SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Patat klint echt zo lomp. Firit it is.
Patat is juist stoer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Patat klint echt zo lomp. Firit it is.
Pintikas = pindakaasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder zegt ook firit.
Turkse moeders.
Patat:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Patat is juist stoer.
Friet is voor van die feggets die het met een vork eten.
PINTAKAS. HAHAHAHA.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pintikas = pindakaas
Oranja = ranja
Knaploksos = knoflooksaus
Patat(es kizartmasi):quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Patat:
[ afbeelding ]
Friet
[ afbeelding ]
Güldürdün beni...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pintikas = pindakaas
Oranja = ranja
Knaploksos = knoflooksaus
Die goede oude tijd...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:17 schreef zarGon het volgende:
http://www.adityaravishan(...)command-and-conquer/..
Helaas, ik speel al een jaar of 10 geen spellen meer op de PC. De laatste keer dat ik een spel op mijn console heb gespeeld is ook alweer een jaar of twee geleden volgens mij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:13 schreef zarGon het volgende:
PWF komt net met het idee om Age of Empires II HD te spelen. Julis, PWF en ik willen dat wel doen, maar we zoeken meer mensen.
Wie wil meedoen?.
PWF gaat het uitleggen nog, want ik heb geen idee hoe dat met HD zit. Maak in ieder geval een account aan op Steam als je dat nog niet hebt.
Guess so! Zonder Turken (en allochtonen) zouden ze failliet gaan denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:56 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
vorige week nog gehadis het Ei een algemeen fenomeen onder Turken?
Privé visitekaartjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik heb mijn (privé) visitekaartjes ontvangen.
Ik werd afgelopen weekend geïnspireerd door een vriend van een vriend. Hij gaf me zijn privé visitekaartje met zijn gegevens (naam, telefoon, e-mail, website, facebook, twitter en linkedin) erop...Dit maakt het uitwisselen van gegevens wel makkelijk.
* sylvesterrr is nogal ouderwets.
Hmm, dat vind ik een beetje raar. Je geeft het waarschijnlijk aan een persoon waar je net mee kennismaakt (anders is het niet nodig) en dan geef je meteen een link naar je facebook. Toch zou je zo een persoon niet direct accepteren op facebook, althans dat zou ik niet doen. En als het iemand is die je kent kunnen ze je zo vinden. Dus wat voegt het toe?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, met mijn naam en contactgegevens erop.Niet bedoeld voor zakenrelaties.
Mwah, wanneer ik iemand IRL heb gesproken en ik er een goed gevoel bij had, dan accepteer ik een friend request wel op Facebook hoor. Die persoon plaats ik in eerste instantie in een groep 'Nieuwe contacten' zodat die persoon niet direct alles kan zien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik een beetje raar. Je geeft het waarschijnlijk aan een persoon waar je net mee kennismaakt (anders is het niet nodig) en dan geef je meteen een link naar je facebook. Toch zou je zo een persoon niet direct accepteren op facebook, althans dat zou ik niet doen. En als het iemand is die je kent kunnen ze je zo vinden. Dus wat voegt het toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah, wanneer ik iemand IRL heb gesproken en ik er een goed gevoel bij had, dan accepteer ik een friend request wel op Facebook hoor. Die persoon plaats ik in eerste instantie in een groep 'Nieuwe contacten' zodat die persoon niet direct alles kan zien.
Het is mij vaak genoeg overkomen dat ik geen pen en papier bij de hand had (en de ander ook niet) waardoor ik bijv. mijn e-mailadres niet kon geven. Dit lijkt mij dan wel ideaal.
Ach ja, ik kijk het gewoon even aan...Voor dat laatste (in spoiler) lijkt het mij wel erg geschikt. Misschien doe ik dat ook maar eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor iets? Prijs? Kleur? Foto? Foto van jou met MAC op je gezicht?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste MAC product gekocht.![]()
Melba blush, 21, 50 bij de bijenkorf en nog geen pics.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat voor iets? Prijs? Kleur? Foto? Foto van jou met MAC op je gezicht?
Amaij he! Wij zijn daar te oud voor, TV kijken en koken heeft ook wel watquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:24 schreef Levolution het volgende:
Vertel, waarom zijn jullie niet in de dancing op deze melancholische zaterdagavond?
Ik ga loesoe in mijn osso.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Amaij he! Wij zijn daar te oud voor, TV kijken en koken heeft ook wel waten Gij?
Wat is er eigenlijk met die boelers gebeurd?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ay sabbie tog? Jay klappen en het verdwijnen van Mamjo.com vieren
Het gerucht gaat dat Baas Bouta die mpp kouloe beesten hun site heeft afgenomen na kritiek op zijn possequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die boelers gebeurd?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Baas Bouta die mpp kouloe beesten hun site heeft afgenomen na kritiek op zijn posse
Ik woon dit jaar voor het eerst in een woning waar de verwarmingskosten niet gedeeld worden, dus ik doe nu heel zuinig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:53 schreef Bortecinem het volgende:
Bij hoeveel graden (binnen) doen jullie de verwarming aan?
Applequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste MAC product gekocht.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:10 schreef Levolution het volgende:
Ik dacht serieus dat je voor het eerst bij de McDonald's had gegeten.
Sukkelsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:15 schreef WammesWaggel het volgende:
En ik dacht dat je een Imac of iets dergelijks bedoelde
Dank u, dank u.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooie kleur. Hayirli olsun. Veel plezier ermee.
Verwarming doe ik niet aan bij een bepaalde graden. Hij staat ingesteld op een bepaalde graden en zorgt er voor dat de ruimte op die warmte blijft.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:53 schreef Bortecinem het volgende:
Bij hoeveel graden (binnen) doen jullie de verwarming aan?
Wat voor website is dat? Ik zie net dat het bij ons wordt gehostquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ay sabbie tog? Jay klappen en het verdwijnen van Mamjo.com vieren
Een webstek waar Surinamers elkaar de meest vreemde/grappige/suffe/dagelijkse zaken vertelden, er was iemand op Fok die daar de pareltjes vandaan haalde om die hier in ONZ te postenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat voor website is dat? Ik zie net dat het bij ons wordt gehost
Lüksquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Verwarming doe ik niet aan bij een bepaalde graden. Hij staat ingesteld op een bepaalde graden en zorgt er voor dat de ruimte op die warmte blijft.
Hmm ja ik deed vandaag de verwarming aan maar ik vroeg me af of ik misschien niet iets te vroeg was.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik woon dit jaar voor het eerst in een woning waar de verwarmingskosten niet gedeeld worden, dus ik doe nu heel zuinig.
Nog niet aan dus. Geen idee wanneer ik hem aan ga doen, pas als een warme vest niet meer helpt.
[/yahudi]
Ja mooi en luxe allemaal maar welke graden is dat dan, dat was mijn vraag?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Verwarming doe ik niet aan bij een bepaalde graden. Hij staat ingesteld op een bepaalde graden en zorgt er voor dat de ruimte op die warmte blijft.
Hij staat standaard op 21C, ook in de zomer. Soms zet ik 'm wel eens op 22C.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm ja ik deed vandaag de verwarming aan maar ik vroeg me af of ik misschien niet iets te vroeg was.
[..]
Ja mooi en luxe allemaal maar welke graden is dat dan, dat was mijn vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een goede vervanger:
http://tweakers.net/price(...)x430m/specificaties/
Zitten de juiste aansluitingen erop en is deze voeding qua omvang hetzelfde? Want een grotere voeding zal denk niet passen.
Beste spellen ooit.quote:
Ok dan was ik niet te vroeg met mijn 17 graden. Het is nu 18.5 binnen maar met vest aan is het te doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij staat standaard op 21C, ook in de zomer. Soms zet ik 'm wel eens op 22C.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151884202754720.
Ik loop altijd in een t-shirt rond, moet dus aangenaam zijn binnen. Ik ga geen trui aantrekken omdat het thuis koud is terwijl ik het warm kan stoken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ok dan was ik niet te vroeg met mijn 17 graden. Het is nu 18.5 binnen maar met vest aan is het te doen.
waarom loop je altijd in t-shirt? warm stoken kost geld , trui aan trekken niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik loop altijd in een t-shirt rond, moet dus aangenaam zijn binnen. Ik ga geen trui aantrekken omdat het thuis koud is terwijl ik het warm kan stoken.
Ja, ik weet ook dat het geld kost, een auto rijden, een laptop, internet, kost ook allemaal geld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:40 schreef turksekaas het volgende:
[..]
waarom loop je altijd in t-shirt? warm stoken kost geld , trui aan trekken niet.
dus je bent rijk?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook dat het geld kost, een auto rijden, een laptop, internet, kost ook allemaal geld.
De een koopt een duur iMac, de ander een duur fotocamera en ik stook mijn huis warm. Dan ben je toch niet automatisch rijk?quote:
Ik ga na de gepeperde jaarnota van Eneco voorlopig niet stoken...quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De een koopt een duur iMac, de ander een duur fotocamera en ik stook mijn huis warm. Dan ben je toch niet automatisch rijk?
Hoe is het daarmee afgelopen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga na de gepeperde jaarnota van Eneco voorlopig niet stoken...
nee snap je ook wel ama je kan ook een trui aan doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De een koopt een duur iMac, de ander een duur fotocamera en ik stook mijn huis warm. Dan ben je toch niet automatisch rijk?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn energiezuinig volgens mij
Koop een taart en vier het!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, cool, nu weten het wel ja!?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oke, cool, nu weten het wel ja!?
Je kan ook een Nokia 3310 gebruiken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:47 schreef turksekaas het volgende:
[..]
nee snap je ook wel ama je kan ook een trui aan doen
Je kan ook geen mobiel kopen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kan ook een Nokia 3310 gebruiken.
Ik zal het helaas moeten betalen... 24 maanden á ¤ 55quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal het helaas moeten betalen... 24 maanden á ¤ 55Maar waar was het nou van? Stookkosten of licht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stookkosten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar waar was het nou van? Stookkosten of licht?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal het helaas moeten betalen... 24 maanden á ¤ 55Ik heb medeljden met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoor... Ik woon alleen, ben fulltime aan het werk (dus 3-4 dagen in de week overdag niet thuis) en in het weekend ben ik doorgaans overdag ook niet thuis. Ik hoef overdag bijna niet te stoken en 's nachts stook ik sowieso niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar jij betaalde ook gewoon echt super weinigWel kut, dat je achteraf zoveel moet dokken.
Maar je betaalde maar iets van 7 tientjes per maand? Voor vastrecht, levering, belastingen, warmte en licht?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen hoor... Ik woon alleen, ben fulltime aan het werk (dus 3-4 dagen in de week overdag niet thuis) en in het weekend ben ik doorgaans overdag ook niet thuis. Ik hoef overdag bijna niet te stoken en 's nachts stook ik sowieso niet.
Neem ook direct een tattoo met z'n handtekeningquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil een Ataturk t-shirt bestellen (niet zelf laten maken). Iemand tips? Heb tot nu toe alleen Amerikaanse en Turkse sites gevonden die niet naar NL versturen..
Heeft het haast? Zoniet, dan neem ik volgende maand wel wat voor je mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil een Ataturk t-shirt bestellen (niet zelf laten maken). Iemand tips? Heb tot nu toe alleen Amerikaanse en Turkse sites gevonden die niet naar NL versturen..
Ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar je betaalde maar iets van 7 tientjes per maand? Voor vastrecht, levering, belastingen, warmte en licht?
Het kwam vandaag al goed van pas. Ik heb mijn kaartje achtergelaten bij de AH nadat ik getuige was van een aanrijding.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik heb mijn (privé) visitekaartjes ontvangen.
Ik werd afgelopen weekend geïnspireerd door een vriend van een vriend. Hij gaf me zijn privé visitekaartje met zijn gegevens (naam, telefoon, e-mail, website, facebook, twitter en linkedin) erop...Dit maakt het uitwisselen van gegevens wel makkelijk.
* sylvesterrr is nogal ouderwets.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het kwam vandaag al goed van pas. Ik heb mijn kaartje achtergelaten bij de AH
quote:nadat ik getuige was van een aanrijding.
En hij juichte niet na het scoren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom heeft Sneijder de Turkse EN Nederlandse vlag op zijn borst?
Jonguh, het gaat om het gebaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo simpel te beïnvloeden.
Dat bedoel ik iste, zo simpel om te beïnvloeden. Dat is echt iets Turks, als een buitenlandse speler zulke gebaren maken (voetbalshirt kussen etc.) worden ze opeens lieveling terwijl ze op het veld zuigen.quote:
Toen Ozil het deed vond ik het leuk om te zienquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat bedoel ik iste, zo simpel om te beïnvloeden. Dat is echt iets Turks, als een buitenlandse speler zulke gebaren maken (voetbalshirt kussen etc.) worden ze opeens lieveling terwijl ze op het veld zuigen.
Lol ...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:17 schreef xminator het volgende:
Gs spelers hebben het echt verneukt (Sneijder, Burak, Umut en Selcuk).
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:47 schreef TwenteFC het volgende:
Ach het maakt niet uit jongens, jullie hebben alles gegeven maar waren gewoon niet goed genoeg. Meedoen is belangrijker dan winnen, zo moet je maar denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realiseer me net dat jullie ook niet eens meedoen. Sorry man.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:51 schreef Scorpie het volgende:
Geen toeterende Turken door de straten
Een beetje sambalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
Doe mij maar met extra knoflook en een beetje sambal. En snel een beetje.
TUUUUUUT
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef TntMobius het volgende:
Ik neem nog even een bruine boterham, of iemand moet dat racistisch vinden, dan neem ik wel een witte.
Onze broeder Bosnië is er al bij!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, als Griekenland zich plaatst dan zijn jullie broeders er tenminste wel bij.
Wees blij dat ze die letter kunnen uitspreken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen uit Limburg die met een rollende R spreken. Echt.Ga dood. Sterf.
Heb het even verbeterd voor je.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb het even verbeterd voor je.
Veel racisten komen uit limburg. Raar volk is het ook.
Waar heb jij het nou weer over? :S Ik heb het hier over mensen die opzettelijk een kakaccent opzetten terwijl ze ook gewoon normaal kunnen praten. En dan kom jij praten over mensen die de R niet kunnen uitspreken??quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Nou... Als de ander zich zou schamen voor z'n (slechte) uitspraak van de letter R, dan durft ie misschien niet meer te praten.
Ik zou een moord doen voor de rollende R. Serieus. Het zou me helemaal niet uitmaken dat je dan een hekel aan mij hebt.
Iyimisin Borte?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? :S Ik heb het hier over mensen die opzettelijk een kakaccent opzetten terwijl ze ook gewoon normaal kunnen praten. En dan kom jij praten over mensen die de R niet kunnen uitspreken??
Dat is nieuwe informatie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? :S Ik heb het hier over mensen die opzettelijk een kakaccent opzetten terwijl ze ook gewoon normaal kunnen praten. En dan kom jij praten over mensen die de R niet kunnen uitspreken??
Gelukkig komt Ebru uit Wassenaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dacht dat je gewoon Limburgers met een ander accent/andere uitspraak bedoelde en niet zozeer Limburgers die bewust anders spreken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zou ik anders gaan klagen en hun de dood toewensen. Dat ik dit moet uitleggen..
Op een bruiloft van mensen uit Konya en Denizli?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hoe zijn de anders eerzame en vrome deernes? Heerlijk sletterig zoals het hoort?
30 şubatquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Dugun demisken, senin dugun nezaman?
Plus duitsland = genoeg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op een bruiloft van mensen uit Konya en Denizli?Wat denk jezelf?
Ehh, Strasbourg ligt in Frankrijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Plus duitsland = genoeg.
Dames uit denizli![]()
![]()
Hehe haklisin, voor mijn gevoel moet ik altijd aan Duitsland denken. Komt zeker door het verleden (oorlogje spelen tussen Frankrijk en Duitsland).quote:Op zondag 20 oktober 2013 01:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehh, Strasbourg ligt in Frankrijk.
Oogcontact maken is voldoende, meestal kan je ze dan daarna contacteren of dat doen zij.quote:Leuke/mooie dames, maar ik durfde niemand aan te spreken.Hele familie was er. Haha
Speeddaten met alleen Turken?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Turkendating..? Waar?
Sylvester, carpoolen?
Ja tuurlijk!quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Speeddaten met alleen Turken?
Ik heb trouwens vanaf de A73 gezwaaid naar jou en Borte. Hebben jullie teruggezwaaid?
In 36u op en naar Strasbourg geweest. Vermoeiend!!
Inmiddels niet meerquote:
Wat zei haar chaperonne?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:13 schreef RoW_0 het volgende:
Laatst mijn allereerste date met een Turks meisje. Ze had het na 10 minuten over trouwen. Okdoei.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:41 schreef Julis het volgende:
Wel aardig van haar dat ze je niet wilde kwetsen.
stomme vragen bestaan nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:53 schreef Dearest het volgende:
Vind het een beetje stom om dat die jongen zelf te vragen
Tja, wij kennen deze jongen noch zijn familie. Het is dus een beetje moeilijk om jullie toekomst te voorspellen. Ik ken strenge Turkse families die zelf geen alcohol drinken, varkensvlees eten, thuis een heel traditionele rolverdeling hebben maar het toch toelaten dat hun zoon een relatie krijgt met een Nederlands meisje, dusdanig dat ze hun zoon ongetrouwd laten samenwonen met dat meisje in hun eigen huis, maar tegelijkertijd natuurlijk wel hun dochter alles verbieden. Zonen zijn kleine Goden in dit soort families en kunnen doen en laten wat zij willen - dat betekent dat zolang de zoon jouw accepteert zoals jij bent, de familie dat ook zal doen. Ook al ben je en vuige slet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:53 schreef Dearest het volgende:
Oke toch even een vraagje
Stel dat je als Nederlands meisje iets krijgt met een Turkse jongen wiens familie moslim is maar niet heel streng, en dat het dan serieuzer wordt en misschien wel gaat trouwen over 10 jaar of zo, hij zegt dat ze helemaal niet streng gelovig zijn maar zijn er dan toch dingen anders in het huwelijk dan als 2 Nederlanders trouwen? Ik begrijp wel dat er misschien wel wat elementen van terug komen maar ik ben dan toch wel benieuwd wat voor dingen. Vind het een beetje stom om dat die jongen zelf te vragen
Ik weet niet, misschien heel stereotyperend, want hij zegt wel dat ze niet heel streng gelovig zijn maar straks ben ik eenmaal getrouwd en dan moet ik alsnog een hoofddoek dragen of mag ik niet alleen de straat op etcquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
stomme vragen bestaan niet![]()
daarnaast wat zou er "anders" kunnen zijn dan?
Hij drinkt wel alcohol en hij had ook al wel Nederlandse vriendinnetjes toen hij jonger was, maar volgens mij zijn zijn ouders alsnog best wel traditioneel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, wij kennen deze jongen noch zijn familie. Het is dus een beetje moeilijk om jullie toekomst te voorspellen. Ik ken strenge Turkse families die zelf geen alcohol drinken, varkensvlees eten, thuis een heel traditionele rolverdeling hebben maar het toch toelaten dat hun zoon een relatie krijgt met een Nederlands meisje, dusdanig dat ze hun zoon laten samenwonen met dat meisje in hun eigen zoon, maar natuurlijk wel hun dochter alles verbieden. Zonen zijn kleine Goden in dit soort families en kunnen doen en laten wat zij willen - dat betekent dat zolang de zoon jouw accepteert zoals jij bent, de familie dat ook zal doen.
Dan heb je Turkse gezinnen die niet strenggelovig zijn, amper de moskee bezoeken of hun geloof praktiseren maar toch sterk geloven in bepaalde oldskool regels zoals geen seks voor het huwelijk.
Verder ken ik Turkse gezinnen die heel verwesterd zijn en hun zoon en dochter opvoeden zoals Nederlanders dat doen.
Ik heb geen idee wat voor familie jouw vriend heeft. Praat er met hem over, zo raar is het toch niet?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien heel stereotyperend, want hij zegt wel dat ze niet heel streng gelovig zijn maar straks ben ik eenmaal getrouwd en dan moet ik alsnog een hoofddoek dragen of mag ik niet alleen de straat op etcIk ben niet zo bekend met het geloof, vandaar...
In sommige families word de bruid de eerste zes maanden vastgeketend in de keuken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien heel stereotyperend, want hij zegt wel dat ze niet heel streng gelovig zijn maar straks ben ik eenmaal getrouwd en dan moet ik alsnog een hoofddoek dragen of mag ik niet alleen de straat op etcIk ben niet zo bekend met het geloof, vandaar...
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Ik neem aan dat je hem en zijn familie wel een beeeetje leert kennen voordat je trouwt?
Of de bruid afschieten als er geen vlek op het laken komt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:09 schreef expans het volgende:
[..]
In sommige families word de bruid de eerste zes maanden vastgeketend in de keuken.
Twee maanden. Chill. Je komt er vanzelf wel achter.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:10 schreef Dearest het volgende:
[..]Haha ja natuurlijk, misschien wel een beetje overdreven, maar ik ken deze jongen nu een maand of 2 en ik wil hem niet te veel valse hoop geven als het uiteindelijk toch niets is weetje
heel stereotyperend iddquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:12 schreef expans het volgende:
Als je na een paar maanden (daten of relatie) kennis wilt maken met z'n familieleden en hij heeft iets van OW FUCK ME of NOPE NOPE NOPE dan heb ik slecht nieuws voor je
Zo bescheiden. Ik moest mijn huwelijksnacht tijdens het huwelijksfeest doorbrengen terwijl de gasten nog aan het feesten waren. Na een paar minuten gingen we verder met vieren en werd het doekje met de vlek als halay mendil gebruikt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Goodmorning.
Mijn schoonfamilie kwamen de volgende dag de lakens ophalen en hebben deze van het balkon gehangen.
Weet ik, sorry.. Ik woon gewoon in een klein dorpje en ik ken niet echt veel buitenlandersquote:
Ja ik had nooit met een Turk moeten trouwen fo real. Zijn ouders wonen 2 straten verderop en komen constant kijken...quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo bescheiden. Ik moest mijn huwelijksnacht tijdens het huwelijksfeest doorbrengen terwijl de gasten nog aan het feesten waren. Na een paar minuten gingen we verder met vieren en werd het doekje met de vlek als halay mendil gebruikt.
Ga je soms stiekem zonder je doek naar buiten of zo?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik had nooit met een Turk moeten trouwen fo real. Zijn ouders wonen 2 straten verderop en komen constant kijken...
das duidelijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Weet ik, sorry.. Ik woon gewoon in een klein dorpje en ik ken niet echt veel buitenlanders
Ben je gek...Maar ik moest Turks leren, en meedoen met alle tradities. Ik mocht niet meer zoveel bij pap en mam langs.. Het was niet zo cok guzelquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga je soms stiekem zonder je doek naar buiten of zo?
Hejje met een Koerd moeten trouwen, was je veul vrijer geweest.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben je gek...Maar ik moest Turks leren, en meedoen met alle tradities. Ik mocht niet meer zoveel bij pap en mam langs.. Het was niet zo cok guzel
Achja, we zijn nog samen voorlopig..quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hejje met een Koerd moeten trouwen, was je veul vrijer geweest.
Why not.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:21 schreef expans het volgende:
3 ton goud als cadeau en de hele bruiloft lang halay
Turken eindigen vaak veel religieuzer en conservatiever dan zij zich op jonge leeftijd als knul profileren bij Hollandse meiden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:53 schreef Dearest het volgende:
Oke toch even een vraagje
Stel dat je als Nederlands meisje iets krijgt met een Turkse jongen wiens familie moslim is maar niet heel streng, en dat het dan serieuzer wordt en misschien wel gaat trouwen over 10 jaar of zo, hij zegt dat ze helemaal niet streng gelovig zijn maar zijn er dan toch dingen anders in het huwelijk dan als 2 Nederlanders trouwen? Ik begrijp wel dat er misschien wel wat elementen van terug komen maar ik ben dan toch wel benieuwd wat voor dingen. Vind het een beetje stom om dat die jongen zelf te vragen
Die zijn fokking lekkaquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net zo'n 600 calorieen aan chocolade gegeten.
[ afbeelding ]
Maar het was het waard.
Echt he.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die zijn fokking lekka
Zit nu zelf aan de zoute pinda's
Ja, dat is wat ik probeerde te zeggen ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turken eindigen vaak veel religieuzer en conservatiever dan zij zich op jonge leeftijd als knul profileren bij Hollandse meiden.
De chocolade smaakt niet veel anders IMO maar je hebt ze nu ook in speciale smaken. Dit is caramel met seasalt. Smaakt een beetje zoals die Milka Daim maar dan ietwat zoutig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
is dat nou echt lekkerder dan normale chocola.
brrr. Rittersport puur met hazelnoot.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De chocolade smaakt niet veel anders IMO maar je hebt ze nu ook in speciale smaken. Dit is caramel met seasalt. Smaakt een beetje zoals die Milka Daim maar dan ietwat zoutig.
Moest even googlen.quote:
Ja, ook lekker. Vooral als je op dieet bent.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
brrr. Rittersport puur met hazelnoot.
Is dat zo.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ook lekker. Vooral als je op dieet bent.
Ja, ik vind melk lekkerder maar als je een lange tijd weinig suiker eet kun je puur een stuk meer waarderen.quote:
Heb een sterk voorkeur voor puur thoquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik vind melk lekkerder maar als je een lange tijd weinig suiker eet kun je puur een stuk meer waarderen.
Overigens heb ik net een beetje van de calo's verbrand denk ik.
Dank je Turkische 7 sekunden video's. Heb in tijdeeeen niet zo gelachen.
Enjoy.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor ¤10 mijn hotelkamer geupgrade naar een luxe kamer met whirlpool en tweepersoonsbed (ipv bed met twee matrassen naast elkaar).
Grote kamer trouwens, iets van 35m2.
Even ontspannen na een lange cursusdag.
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 04:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Senden zayif oldugum halde dieetteyim, utan ayı.
Eindelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:55 schreef WammesWaggel het volgende:
BBM voor Android eens proberen dan maar.
www.bbm.com
Wat een taalgebruik, o wee als men kritiek heeft op je foto's.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 04:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Senden zayif oldugum halde dieetteyim, utan ayı.
BBMquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:55 schreef WammesWaggel het volgende:
BBM voor Android eens proberen dan maar.
www.bbm.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |