Topkek in de WT gegooid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:50 schreef KingLysandus het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die vaak Wonder Trade gebruiken?
Ruilen airenu?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef Airenu het volgende:
[..]
Ik had een Zubat genaamd Topkek in de WT gegooid.
Kreeg er een Swirlix voor terug.
Komt mooi uit, heb toch Y
graag gedaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef Veluro het volgende:
Net van een Nederlandse passerby een vrouwelijke Froakie gekregen![]()
EnGCatjuh, heb je al een Eevee? Probeer het anders in de bloemen op route 10, daar kom ik ze om de haverklap tegen
Edit: Die passerby was een fokker die me al als vriend had toegevoegd maar die stond nog niet in mn vriendenlijst xD blond
Sjjjt, zoiets vraag je nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:33 schreef KingLysandus het volgende:
Zijn er nog meer mensen die als het andere geslacht spelen naast Lollertrolle en ik?
Volgens mij wel. En toen speelde hij niet eens als meisje volgens mij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef Reintji het volgende:
[..]
Liep jij in AC ook al niet in rokjes?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef Reintji het volgende:
[..]
Liep jij in AC ook al niet in rokjes?
What happens in fightclub stays in fightclubquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:54 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Volgens mij wel. En toen speelde hij niet eens als meisje volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |