Hee ouwe kanalenveger, zo kan hij wel weer he!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef Mani89 het volgende:
WAT EEN STELLETJE MONGOLENBEFFERS JOH HAHAHAHA
afwezig, kon er helaas niet stijnquote:
Quick Boys man, daar moet hij ook nog terug komen. Hij moet ons naar de Topklasse brengen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan geeft Kuyt hem terug aan Feyenoord, ongetwijfeld.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denemarken wordt die tweede plek wel gegund door de gehele pouleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Je was me voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is El Stinho eigenlijk?
Is hij op een feestje waar ze limonade met prik schenken?
HA ik vroeg het eerder.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is El Stinho eigenlijk?
Is hij op een feestje waar ze limonade met prik schenken?
xDquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
afwezig, kon er helaas niet stijn
Dat waren de cowboy-tijden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
Ik mis de tijden dat Gramulanion Humberto Tan stiekem verwerkte in OP's verspreid over heel FOK.
Matigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
afwezig, kon er helaas niet stijn
Ik vind het nog raarder dat hij beweert dat Bergkamp niet aan de klasse van Kluivert komt. Wie dan wel? Messi?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En waarom komt Van Persie niet aan de klasse van Kluivert? Bij welke clubs heeft Kluivert continu het verschil gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |