SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Patat klint echt zo lomp. Firit it is.
Patat is juist stoer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Patat klint echt zo lomp. Firit it is.
Pintikas = pindakaasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder zegt ook firit.
Turkse moeders.
Patat:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Patat is juist stoer.
Friet is voor van die feggets die het met een vork eten.
PINTAKAS. HAHAHAHA.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pintikas = pindakaas
Oranja = ranja
Knaploksos = knoflooksaus
Patat(es kizartmasi):quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Patat:
[ afbeelding ]
Friet
[ afbeelding ]
Güldürdün beni...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pintikas = pindakaas
Oranja = ranja
Knaploksos = knoflooksaus
Die goede oude tijd...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:17 schreef zarGon het volgende:
http://www.adityaravishan(...)command-and-conquer/..
Helaas, ik speel al een jaar of 10 geen spellen meer op de PC. De laatste keer dat ik een spel op mijn console heb gespeeld is ook alweer een jaar of twee geleden volgens mij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:13 schreef zarGon het volgende:
PWF komt net met het idee om Age of Empires II HD te spelen. Julis, PWF en ik willen dat wel doen, maar we zoeken meer mensen.
Wie wil meedoen?.
PWF gaat het uitleggen nog, want ik heb geen idee hoe dat met HD zit. Maak in ieder geval een account aan op Steam als je dat nog niet hebt.
Guess so! Zonder Turken (en allochtonen) zouden ze failliet gaan denk ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:56 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
vorige week nog gehadis het Ei een algemeen fenomeen onder Turken?
Privé visitekaartjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik heb mijn (privé) visitekaartjes ontvangen.
Ik werd afgelopen weekend geïnspireerd door een vriend van een vriend. Hij gaf me zijn privé visitekaartje met zijn gegevens (naam, telefoon, e-mail, website, facebook, twitter en linkedin) erop...Dit maakt het uitwisselen van gegevens wel makkelijk.
* sylvesterrr is nogal ouderwets.
Hmm, dat vind ik een beetje raar. Je geeft het waarschijnlijk aan een persoon waar je net mee kennismaakt (anders is het niet nodig) en dan geef je meteen een link naar je facebook. Toch zou je zo een persoon niet direct accepteren op facebook, althans dat zou ik niet doen. En als het iemand is die je kent kunnen ze je zo vinden. Dus wat voegt het toe?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, met mijn naam en contactgegevens erop.Niet bedoeld voor zakenrelaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |