Tegen Nielsparov. En laatst ook van Kleinkonijn en Rondaja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
JA, TEGEN DE LAMME EN DE BLINDE! HAHAHAHAHAA!
(no offence, ik weet niet eens tegen wie je schaakt)
Van binnen moet je huilen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
2 keer lapo en jij opent een nieuw topic.![]()
Dat systeem met twee controleurs werkt toch zo slecht nog niet, hè? Al is het wel tegen Hongarije.quote:
Of Messi.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je toch eens voor dat je een speler als Bakkali ook bij je selectie kon perforeren. Dan ben je toch nagenoeg onoverwinnelijk?²
Perforeren? Gaatjes in maken bedoel je?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je toch eens voor dat je een speler als Bakkali ook bij je selectie kon perforeren. Dan ben je toch nagenoeg onoverwinnelijk?²
bakkaliquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Verdediging is te matig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
2 keer lapo en jij opent een nieuw topic.![]()
Dinamo Moskou. Scoort nauwelijks meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
Serieus, Die doedszak ofzo, waar speelt die tegenwoordig?
Sjek is er niks bijquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
WAAR ZOU HIJ NAAR TOE GAAN IK DENK PATRICK KLUIVERT JAJA TOE MAAR JONGEN KOM MAAR
Blijft na de training altijd nog een half uur puur om te koppen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
RVP heeft bij Manchester United goed leren koppen.
Goede kans dat die ook naar het WK gaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken dat je goed bent door te winnen tegen Hongarije
Jaloerse Belg gespotquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken dat je goed bent door te winnen tegen Hongarije Kroatië
Amai jonge wees nu eens niet zo straf allezquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inderdaad. Want Sierd is geen dwaas.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een dwaas die SBS commentator, Sierd is er niks bij
commentatoren in NLquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
WAAR ZOU HIJ NAAR TOE GAAN IK DENK PATRICK KLUIVERT JAJA TOE MAAR JONGEN KOM MAAR
Inderdaad. Sierd is een dwaas.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een dwaas die SBS commentator, Sierd is er niks bij
Is ze nog zo kwiek?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het fout gaat komt Karina je straks opzoeken.
Juist. Sierd is een baas.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Want Sierd is geen dwaas.
Mogen ze het laten zien.quote:
Met mijn bezemquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het fout gaat komt Karina je straks opzoeken.
heeft sierd eigenlijk wel eens nl elftal gedaan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Want Sierd is geen dwaas.
Niet lopen huilen straks als wij als reekshoofd tegen jullie gaan winnen met 3-0quote:
Die 'iemand op twitter' weet niet eens of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef marcodej het volgende:
"Sambavoetbal." zegt iemand op twitter. Daar ben ik het wel mee eens.
Nope. Zlatan by far en dan even niks en dan een rijtje met RVP en nog een aantal.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef ValHallen het volgende:
Stelling: RVP is de beste spits ter wereld.
Eens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef ValHallen het volgende:
een oud psv'er en oud feyenoorder. Logisch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Heeinz het volgende:
Goh even douchen en ik mis 2 goals, wie waren het?
Gras is groen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
een oud psv'er en oud feyenoorder. Logisch.
Die stelt niks voor zonder aanvoerquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef ValHallen het volgende:
De Lullo'squote:
Robben en Persie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
een oud psv'er en oud feyenoorder. Logisch.
Zal ik niet doenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet lopen huilen straks als wij als reekshoofd tegen jullie gaan winnen met 3-0
Gol Atelti !!!quote:
Lens en van Persiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Heeinz het volgende:
Goh even douchen en ik mis 2 goals, wie waren het?
Lens en v.Persiequote:
Ik vermoed dat elke spits daar mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die stelt niks voor zonder aanvoer
quote:Hongarije won sinds 1984 nooit meer van het Nederlands elftal en ging de laatste acht keer zonder uitzondering onderuit. Egervári hoopt aan die negatieve reeks een eind te maken. “We zijn dicht bij het realiseren van een droom, al weten we dat de kansen op succes klein zijn in een uitwedstrijd tegen Nederland. Maar goed, voetbal kan onvoorspelbaar zijn. Nederland is een van de beste ploegen van de wereld, maar ik denk dat we voor een verrassing kunnen zorgen"
Oh, oke.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, je moet nu een moment geven René.
Maar eerst voorbij België komen...quote:
Zlatan niet .quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat elke spits daar mee te maken heeft.
Van Persie komt uit '83.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Persie. De man die het keihard op doel vuren heeft geleerd van Jack Nicholson (in '82).²
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar eerst voorbij België komen...
ga eens naar het belgie topicquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar eerst voorbij België komen...
Voor die Belgies is Rio niet meer dan een uitje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou dit Nederland eens willen zien spelen tegen België zo gemakkelijk samba voetbal zal het niet meer zijn
Inderdaad, iemand op twitter ziet dat goed.quote:
Jack Nicholson is een stuk ouder hoor.quote:
Je moet Marcod3j bedanken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verhelderende analyse.
Die gaan geen sambavoetbal spelen, maar gewoon naar het carnaval.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voor die Belgies is Rio niet meer dan een uitje.
Oe lekker. Welke? Appel-kaneel isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb zojuist een poptart gegeten
Perfect moment voor iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer Depay nodig.
[ afbeelding ]
Met Simons als slot op de deur sambavoetbal spelen is per definitie onmogelijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaan geen sambavoetbal spelen, maar gewoon naar het carnaval.
Kijken ze hun oogjes uit, ja toch.
Anders geef ik ze wel op hun sodemieterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even koffie zetten.
Ik geef de leiding even over aan johannes_vermeer. Ik ga er van uit dat hij er op toeziet dat jullie je gedragen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zag de ninja edit, ik begon al aan mezelf te twijfelen
Bedankt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ga even koffie zetten.
Ik geef de leiding even over aan johannes_vermeer. Ik ga er van uit dat hij er op toeziet dat jullie je gedragen.
...en jij hebt professionele hulp nodig. #fockinghardedissquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap het wel hoor, ik vind de Kik niet echt kikken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat dit maar 21k views heeft
Oh en je had gelijk idd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat systeem met twee controleurs werkt toch zo slecht nog niet, hè? Al is het wel tegen Hongarije.
Topshow.twitter:JeroenElshoff twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 21:23:18Dit is puur genot! Wat een show! #nedhon #radio1 reageer retweet
Maar hij speelde dan ook met Bergkamp.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk voor van Persie. En ik ben een groot fan van hem. Maar Kluivert was een betere spits. Ik durf te stellen dat hij de beste spits ooit in Oranje was.
Meest complete voetballer. En dan vind ik zijn huidskleur echt niet relevant.²
Janmaat ook wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
De tering zeg wat een voetbal![]()
Van Persie & Strootman spelen heerlijk
ik zal er op lettenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gifs van deze mevrouw zijn niet toegestaan:
[ afbeelding ]
Niet doen!
Oooooh, kom vechten dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
...en jij hebt professionele hulp nodig. #fockinghardediss
Mooie hontquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Jeroen Elshoff is één van de weinige goede commentatoren bij de NOS, dus ik neem zijn mening uiterst serieus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
Topshow.twitter:JeroenElshoff twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 21:23:18Dit is puur genot! Wat een show! #nedhon #radio1 reageer retweet
J. Albaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Niet doen!
Dat is waar. Maar Bergkamp speelde vaak matig in Oranje. Grote delen van wedstrijden onzichtbaar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Maar hij speelde dan ook met Bergkamp.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Niet doen!
GGMM ziet liever Nicki.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Niet doen!
Blindquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
De tering zeg wat een voetbal![]()
Van Persie & Strootman spelen heerlijk
Het is mij niet helemaal duidelijk wie het is. Kun je nog een paar gifs van haar posten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Niet doen!
1e x dat jij wat zinnigs zegt niggaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik doop hierbij het kwartet Strootman-van Persie-Robben-Janmaat tot de grote 4.²
Van mij niet nee, eng wijf.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes mogen ook niet
[ afbeelding ]
Komt door de dope.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja alsof hij constant op overslaan staat.
Dit is echt ranzigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, let maar op de aanname van Robben. Bijna altijd goed. En dan zo'n Janmaat. Echt vochtige speler.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
1e x dat jij wat zinnigs zegt nigga
Ik ook. Spreekt louter waarheden en heeft veel chartale middelen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
Ronald de Boer is mijn favoriete analist.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
dat zouden -tig andere landen willen dat ze zulke voetballers konden opstellenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik doop hierbij het kwartet Strootman-van Persie-Robben-Janmaat tot de grote 4.²
GGMM gooit nu met koffie door de huiskamer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
De inspiratie van Nickiej. Bijna een 1 op 1 kopie gezien zij ook een lelijke troll is.
Ziet het alleen niet goed, gooit de turbo erop zegt ie maar die Hongaar was even snel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
Daarom kijk ik ook Engelandquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:28 schreef Syntix het volgende:
1 min. analyse.
Jan Joost: we praten zometeen verder.
De mijne ook, zegt veel verstandige dingen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:27 schreef Kopsterk het volgende:
zolderquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM gooit nu met koffie door de huiskamer.
We kunnen het ook over GTA online hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Mani89 het volgende:
We hebben zojuist de aanstaande wereldkampioen zien spelen en jullie kunnen alleen maar domme plaatjes posten. Wat een ellendig forum.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Mani89 het volgende:
We hebben zojuist de aanstaande wereldkampioen zien spelen en jullie kunnen alleen maar domme plaatjes posten. Wat een ellendig forum.
Die gooide ook de turbo erin.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Ziet het alleen niet goed, gooit de turbo erop zegt ie maar die Hongaar was even snel.
Hoezo ben je van mening dat ik haar ranzig vind omdat ze enigszins getint is?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er ook Fc Groningen fans zonder racistische trekjes?
Niet meer aangeraakt sinds FIFAquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen het ook over GTA online hebben.
Ik zou de defensie van België graag hebben. Maar goed ik ben een vrij wederzijdse Marokkaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef TLC het volgende:
[..]
dat zouden -tig andere landen willen dat ze zulke voetballers konden opstellen
Voorhoede prima en Strootgod maar daar win je geen topwedstrijden mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Huiskamer? Net of dat geval van zijn zolderkamertje afkomt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM gooit nu met koffie door de huiskamer.
Als het goed is krijgen we allemaal 5 ton $$$$$ van Rockstarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou hij dan een koffiezetapparaat op zolder hebben?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Huiskamer? Net of dat geval van zijn zolderkamertje afkomt.
Alleen Kompany en Vertonghen. Hun backs zijn matig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou de defensie van België graag hebben. Maar goed ik ben een vrij wederzijdse Marokkaan.²
Nee is 18 jaar en ouder.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zijn niet eens echte backsquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen Kompany en Vertonghen. Hun backs zijn matig.
Dat denk ik wel, ja. Koelkast zal er vast ook niet ontbreken. Flesjes en blikjes om in te urineren niet te vergeten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou hij dan een koffiezetapparaat op zolder hebben?
Vermaelen, Van Buyten. Dat zijn ook namen hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen Kompany en Vertonghen. Hun backs zijn matig.
Vertonghen linksback is veel beter dan Blindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Germany IrelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.England MontenegroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Buytenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vermaelen, Van Buyten. Dat zijn ook namen hoor.
Alles is beter dan Blind. Wat een slechte speler. Er gaat nooit dreiging van hem uit. Ik vind hem NAC kwaliteit.²
En Vermaelen is al anderhalf jaar uit vorm als hij niet geblesseerd is.
![]()
Ik hoop dat hij voor het urineren minstens een emmer heeftquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, ja. Koelkast zal er vast ook niet ontbreken. Flesjes en blikjes om in te urineren niet te vergeten.![]()
![]()
Blind is Ajax kwaliteit maar dat zegt ook iets over de kwaliteit van Ajax.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vermaelen, Van Buyten. Dat zijn ook namen hoor.
Alles is beter dan Blind. Wat een slechte speler. Er gaat nooit dreiging van hem uit. Ik vind hem NAC kwaliteit.²
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:32 schreef Syntix het volgende:
Denmark ItalySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Germany IrelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.England MontenegroThank you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gepasseerd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van BuytenEn Vermaelen is al anderhalf jaar uit vorm als hij niet geblesseerd is.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
toevalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heb ik dit topic toch goed in de hand
Zo zie je maar, gewoon wat basisregels afspreken en iedereen houdt zich er aan.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ben ook niet kapot van Blind. Maar de andere linksbacks uit Nederland zijn nog minder dus je moet het er maar mee doen.![]()
Ach wat verwacht je nu van de linksback dan? Hij staat tegenover drie tegenstanders omdat VdV, Lens en Robben telkens voor zijn neus opduiken. Als hij mensen moet gaan uitspelen, moeten we Willems opstellen. Blind is gewoon altijd voldoende, ook won hij in de eerste helft trouwens een sprintduel. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
![]()
quote:Ik heb mezelf even een complimentje gegevenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heb ik dit topic toch goed in de hand
Zo zie je maar, gewoon wat basisregels afspreken en iedereen houdt zich er aan.
Wel waren er nogal wat negatieve uitlatingen over Nicki Minaj.![]()
Jongens. In welk topic ben ik beland?²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Huh? Leek net Gigi Raveliquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dionne zal Gigi graag de groeten doen.
Maar idd Dionne Stax![]()
![]()
Johannes heeft prima laten zien wat wel en niet toegestaan wasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet teruglezen, ik ga er blind van uit dat johannes het in toom heeft gehouden.![]()
![]()
je bedoelt Kenneth?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet teruglezen, ik ga er blind van uit dat johannes het in toom heeft gehouden.![]()
VBL / [WK2014] Nederland - Hongarije #3quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens. In welk topic ben ik beland?²
![]()
straks komt René er achter wat voor nare dingen je over Nicki gezegd hebt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Johannes heeft prima laten zien wat wel en niet toegestaan was
Forum Opties Forumhop: Hop naar: