quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:10 schreef tompsv18 het volgende:
Bruma en Vlaar staan samen in de basis. Geen BMI en De Vrij.
Aanvoerder van Aston Villa, niet veel andere 'talenten' kunnen dat zeggenquote:
Aston Villa wat vorig jaar met Vlaar bijna degradeerde. Dit jaar zal het een grijze middenmoter zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Aanvoerder van Aston Villa, niet veel andere 'talenten' kunnen dat zeggen
Toch al gewonnen van Arsenal en ManCity, niet slecht tochquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Aston Villa wat vorig jaar met Vlaar bijna degradeerde. Dit jaar zal het een grijze middenmoter zijn.
Villa heeft jarenlang echt wel betere verdedigers gehad, maar moesten een stapje terug doen.
Idd uitschieter heb je elk jaar en die heeft elke club.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Toch al gewonnen van Arsenal en ManCity, niet slecht toch
Je zou bijna denken dat deze man een club niet mag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
Bruma kan er niks van.
Wel een interessant middenveld. Al heb ik liever een voetballer ipv Strootman.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat deze man een club niet mag.
Ja, hilarisch, ofzo. Probeer voortaan eens inhoudelijk op iets in te gaan ipv er gelijk een club-ding van te maken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kan het idd ook in een afbeelding samenvatten
Haquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer voortaan eens inhoudelijk op iets in te gaan
quote:
idd, figuren die alleen maar spelers niet mogen omdat ze bij een club spelen zijn echt zielig hier.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
Dat clubgezeik van met name GGMM is een van de redenen dat deze topics zo bagger zijn.
Niks clubgezeik, dat maken anderen er van omdat ze zich blijkbaar aangevallen voelen. Bruma maakt wekelijks fouten in de Eredivisie, als je dat niet ziet heb je er geen kijk op. En als je niet tegen een mening tegen spelers kan die bij je club spelen dan kan je beter niet in een topic kijken nee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
Dat clubgezeik van met name GGMM is een van de redenen dat deze topics zo bagger zijn.
Wat doet Strootman dan allemaal fout?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks clubgezeik, dat maken anderen er van omdat ze zich blijkbaar aangevallen voelen. Bruma maakt wekelijks fouten in de Eredivisie, als je dat niet ziet heb je er geen kijk op. En als je niet tegen een mening tegen spelers kan die bij je club spelen dan kan je beter niet in een topic kijken nee.
Niks?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doet Strootman dan allemaal fout?
Ohquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks?
Lees m'n post eens voordat je reageert voortaan.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
Al heb ik liever een voetballer ipv Strootman.
Ik zal doorgeven dat hij de volgende keer Siem de Jong moet selecteren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks?
Lees m'n post eens voordat je reageert voortaan.
Die komt veel te kort voor Oranje. Niet door een clubbril uiteraardquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zal doorgeven dat hij de volgende keer Siem de Jong moet selecteren.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dat ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die komt veel te kort voor Oranje. Niet door een clubbril uiteraard
Allemaal even lachen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dat ook.
Jammer dat je er wéér een clubding van maakt.
Bruma is natuurlijk wel beter dan De Vrij, dus zo gek is het ook weer niet. Maar wel grappig dat Van Gaal meteen Bruma-Vlaar als centrum kiest, volgens mij werd dat afgelopen week nog door iemand gezegd dat dat het sterkste centrum zou zijn. Weet alleen niet meer door wie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke.
Ik durf te wedden dat hij dat dan ook doet.
En weer niet inhoudelijk. Dag Davy.quote:
Tom kan het welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bruma is natuurlijk wel beter dan De Vrij, dus zo gek is het ook weer niet. Maar wel grappig dat Van Gaal meteen Bruma-Vlaar als centrum kiest, volgens mij werd dat afgelopen week nog door iemand gezegd dat dat het sterkste centrum zou zijn. Weet alleen niet meer door wie.
Nee, dat maak ik er van. Ik heb geen clubvoorkeur maar vind het wel bloedirritant.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks clubgezeik, dat maken anderen er van omdat ze zich blijkbaar aangevallen voelen. Bruma maakt wekelijks fouten in de Eredivisie, als je dat niet ziet heb je er geen kijk op. En als je niet tegen een mening tegen spelers kan die bij je club spelen dan kan je beter niet in een topic kijken nee.
Ik ook, maar dat deed ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat maak ik er van. Ik heb geen clubvoorkeur maar vind het wel bloedirritant.
*opquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom moet ik inhoudelijk in jouw semi grappige opmerkingen gaan?
Oh dat heb ik dan verkeerd gezien. Mijn welgemeende excuses. Veel plezier vanavond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat deed ik dus ook niet.
Bedankt, jij ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan verkeerd gezien. Mijn welgemeende excuses. Veel plezier vanavond.
Je verwacht het van een ander wel, raar als je het zelf weigert en zelfs toegeeft dit te weigeren. Ben nu wel klaar met je.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen antwoord of goed argument, wat verrassend weer.
Gaat moeilijk worden met jouw constante gezeik op spelers die niet bij Ajax spelen, maar ik zal m'n best doen.quote:
Wees niet bang om dit topic weg te klikken als je je ergert.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gaat moeilijk worden met jouw constante gezeik op spelers die niet bij Ajax spelen, maar ik zal m'n best doen.
Dat zeg je al 10 postst. Wat laat jij je kennen zeg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verwacht het van een ander wel, raar als je het zelf weigert en zelfs toegeeft dit te weigeren. Ben nu wel klaar met je.
Ja, want ik ken Davy pas 10 posts lang.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat zeg je al 10 postst. Wat laat jij je kennen zeg.
Volgens mij kan je zonder FOK! abbo ook iemand negeren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gaat moeilijk worden met jouw constante gezeik op spelers die niet bij Ajax spelen, maar ik zal m'n best doen.
Strootman en de Jong komen allebei veel te kort voor Oranje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Helemaal geen problemen mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman en de Jong komen allebei veel te kort voor Oranje.
Oh nee, dan mag je je wel laten kennen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want ik ken Davy pas 10 posts lang.
Strootman niet, maar ik speel liever met één verdedigende speler en aangezien De Jong al speelt zie ikliever iemand anders op de plek van Strootman.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh, oke.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:10 schreef Trebo het volgende:
[..]
Oh nee, dan mag je je wel laten kennen.
Op Robben en RVP na stelt het niet veel meer voorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RVP laat bij Oranje ook bijzonder weinig zien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op Robben en RVP na stelt het niet veel meer voor
De Jong is veel beter dan Strootman ja. En Strootman brengt aanvallend geen ene reet. Dus weg met die gozer uit Oranje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Strootman niet, maar ik speel liever met één verdedigende speler en aangezien De Jong al speelt zie ikliever iemand anders op de plek van Strootman.
Wie dan? Ik denk dat je met deze selectie beter met twee controlerende middenvelders en een '10' kunt spelen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Strootman niet, maar ik speel liever met één verdedigende speler en aangezien De Jong al speelt zie ikliever iemand anders op de plek van Strootman.
[..]
Uh, oke.
Qua kwaliteit bedoel ik dan he.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
RVP laat bij Oranje ook bijzonder weinig zien.
Zit het nog steeds zo diep.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong is veel beter dan Strootman ja. En Strootman brengt aanvallend geen ene reet. Dus weg met die gozer uit Oranje.
Daarom kijk ik ook geen Nederlands Elftal meer. Met het WK weer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op Robben en RVP na stelt het niet veel meer voor
Ga je Duitsland kijken ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook geen Nederlands Elftal meer. Met het WK weer.
Meh, we speelde met vrijwel dezelfde selectie op het vorige WK al met 2 controlerende middenvelders, dat leverde een behoorlijk trauma op. Ik vind dat je altijd zelf moet proberen te voetballen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wie dan? Ik denk dat je met deze selectie beter met twee controlerende middenvelders en een '10' kunt spelen.
Extra rustdag na de interlands. Maar snap best dat je dat niet begrijpt hoor, is ook lastige materie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef tompsv18 het volgende:
Sowieso belachelijk dat ze die interlands op vrijdagavond laten spelen. Dan heb je in het weekend helemaal geen voetbal. Diegene die dat verzonnen heeft, is niet goed bij zijn hoofd.
In Ecuador op 2300 meter hoogtequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef Saekerhett het volgende:
Nou jongons? Waar is het WK??? Arguntinieje of Braziliejuh?
Moet altijd aan deze post denken dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:14 schreef Saekerhett het volgende:
Nou jongons? Waar is het WK??? Arguntinieje of Braziliejuh?
Heeft veel indruk op me gemaakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Belgie ? ;
a. Amsterdam
b. Brussel
c. Londen
d. Johannes Gutenberg, uitvinder van de boekdrukkunst
Ik kijk alleen maar als er een topper op het programma staat ( wat nooit het geval is in 2 jaar tijd)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee series en films. Dat interlandvoetbal boeit me geen reet als het geen EK of WK is.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Extra rustdag na de interlands. Maar snap best dat je dat niet begrijpt hoor, is ook lastige materie.
Je kan gewoon prima op zaterdag en dinsdag spelen. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Extra rustdag na de interlands. Maar snap best dat je dat niet begrijpt hoor, is ook lastige materie.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moet altijd aan deze post denken dan.
[..]
Heeft veel indruk op me gemaakt.
Ik ben ook meer fan van het 'punt-naar-achter-systeem', maar Oranje heeft niet de juiste spelers daarvoor. Daarbij kan deze matige verdediging wel wat ondersteuning gebruiken van twee verdedigende middenvelders.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, we speelde met vrijwel dezelfde selectie op het vorige WK al met 2 controlerende middenvelders, dat leverde een behoorlijk trauma op. Ik vind dat je altijd zelf moet proberen te voetballen.
Maar wie het moet worden is een goede vraag ja.
Daarom een EK of WK. Dan kijk ik wel alles (Of in elk geval zoveel mogelijk). Maar die kwalificatiepotjes boeien me niet en oefeninterlands al helemaal niet. En voor Oranje zijn dit gewoon oefenwedstrijden nu.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar als er een topper op het programma staat ( wat nooit het geval is in 2 jaar tijd)
Ja ik weet ook niet waaromquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef TLC het volgende:
[..]Jeezus ik was em helemaal vergeten, dat je dat allemaal bijhoudt
Komt toch bijna op hetzelfde neer. Nu hebben ze iets minder voorbereidingstijd maar zijn ze wel op tijd terug bij hun clubquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je kan gewoon prima op zaterdag en dinsdag spelen. Niks mis mee.
Rekik en Denswil in het centrum in de toekomstquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben ook meer fan van het 'punt-naar-achter-systeem', maar Oranje heeft niet de juiste spelers daarvoor. Daarbij kan deze matige verdediging wel wat ondersteuning gebruiken van twee verdedigende middenvelders.
Tja, opzich heb je wel een punt, maar ik hou gewoon niet van dat voetbal. Dan sta je van het begin af aan tegen te houden. En de verdediging maakt tegen de toplanden toch wel fouten. Dan ga ik liever kansloos ten onder op een andere manier.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben ook meer fan van het 'punt-naar-achter-systeem', maar Oranje heeft niet de juiste spelers daarvoor. Daarbij kan deze matige verdediging wel wat ondersteuning gebruiken van twee verdedigende middenvelders.
Voor Louis is het dood of de gladiolenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom een EK of WK. Dan kijk ik wel alles (Of in elk geval zoveel mogelijk). Maar die kwalificatiepotjes boeien me niet en oefeninterlands al helemaal niet. En voor Oranje zijn dit gewoon oefenwedstrijden nu.
Maar als er wel op tijd gegooid wordt, dan gaat Louis JUICHEN!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:19 schreef BB-King het volgende:
Grote bek krijgen van Louis als je het als ballenjongen/meisje niet snel genoeg bal gooit.
Dit dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat er altijd een club-discussie oplaait in dit soort topics.
Ga er nou eens inhoudelijk op in.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat er altijd een club-discussie oplaait in dit soort topics.
Maar waarom moet je het vragen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga er nou eens inhoudelijk op in.
Ik vroeg niks.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar waarom moet je het vragen?
Ga daar eens inhoudelijk op in.
C. Colombiaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:25 schreef Vasion het volgende:
In welk land wordt het wk voetbal 2014 gespeeld?
A. Argentinië
B. Brazilië
SMS nu!
Het was een serieuze constatering omdat het opvalt dat er in eens meer mensen zitten. Blijkbaar mag ik dat niet zeggen.quote:
Ik had dit filmpje interessanter gevonden als ze halve gezicht er afgeblazen werd.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had dit filmpje interessanter gevonden als ze halve gezicht er afgeblazen werd.
Al zal dat moeilijk gaan met dat ding.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:27 schreef Grifte het volgende:
Geen BMI![]()
Van Gaal is niet meer serieus te nemen.
Twee linkspoten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:28 schreef Kopsterk het volgende:
Laten we hopen dat Denswil zich dit jaar stormachtig ontwikkelt, dat zou de verdediging van oranje nog naar een enigszins acceptabel niveau kunnen brengen. Denswil&Rekik is in potentie het beste centrale duo.
Kijk, dat is beter.quote:
Ik zie ze nog blubberen jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt veel billen in je hoofd door DWDD?
En weer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4 goals gemaakt in dit stadion volgens mij.
quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
In de Turkse hel zal van Gaal BMI & De Vrij nog hard nodig hebben, daarom spaart Louis ze.
Duitse bloed niggaplzquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
Mensen die niet meezingen met het volkslied.
Dat vind ik de ergsten. Die geef ik uit principe een koek.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Studeert hij rechten?
wat een kutnerd
Dat wordt oppassenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik de ergsten. Die geef ik uit principe een koek.
ook, maar je weet best wat ik bedoel.quote:
Zo kun je wel mooi meezingen, al dat publiek, ik vond het mooiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Te langzaam. Ik vind hoe het op de OS bij een gouden medaille gaat altijd veel mooier
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
KWAL vd Vaart speelt mee. Dus dan maar The Voice kijken.
Ik snap niet waarom die arrogante kwal over mijn beeldscherm mag komen.![]()
![]()
Over je beeldscherm? Kan hij zo ver spuiten dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Ik zeg: DOEN! Als je eenmaal je koffie hebt, zul je de keuze om koffie te gaan zetten niet betreuren.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was niet degene die me er aan stoorde, dat was jij.
Uh, okéquote:
Verwacht niet dat het eruit komt nu, maar wie weet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe Strootman. Ik heb nog niet veel van hem gezien bij Roma.
Jongen tochquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Ach, wie weet zijn we nu weer op weg naar een finale.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef Tranquilize het volgende:
Nederland in de finale is zoooóoo 2010
Misschien moet je dan maar eens oefenen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan, ik geef aan dat je het zelf ook doet.
Begrijpend lezen is een kunst.
Een kinderhand is snel gevuld, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Eindelijk een verdediging waar ik persoonlijk tevreden over ben: Vlaar en Bruma centraal en Blind en Janmaat op de flanken
En wéér. Je repertoire is bedroevend.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar eens oefenen?
Hmm je gaat door. Je zit er wel mee zegquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wéér. Je repertoire is bedroevend.
Kijk, het wordt al beter. Normaliter was dit een 'mad?' of 'jelly?'.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm je gaat door. Je zit er wel mee zeg
Zoveel goals maakt hij niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
Lens is al een tijdje de Lens van PSV bij Oranje. (Mag dit?)
Je valt in herhaling.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat je weer club erbij moet halen.
Nu klaar met je gezeik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat je weer club erbij moet halen.
quote:
daaromquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We willen de bal in het stadion houden
Denken is 1, uitvoeren is 2. Elke bal breed.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:39 schreef Syntix het volgende:
[..]Blind heeft zo'n goede techniek en denkt echt wel vooruit hoor. Hij is niet opgeleid door psv of zo...
Eerst wel. Nu niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:40 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe zit het nou met die Fifa ranglijst ding. Wanneer zitten we bij de eerste 8 en wanneer niet?
Als we veel winnen wel en als we veel verliezen niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:40 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe zit het nou met die Fifa ranglijst ding. Wanneer zitten we bij de eerste 8 en wanneer niet?
Uruguay moet zich niet kwalificeren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:40 schreef Karelnoord het volgende:
Als we 2x winnen zitten we er dan bij :p?
Maar als België alles wint en wij ook blijven ze toch gewoon boven ons?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we veel winnen wel en als we veel verliezen niet.
Er bestaat ook heilzaam bronwater.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Strootman gooide wat water over z'n voet.
Denk dat de pijn nu wel stukken minder is.
Dat is van dat placentawater, helende werking.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Strootman gooide wat water over z'n voet.
Denk dat de pijn nu wel stukken minder is.
Jomandaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er bestaat ook heilzaam bronwater.
6.1/10quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:42 schreef alors het volgende:
Ik zit er oFer in dat Strootman de wedstrijd uit kan spelen.
Dat kan beterquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:42 schreef alors het volgende:
Dat ligt er aan van welke landen je wint. Als je wint van een groot land krijg je meer punten dan weer je wint van Ethiopië.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar als België alles wint en wij ook blijven ze toch gewoon boven ons?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:42 schreef alors het volgende:
Je ferwacht dit soort grappen niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:42 schreef alors het volgende:
Jaar of tien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef Syntix het volgende:
Hoelang voordat Denswil in de basis staat van Oranje?
Alsof dat moeilijk is om te vinden xDquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zocht op Strootman bij Google afbeeldingen en bij suggesties stond: 'Strootman lelijk'
Klopt, maar kan er Ferder niet zoveel van.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef Tranquilize het volgende:
Fergis je niet, strootman is een taaie kerel.
Alsof Google de mooie foto's van Strootman weg kan filteren xDquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zocht op Strootman bij Google afbeeldingen en bij suggesties stond: 'Strootman lelijk'
Hopelijk pas na het WK. Laat dit zooitje eerst maar afgaan in Brazilië.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef Syntix het volgende:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Halfjaar, maximaalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef Syntix het volgende:
dan speel je met 8 manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:45 schreef HPLC het volgende:
En wat nou als Strootman, Robben en Van Persie hun basisplaats kwijtraken?
Dat gebeurd met Denswil toch zeker ook wel? Tegen een Duitsland/Spanje/Brazilië heeft dit NL niks in te brengenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hopelijk pas na het WK. Laat dit zooitje eerst maar afgaan in Brazilië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |