Hee ouwe kanalenveger, zo kan hij wel weer he!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef Mani89 het volgende:
WAT EEN STELLETJE MONGOLENBEFFERS JOH HAHAHAHA
afwezig, kon er helaas niet stijnquote:
Quick Boys man, daar moet hij ook nog terug komen. Hij moet ons naar de Topklasse brengen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan geeft Kuyt hem terug aan Feyenoord, ongetwijfeld.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denemarken wordt die tweede plek wel gegund door de gehele pouleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Je was me voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is El Stinho eigenlijk?
Is hij op een feestje waar ze limonade met prik schenken?
HA ik vroeg het eerder.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
xDquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
afwezig, kon er helaas niet stijn
Dat waren de cowboy-tijden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
Ik mis de tijden dat Gramulanion Humberto Tan stiekem verwerkte in OP's verspreid over heel FOK.
Matigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Ik vind het nog raarder dat hij beweert dat Bergkamp niet aan de klasse van Kluivert komt. Wie dan wel? Messi?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En waarom komt Van Persie niet aan de klasse van Kluivert? Bij welke clubs heeft Kluivert continu het verschil gemaakt?
wat een kolder xDquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ha, hij zei eerder dat jij eerder was.
MET prik? Is ie jarig of zo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fit is die ook niet goed genoegquote:
Castaignosquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
fit is die ook niet goed genoeg
kuijt> huntelaar
wolfswinkel > huntelaar
luuk de jong> huntelaar
dost> huntelaar
Wat een Kolder. xD Messi is een totaal ander soort speler.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het nog raarder dat hij beweert dat Bergkamp niet aan de klasse van Kluivert komt. Wie dan wel? Messi?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
fit is die ook niet goed genoeg
kuijt> huntelaar
wolfswinkel > huntelaar
luuk de jong> huntelaar
dost> huntelaar
Nu jat je gewoon mijn grapquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een Kolder. xD Messi is een totaal ander soort speler.
Blindgooiquote:
Dus? Jij jat mijn schaaktactiek.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu jat je gewoon mijn grap
De schaakclub, iets dat ik vergeten ben en Atlas bier? No wayquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
Tijd om in te drinken met wat Atlas-12%-bier. Nu ik dit gezegd heb is mijn swag-gehalte naar ongekende hoogtes gestegen op dit forum.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman is zo goed. Zouden we ook hebben gewonnen zonder hem?
Mijn tactiek was mijn dame Jessica Alba noemen, en dat was helemaal niet jouw tactiek.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Jij jat mijn schaaktactiek.
Angstvallig afwachten tot je tegenstander je vernietigt is geen tactiek.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus? Jij jat mijn schaaktactiek.
Goede voorzet ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef marcodej het volgende:
Schitterende actie van Kuijt. De oude meester is het nog niet verleerd.
Katwijkers vissen op haring en schol, niet op paling.quote:
Prima voorzet, Lens had voor zijn man moeten komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
Ook een goed puntquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het nog raarder dat hij beweert dat Bergkamp niet aan de klasse van Kluivert komt. Wie dan wel? Messi?
Doen alsof je gaat eten en dan snel een zet doen. Helaas trapte ik in mijn eigen tactiek wat al snel enkele blunders als gevolg had.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Angstvallig afwachten tot je tegenstander je vernietigt is geen tactiek.
Je mag momenteel ook niet op paling vissen, maarja, dat weet toch niemand op Fok.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Katwijkers vissen op haring en schol, niet op paling.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef geindoctrineerd het volgende:
Nu is mijn avond goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik erop hè?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je de y eruit haalt staat dat er ook xD
Mijn week is weer goed gemaaktquote:
1 december pas weer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Je mag momenteel ook niet op paling vissen, maarja, dat weet toch niemand op Fok.
Kuyt lijkt me wel zo iemand die koikarpers in zijn tuin heeft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Katwijkers vissen op haring en schol, niet op paling.
Bergkamp in Oranjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bergkamp in Oranje
Ik hoor mijn vader nog op hem schelden.
Niet vloeken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
Ik kan mijn topshow-gifje met Humberto niet meer vinden.
Godverdomme.
Wat een flopshow.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme.
Zwarte pieten mogen binnenkort ook al niet meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu verwar je paling met zwarte Pieten
Ja, maar ik had het er over wanneer je op ze mag jagen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zwarte pieten mogen binnenkort ook al niet meer.
Noemen we ze gewoon Janquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zwarte pieten mogen binnenkort ook al niet meer.
DAT mag al helemaal niet, op zwarte pieten jagen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het er over wanneer je op ze mag jagen.
Leuke reactiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef Perrin het volgende:
Zet anders Kluivert er nog even in om te scoren.
Dus je bent voor pesten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT mag al helemaal niet, op zwarte pieten jagen.
Laat de humor maar aan de mannen over aub.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef Perrin het volgende:
Zet anders Kluivert er nog even in om te scoren.
Kluivert is voor een spits nooit erg doeltreffend geweest. Is nooit boven de 20 goals uitgekomen in een seizoen en er was bij Barcelona zover ik weet altijd wel een speler die een grotere invloed hadquote:
Janmaat is een toppertquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef Paxcon het volgende:
Janmaat
Zo'n iemand zet je toch niet in Oranje..
*Hongarenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef Keukendrol het volgende:
Het Wk is fer weg voor de hongarijers.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef Paxcon het volgende:
Janmaat
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef NLGooner het volgende:
Kluivert is voor een spits nooit erg doeltreffend geweest
Bogarde?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Kluivert is voor een spits nooit erg doeltreffend geweest. Is nooit boven de 20 goals uitgekomen in een seizoen en er was bij Barcelona zover ik weet altijd wel een speler die een grotere invloed had
[b]Jan [/b]is een [b]maat[/b]je te klein xDquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef Paxcon het volgende:
Janmaat
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme.
sylvie of rafeal?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Principia het volgende:
Van der Vaart heeft trouwens een mega off-day.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat de humor maar aan de mannen over aub.
Supersterke quotequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[b]Jan [/b]is een [b]maat[/b]je te klein xD
Hongarije staat met 2-2 voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef Perrin het volgende:
[..]![]()
Hoeveel staat t nu? Lurk net ff mee om het spelverloop een beetje te volgen..
Depay wordt geen debuut gegund.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef dieselnoi het volgende:
Hebben we echt niets beters dan Kuyt?
Huntelaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef dieselnoi het volgende:
Dacht ik 't nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hongarije staat met 2-2 voor
Uh okéquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe je dit om me te pesten?
Dit grapje komt om de een of andere reden niet helemaal uit de verfquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is op dit moment dé grote man van Fenerbahce. Zegt genoeg over het niveau daar...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef dieselnoi het volgende:
Jij zit er gewoon over in dat ik de naam Janmaat belachelijk maakquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit grapje komt om de een of andere reden niet helemaal uit de verf
Uh, okéquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zit er gewoon over in dat ik de naam Janmaat belachelijk maakt.
Racist.
Jos?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Als ode aan Dick van Toorn moet Robben eigenlijk in de 83e minuut zich verstappen.
I see what you did there...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja zo kan je ook in pot 1 kopen, gewoon de tegenstander omkopen
U mad?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We noemen garnalen garent in Katwijk.quote:
gewaagde stelling: je zusje > je madrequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Gewaagde stelling: Siem de Jong>> Van der Vaart.
Ik zeg niet dat Bergkamp niet aan de klasse van Kluivert komt. Hoewel Kluivert inderdaad wel meer scoorde toen ze samen in Oranje speelde, voetballend sterker was, fysiek, en ook sneller. De tactische inbreng van Bergkamp was echter subliem.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Barca? Was gewoon aangever van Figo en Rivaldo en heeft ook een zeer goed doelmoyenne. Bij Ajax en Milan deed hij het ook niet verkeerd, maar was hij jong. Bij Milan stond hij trouwens ook vooral op de flank. Pas toen hij geblesseerd raakte aan zijn knie was het over, maar wist hij het puur op talent nog een paar jaar vol te houden. Bij Newcastle heeft hij alleen even een aardige periode gehad, maar was verre van de Kluivert die hij ooit was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef NLGooner het volgende:
En waarom komt Van Persie niet aan de klasse van Kluivert? Bij welke clubs heeft Kluivert continu het verschil gemaakt?
In ieder geval niet omdat ie er per seizoen zoveel inschootquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Is hij niet de meest scorende spits van Barca ooit geweest een tijdje?
Kom dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
gewaagde stelling: je zusje > je madre
Mwa. Ik vind Van Persie toch echt beter koppen dan Lukokiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Gewaagde stelling: Siem de Jong>> Van der Vaart.
26/03/13 Turkey 1:1 Hungaryquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Random dit. Ow nee, jij kon geen Engels hè? Ik bedoel: 'Willekeurig dit'.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ik vind Van Persie toch echt beter koppen dan Lukoki
Jelly?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
26/03/13 Turkey 1:1 Hungary
16/10/12 Hungary 3:1 Turkey
11/09/12 Hungary 1:4 Netherlands
mad?
Niet balvast? Geen voetbalinzicht? Okay laat maar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Bergkamp niet aan de klasse van Kluivert komt. Hoewel Kluivert inderdaad wel meer scoorde toen ze samen in Oranje speelde, voetballend sterker was, fysiek, en ook sneller. De tactische inbreng van Bergkamp was echter subliem.
[..]
Barca? Was gewoon aangever van Figo en Rivaldo en heeft ook een zeer goed doelmoyenne. Bij Ajax en Milan deed hij het ook niet verkeerd, maar was hij jong. Bij Milan stond hij trouwens ook vooral op de flank. Pas toen hij geblesseerd raakte aan zijn knie was het over, maar wist hij het puur op talent nog een paar jaar vol te houden. Bij Newcastle heeft hij alleen even een aardige periode gehad, maar was verre van de Kluivert die hij ooit was.
Waarom beter dan Van Persie? Van Persie heeft gewoon niet het fysiek, de balvastheid, het voetballend vermogen en de inzicht die een Bergkamp of Kluivert. Van Persie is gewoon een heel goede spits, maar verder niet bijzonder. Geen allure; verberg zijn gezicht, en je weet niet dat hij het is wanneer hij speelt. Niet voor niets een jongen die je verder ook niet meer terug zal zien in grote reclames. Maar als Van Persie het op het WK goed doet en scoort tegen grote tegenstanders, schaal ik hem wellicht hoger in.
Ik zou eerder denken dat Turkije Hongarije heeft omgekocht. Die zijn daar wel van toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee want dit werkt in het voordeel van Turkije
Doe maar stoer met je genaciumquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Random dit. Ow nee, jij kon geen Engels hè? Ik bedoel: 'Willekeurig dit'.
Dan moet je beter nadenken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat Turkije Hongarije heeft omgekocht. Die zijn daar wel van toch?
Jepquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef dieselnoi het volgende:
Sinds kuyt er in staat is het niveau hard achteruit gegaan.
Ik zeg: we lossen dit conflict op met een potje schaak. Er heerst nu duidelijk een gespannen sfeer tussen ons.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe maar stoer met je genacium
Kom maarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zeg: we lossen dit conflict op met een potje schaak. Er heerst nu duidelijk een gespannen sfeer tussen ons.
Van Persie niet de balvastheid, het voetballend vermogen en inzicht?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Bergkamp niet aan de klasse van Kluivert komt. Hoewel Kluivert inderdaad wel meer scoorde toen ze samen in Oranje speelde, voetballend sterker was, fysiek, en ook sneller. De tactische inbreng van Bergkamp was echter subliem.
[..]
Barca? Was gewoon aangever van Figo en Rivaldo en heeft ook een zeer goed doelmoyenne. Bij Ajax en Milan deed hij het ook niet verkeerd, maar was hij jong. Bij Milan stond hij trouwens ook vooral op de flank. Pas toen hij geblesseerd raakte aan zijn knie was het over, maar wist hij het puur op talent nog een paar jaar vol te houden. Bij Newcastle heeft hij alleen even een aardige periode gehad, maar was verre van de Kluivert die hij ooit was.
Waarom beter dan Van Persie? Van Persie heeft gewoon niet het fysiek, de balvastheid, het voetballend vermogen en de inzicht die een Bergkamp of Kluivert. Van Persie is gewoon een heel goede spits, maar verder niet bijzonder. Geen allure; verberg zijn gezicht, en je weet niet dat hij het is wanneer hij speelt. Niet voor niets een jongen die je verder ook niet meer terug zal zien in grote reclames. Maar als Van Persie het op het WK goed doet en scoort tegen grote tegenstanders, schaal ik hem wellicht hoger in.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Niet balvast? Geen voetbalinzicht? Okay laat maar.
Niet op het niveau van Kluivert of Bergkamp, simpelen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Van Persie niet de balvastheid, het voetballend vermogen en inzicht?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heet Kopsterk op chess.com. It's on.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom maar
[ afbeelding ]
Maar nu nog even juichen voor Nederland
[ afbeelding ]
Mag ik er nog eentje doen? Louis juicht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ja, zullen we de gifjes maar weer achterwege laten?
Nou vooruit. Dat is dan de laatste.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik er nog eentje doen? Louis juicht.
Het is heel leuk
Mijn oprechte excuses. Ik had geen idee dat het niet op prijs werd gesteldquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
Trekt je inbelmodem dat niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ik heb in de rust nog zo gewaarschuwd anders.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses. Ik had geen idee dat het niet op prijs werd gesteld
Dat snappen we. Maar dan blijft het alsnogquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
[..]
Niet op het niveau van Kluivert of Bergkamp, simpelen.
Het verpest performance omdat ze bandbreedte vreten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses. Ik had geen idee dat het niet op prijs werd gesteld
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha!Goeie!
Nee, het is offtopic.
Maar jongens, wat een grap zeg.
Je mag je acteerwerk achterwege laten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha!Goeie!
Nee, het is offtopic.
Niet zo cynisch, die rol is alleen voor Ambrosius weggelegd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha!Goeie!
Nee, het is offtopic.
Sorry Pino.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je mag je acteerwerk achterwege laten.
Doe nou niet alsof je niet keihard gedisst bentquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha!Goeie!
Nee, het is offtopic.
ey mattie wrm zo lullig tegen die grapje van die niggaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha!Goeie!
Nee, het is offtopic.
#modsdiedoenalsofzenietgedisstzijnterwijlzewelgedisstzijnwatmoetjeermeequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je niet keihard gedisst bent.
sry mattie, ik zal nooit meer doen goed? Aight peace out.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:16 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
ey mattie wrm zo lullig tegen die grapje van die nigga
Jij mag je posts achterwege laten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je mag je acteerwerk achterwege laten.
aii geen stressquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
sry mattie, ik zal nooit meer doen goed? Aight peace out.
Dat bepaal ik wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij mag je posts achterwege laten.
Jouw wiggerslang is best tegenvallend als je indenkt dat jij enkel rap/hip&hop luistertquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
sry mattie, ik zal nooit meer doen goed? Aight peace out.
Ja, echt zo'n 2013 gebruik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef dieselnoi het volgende:
Is KOEKOEK zeggen als er gescoord wordt de nieuwe rage in 2013
Echt iets van 2013 inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef dieselnoi het volgende:
Moet je een draai om de oren hebben?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef dieselnoi het volgende:
Ik luister ook geen Nederlandse hiphop.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw wiggerslang is best tegenvallend als je indenkt dat jij enkel rap/hip&hop luistert
Er wordt niet lief tegen mij gedaan. Ik doe wel lief.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
Doe eens lief tegen elkaar.
Dit geldt vooral voor Gramulanion en Pino.
Chanant dit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:17 schreef dieselnoi het volgende:
Misschien moeten jullie de hoofdtribune tot de Dirk Kuyt tribune omdopen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:18 schreef marcodej het volgende:
Dirk, dit lukt alleen nog bij Quick Boys. Tijd om thuis te komen jongen.
Ga je me nou vertellen dat jij geen De Jeugd van Tegenwoordig luistert? Topmuziek man.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik luister ook geen Nederlandse hiphop.
Voornamelijk vanwege de wiggerslang die mij plaatsvervangende schaamte bezorgt.
Dan ben ik trots op je.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er wordt niet lief tegen mij gedaan. Ik doe wel lief.
Hopelijk stort dat dan inquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie de hoofdtribune tot de Dirk Kuyt tribune omdopen.
Idd. Wat een aids is dat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat jij geen De Jeugd van Tegenwoordig luistert?
Mani89 luistert hier wel naar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat jij geen De Jeugd van Tegenwoordig luistert? Topmuziek man.
20? Ik denk wel een uur, want er is ook nog een concert naast de deur.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederlandse mentaliteit: Nu snel het stadion uit zodat je 20 minuten kan besparen bij de parkeergarage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |