quote:Wednesday October 9 (7pm)
Second Round
Wade v Finnan 3-2
Newton v Anderson 2-3
Taylor v Nicholson 3-1
Whitlock v Baxter 3-0
Thursday October 10 (7pm)
Second Round
Lewis v Pipe 0-3
Chisnall v Jones 3-1
van Gerwen v van Barneveld 3-0
Hamilton v Painter
Friday October 11 (7pm)
Quarter-Finals
TBC
Wade - Whitlock
Taylor - Anderson
--------------------
MVG - Chisnall
Hamilton/Painter - Pipe
Saturday October 12 (7pm)
Semi-Finals
TBC
Sunday October 13 (7pm)
Final
Preceded at 6pm by:
Tom Kirby Memorial Irish Matchplay Final
Connie Finnan v Colin McGarry
Format
First Round - Best of Three Sets
Second Round - Best of Five Sets
Quarter-Finals - Best of Five Sets
Semi-Finals - Best of Nine Sets
Final - Best of 11 Sets
All sets are the best of five legs. Each leg must begin and end with a double. There is no tie-break in operation in any set.
Heel slim eigenlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:08 schreef RemcoW23 het volgende:
MVG heeft al zijn geld op Chisnall gezet.
lekker je geld verdriedubbelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:09 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zeker als je op 0-3 had gezet. Hoge notering
Mike is nog niet een keer in de buurt van hem geweest in zijn legs. Word niks dit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:10 schreef AFCNiels het volgende:
GOLAZO MIGHTY MIKE Alles is nog mogelijk.
Deze set winnen, volgende een breakje en dan nog een keer je set houden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mike is nog niet een keer in de buurt van hem geweest in zijn legs. Word niks dit.
Idd, die pauze komt even niet uit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:15 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat het nu pauze is. Kanjer KNVB anders ging Mike erop en erover. Aanpakken Blatter en al dat andere tuig
Gewoon ff een paar biertjes wegtikken jongen en gelijk knallen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd, die pauze komt even niet uit.
Verdriedubbelen bij 3-0 Chisnall, really?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
lekker je geld verdriedubbelen
Told yaquote:
makkelijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verdriedubbelen bij 3-0 Chisnall, really?
Zeg maar gerust vertwintigvoudigenquote:
Zit er niet in vandaagquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:20 schreef AFCNiels het volgende:
Nog maar 1 leg, dat gaat lastig worden
Het is een tegen een, de dart is scherp. HAHAHA!quote:
Maar als je gelijk van het padje raakt door wat boegeroep, dan verdien je het ook niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:26 schreef hafcfan het volgende:
Gvd alles zit mee vandaag, Plubliek bedanken jongens.![]()
Dit was wel heel triest ja en daarna zijn slechtste leg van de partij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar als je gelijk van het padje raakt door wat boegeroep, dan verdien je het ook niet.
Geen charisma niks.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Ah ergens vind ik dat zielig voor Chisnall als je m zo ziet kijken.
Chizz heb ik bij mijn rijtje favo darters toegevoegd, dus dit pik ik niet.quote:
Dat wel, wat een teringtokkies.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:37 schreef heywoodu het volgende:
De hele avond al, wat een schijtpubliek.
Chizzy was bloedgoed op z'n dubbels.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:38 schreef marcodej het volgende:
Nu luisteren naar de analyses van Marcel en Coos.
En Wade. En Pipe.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een partij van die Chisnall .., beetje jammer van dat publiek.Geef die man respect.
Snap dat ook niet, die gast heeft niets arrogants of wat dan ook gedaan richting het publiek, speelt gewoon een bazenpartij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een partij van die Chisnall .., beetje jammer van dat publiek.Geef die man respect.
Dat heeft hij de laatste toernooien elke keer inderdaad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:48 schreef F.M.D. het volgende:
ik zag dit wel aankomen. aangezien van gerwen wel vaker te vroeg piekt. weer z'n beste wedstrijden in het begin van het toernooi gespeeld..
het is geen phil taylor die altijd op de juiste momenten.
Grand Slam of Darts als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:36 schreef OverRated het volgende:
Wat is het volgende grote tv toernooi eigenlijk?
Oh ja, even opgezocht. 9-17 nov, alle grote namen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Grand Slam of Darts als ik me niet vergis.
Ja, deze was ook niet echt veel soeps.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deze dan![]()
Ook wel weer iets voor die Frank om dat op TV te vertellen
3x 3-1, en 1x 3-0.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Hoe verloopt de wedstrijd? Had graag de setstanden ongeveer willen weten, maar die zijn nergens te vinden volgens mij.
Helaas, maar bedanktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
3x 3-1, en 1x 3-0.
Pipe begon sterk, maar zakt weg. Chisnall begint steeds beter/constanter te gooien.
Klikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Hoe verloopt de wedstrijd? Had graag de setstanden ongeveer willen weten, maar die zijn nergens te vinden volgens mij.
Ik doelde op standen van de al gespeelde setsquote:
Erg sneu ja, dat boegeroep de hele tijd.quote:
Jammer dat je het publiek niet kan schoonvegen met een politiebrigade ofzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Erg sneu ja, dat boegeroep de hele tijd.
Zo blijft het tenminste een wedstrijd.quote:
Ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat![]()
![]()
The Power
![]()
![]()
gewoon weer gaat winnen.
twitter:
twitter:MvG180 twitterde op zondag 13-10-2013 om 12:35:59@KoertWesterman ja ben benieuwd eerste keer voor me. Altijd even spannend. reageer retweet
Mooi. Hij is de grootste baas.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:02 schreef Grifte het volgende:
twitter:twitter:MvG180 twitterde op zondag 13-10-2013 om 12:35:59@KoertWesterman ja ben benieuwd eerste keer voor me. Altijd even spannend. reageer retweet
De nieuwe Stompé.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:02 schreef Grifte het volgende:
twitter:twitter:MvG180 twitterde op zondag 13-10-2013 om 12:35:59@KoertWesterman ja ben benieuwd eerste keer voor me. Altijd even spannend. reageer retweet
Idd, gelukkig zijn er veel pauzes.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:34 schreef Wombcat het volgende:
Als 't zo doorgaat, zijn ze vroeg klaar.
Klopt, had hem wel gegund om zo te gooien als tegen Mikey.quote:
Dan had de wedstrijd wel langer geduurd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, had hem wel gegund om zo te gooien als tegen Mikey.
Wel gelukkig dat Pipe niet in de finale stond, dan was het helemaal een gaapfestijn geworden.
Inderdaad, bij een vergelijkbare sport als snooker (hand-oog coordinatie, en geen fysieke inspanning bedoel ik dan) waren Steve Davis en Stephen Hendry bv ook veruit de beste in hun tijd. maar die werden zelf minder en ingehaald door beteren. Taylor gaat gewoon doorquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
Het blijft wel knap van Taylor om zo lang aan de top te blijven.
Dat verschil is niet normaal, toen raakte hij echt iedere pijl en nu geen moer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:50 schreef hafcfan het volgende:
En tegen Van Gerwen alles raken rot toch op joh
We hadden hier zo'n mooie wedstrijd kunnen hebben, maar nee, toen kon Chisnall het welquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:50 schreef hafcfan het volgende:
En tegen Van Gerwen alles raken rot toch op joh
Gaat redelijk gelijk op zie ik.quote:
Inderdaad eigenlijk is dit zijn schuld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Pijnlijk ook voor van Gerwen, van zo'n kneus verliezen.
Als je dit overkomt ben je mentaal echt wel zeer triest en word je nooit een topper.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Dit is puur de druk. Tegen Van Gerwen ging ie op het eind ook al bijna de mist in door de druk. Niks tegen te doen, kan 'ie van leren.
Voor hem de eerste keer toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je dit overkomt ben je mentaal echt wel zeer triest en word je nooit een topper.
Dan mag je mentaal zwak zijn. Goed voor de ontwikkeling.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en? Voor iedereen is ooit de eerste keer.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:05 schreef Grifte het volgende:
En Guus blijft maar een partij link worden
Die schijnt te weten hoe het voelt als iemand in het hart gestoken wordt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:05 schreef Grifte het volgende:
En Guus blijft maar een partij link worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |