SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Patat klint echt zo lomp. Firit it is.
Patat is juist stoer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Patat klint echt zo lomp. Firit it is.
Pintikas = pindakaasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder zegt ook firit.
Turkse moeders.
Patat:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Patat is juist stoer.
Friet is voor van die feggets die het met een vork eten.
PINTAKAS. HAHAHAHA.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pintikas = pindakaas
Oranja = ranja
Knaploksos = knoflooksaus
Patat(es kizartmasi):quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Patat:
[ afbeelding ]
Friet
[ afbeelding ]
Güldürdün beni...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pintikas = pindakaas
Oranja = ranja
Knaploksos = knoflooksaus
Die goede oude tijd...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:17 schreef zarGon het volgende:
http://www.adityaravishan(...)command-and-conquer/..
Helaas, ik speel al een jaar of 10 geen spellen meer op de PC. De laatste keer dat ik een spel op mijn console heb gespeeld is ook alweer een jaar of twee geleden volgens mij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:13 schreef zarGon het volgende:
PWF komt net met het idee om Age of Empires II HD te spelen. Julis, PWF en ik willen dat wel doen, maar we zoeken meer mensen.
Wie wil meedoen?.
PWF gaat het uitleggen nog, want ik heb geen idee hoe dat met HD zit. Maak in ieder geval een account aan op Steam als je dat nog niet hebt.
Guess so! Zonder Turken (en allochtonen) zouden ze failliet gaan denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:56 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
vorige week nog gehadis het Ei een algemeen fenomeen onder Turken?
Privé visitekaartjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik heb mijn (privé) visitekaartjes ontvangen.
Ik werd afgelopen weekend geïnspireerd door een vriend van een vriend. Hij gaf me zijn privé visitekaartje met zijn gegevens (naam, telefoon, e-mail, website, facebook, twitter en linkedin) erop...Dit maakt het uitwisselen van gegevens wel makkelijk.
* sylvesterrr is nogal ouderwets.
Hmm, dat vind ik een beetje raar. Je geeft het waarschijnlijk aan een persoon waar je net mee kennismaakt (anders is het niet nodig) en dan geef je meteen een link naar je facebook. Toch zou je zo een persoon niet direct accepteren op facebook, althans dat zou ik niet doen. En als het iemand is die je kent kunnen ze je zo vinden. Dus wat voegt het toe?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, met mijn naam en contactgegevens erop.Niet bedoeld voor zakenrelaties.
Mwah, wanneer ik iemand IRL heb gesproken en ik er een goed gevoel bij had, dan accepteer ik een friend request wel op Facebook hoor. Die persoon plaats ik in eerste instantie in een groep 'Nieuwe contacten' zodat die persoon niet direct alles kan zien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik een beetje raar. Je geeft het waarschijnlijk aan een persoon waar je net mee kennismaakt (anders is het niet nodig) en dan geef je meteen een link naar je facebook. Toch zou je zo een persoon niet direct accepteren op facebook, althans dat zou ik niet doen. En als het iemand is die je kent kunnen ze je zo vinden. Dus wat voegt het toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah, wanneer ik iemand IRL heb gesproken en ik er een goed gevoel bij had, dan accepteer ik een friend request wel op Facebook hoor. Die persoon plaats ik in eerste instantie in een groep 'Nieuwe contacten' zodat die persoon niet direct alles kan zien.
Het is mij vaak genoeg overkomen dat ik geen pen en papier bij de hand had (en de ander ook niet) waardoor ik bijv. mijn e-mailadres niet kon geven. Dit lijkt mij dan wel ideaal.
Ach ja, ik kijk het gewoon even aan...Voor dat laatste (in spoiler) lijkt het mij wel erg geschikt. Misschien doe ik dat ook maar eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor iets? Prijs? Kleur? Foto? Foto van jou met MAC op je gezicht?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste MAC product gekocht.![]()
Melba blush, 21, 50 bij de bijenkorf en nog geen pics.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat voor iets? Prijs? Kleur? Foto? Foto van jou met MAC op je gezicht?
Amaij he! Wij zijn daar te oud voor, TV kijken en koken heeft ook wel watquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:24 schreef Levolution het volgende:
Vertel, waarom zijn jullie niet in de dancing op deze melancholische zaterdagavond?
Ik ga loesoe in mijn osso.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Amaij he! Wij zijn daar te oud voor, TV kijken en koken heeft ook wel waten Gij?
Wat is er eigenlijk met die boelers gebeurd?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ay sabbie tog? Jay klappen en het verdwijnen van Mamjo.com vieren
Het gerucht gaat dat Baas Bouta die mpp kouloe beesten hun site heeft afgenomen na kritiek op zijn possequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die boelers gebeurd?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Baas Bouta die mpp kouloe beesten hun site heeft afgenomen na kritiek op zijn posse
Ik woon dit jaar voor het eerst in een woning waar de verwarmingskosten niet gedeeld worden, dus ik doe nu heel zuinig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:53 schreef Bortecinem het volgende:
Bij hoeveel graden (binnen) doen jullie de verwarming aan?
Applequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste MAC product gekocht.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:10 schreef Levolution het volgende:
Ik dacht serieus dat je voor het eerst bij de McDonald's had gegeten.
Sukkelsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:15 schreef WammesWaggel het volgende:
En ik dacht dat je een Imac of iets dergelijks bedoelde
Dank u, dank u.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooie kleur. Hayirli olsun. Veel plezier ermee.
Verwarming doe ik niet aan bij een bepaalde graden. Hij staat ingesteld op een bepaalde graden en zorgt er voor dat de ruimte op die warmte blijft.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:53 schreef Bortecinem het volgende:
Bij hoeveel graden (binnen) doen jullie de verwarming aan?
Wat voor website is dat? Ik zie net dat het bij ons wordt gehostquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ay sabbie tog? Jay klappen en het verdwijnen van Mamjo.com vieren
Een webstek waar Surinamers elkaar de meest vreemde/grappige/suffe/dagelijkse zaken vertelden, er was iemand op Fok die daar de pareltjes vandaan haalde om die hier in ONZ te postenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat voor website is dat? Ik zie net dat het bij ons wordt gehost
Lüksquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Verwarming doe ik niet aan bij een bepaalde graden. Hij staat ingesteld op een bepaalde graden en zorgt er voor dat de ruimte op die warmte blijft.
Hmm ja ik deed vandaag de verwarming aan maar ik vroeg me af of ik misschien niet iets te vroeg was.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik woon dit jaar voor het eerst in een woning waar de verwarmingskosten niet gedeeld worden, dus ik doe nu heel zuinig.
Nog niet aan dus. Geen idee wanneer ik hem aan ga doen, pas als een warme vest niet meer helpt.
[/yahudi]
Ja mooi en luxe allemaal maar welke graden is dat dan, dat was mijn vraag?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Verwarming doe ik niet aan bij een bepaalde graden. Hij staat ingesteld op een bepaalde graden en zorgt er voor dat de ruimte op die warmte blijft.
Hij staat standaard op 21C, ook in de zomer. Soms zet ik 'm wel eens op 22C.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm ja ik deed vandaag de verwarming aan maar ik vroeg me af of ik misschien niet iets te vroeg was.
[..]
Ja mooi en luxe allemaal maar welke graden is dat dan, dat was mijn vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit een goede vervanger:
http://tweakers.net/price(...)x430m/specificaties/
Zitten de juiste aansluitingen erop en is deze voeding qua omvang hetzelfde? Want een grotere voeding zal denk niet passen.
Beste spellen ooit.quote:
Ok dan was ik niet te vroeg met mijn 17 graden. Het is nu 18.5 binnen maar met vest aan is het te doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij staat standaard op 21C, ook in de zomer. Soms zet ik 'm wel eens op 22C.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:36 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151884202754720.
Ik loop altijd in een t-shirt rond, moet dus aangenaam zijn binnen. Ik ga geen trui aantrekken omdat het thuis koud is terwijl ik het warm kan stoken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ok dan was ik niet te vroeg met mijn 17 graden. Het is nu 18.5 binnen maar met vest aan is het te doen.
waarom loop je altijd in t-shirt? warm stoken kost geld , trui aan trekken niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik loop altijd in een t-shirt rond, moet dus aangenaam zijn binnen. Ik ga geen trui aantrekken omdat het thuis koud is terwijl ik het warm kan stoken.
Ja, ik weet ook dat het geld kost, een auto rijden, een laptop, internet, kost ook allemaal geld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:40 schreef turksekaas het volgende:
[..]
waarom loop je altijd in t-shirt? warm stoken kost geld , trui aan trekken niet.
dus je bent rijk?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook dat het geld kost, een auto rijden, een laptop, internet, kost ook allemaal geld.
De een koopt een duur iMac, de ander een duur fotocamera en ik stook mijn huis warm. Dan ben je toch niet automatisch rijk?quote:
Ik ga na de gepeperde jaarnota van Eneco voorlopig niet stoken...quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De een koopt een duur iMac, de ander een duur fotocamera en ik stook mijn huis warm. Dan ben je toch niet automatisch rijk?
Hoe is het daarmee afgelopen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga na de gepeperde jaarnota van Eneco voorlopig niet stoken...
nee snap je ook wel ama je kan ook een trui aan doenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De een koopt een duur iMac, de ander een duur fotocamera en ik stook mijn huis warm. Dan ben je toch niet automatisch rijk?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn energiezuinig volgens mij
Koop een taart en vier het!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, cool, nu weten het wel ja!?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:50 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oke, cool, nu weten het wel ja!?
Je kan ook een Nokia 3310 gebruiken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:47 schreef turksekaas het volgende:
[..]
nee snap je ook wel ama je kan ook een trui aan doen
Je kan ook geen mobiel kopen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kan ook een Nokia 3310 gebruiken.
Ik zal het helaas moeten betalen... 24 maanden á ¤ 55quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal het helaas moeten betalen... 24 maanden á ¤ 55Maar waar was het nou van? Stookkosten of licht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stookkosten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar waar was het nou van? Stookkosten of licht?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal het helaas moeten betalen... 24 maanden á ¤ 55Ik heb medeljden met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |