Dat heeft hij de laatste toernooien elke keer inderdaad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:48 schreef F.M.D. het volgende:
ik zag dit wel aankomen. aangezien van gerwen wel vaker te vroeg piekt. weer z'n beste wedstrijden in het begin van het toernooi gespeeld..
het is geen phil taylor die altijd op de juiste momenten.
Grand Slam of Darts als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:36 schreef OverRated het volgende:
Wat is het volgende grote tv toernooi eigenlijk?
Oh ja, even opgezocht. 9-17 nov, alle grote namen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Grand Slam of Darts als ik me niet vergis.
Ja, deze was ook niet echt veel soeps.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deze dan![]()
Ook wel weer iets voor die Frank om dat op TV te vertellen
3x 3-1, en 1x 3-0.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Hoe verloopt de wedstrijd? Had graag de setstanden ongeveer willen weten, maar die zijn nergens te vinden volgens mij.
Helaas, maar bedanktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
3x 3-1, en 1x 3-0.
Pipe begon sterk, maar zakt weg. Chisnall begint steeds beter/constanter te gooien.
Klikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:35 schreef heywoodu het volgende:
Hoe verloopt de wedstrijd? Had graag de setstanden ongeveer willen weten, maar die zijn nergens te vinden volgens mij.
Ik doelde op standen van de al gespeelde setsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |