abonnement Unibet Coolblue
pi_132097456
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:11 schreef Deceit het volgende:
Vind je?
Ze is dun, maar niet lelijk dun vind ik.. Gewoon prachtig eigenlijk
ik vind het niks :@
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:33:09 #27
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132097901
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind Santana wel eng dun geworden :@
Je hebt dun en je hebt ongezond dun :Y
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:35:08 #28
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132097944
Ik vond dat stukje met Puck en Beiste ook erg goed gedaan trouwens, over dat streepje tussen die twee jaartallen. En dat Beiste dan roept "have a good line!"

(De eerste scene die zij samen hadden vond ik, in tegenstelling tot een vergelijkbare in seizoen 3) niet erg best gebracht, maar dat zullen we ze gezien de omstandigheden maar vergeven.)
pi_132099179
Quinn/Dianna Agron had scheduling issues
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_132110339
ik vind Santana absoluut niet dun, ook niet dik, gewoon normaal :6
pi_132110367
Echt? als je dat normaal vind heb je best een apart beeld van normaal vind ik :?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132110382
En van de werkelijkheid (uitgaande van normaal als in: wat de meeste mensen zijn)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132110452
Glee-actrice buitengesloten tijdens Cory Monteith-eerbetoon

Ex-Glee actrice Dianna Agron schitterde door afwezigheid tijdens de emotionele aflevering waarin Cory Monteith's personage Finn sterft. En dat was niet zonder reden...


Cory's vriendin Lea Michele, die Rachel Berry speelt in de serie, en regisseur Ryan Murphy zouden zo de pest aan Dianna hebben dat ze haar als enige niet terug hebben gevraagd voor de verdrietige reünie.

Dianna werd eerder al uit de serie geschreven, maar was niet de enige die destjds het veld moest ruimen. Alle andere acteurs kwamen desondanks wel terug voor het eerbetoon, maar Dianna, wiens personage Quinn nota bene een relatie had met Cory's personage Finn, werd niet uitgenodigd.

Een bron op de set vertelt aan Radar Online: "Het is schokkend, want de acteurs wiens personages nauwelijks iets met Finn te maken hadden passeerden de revue wel. Lea en Ryan vonden Dianna geen teamspeler. Ze wilden dan ook absoluut niet hebben dat ze een deel van de spotlight op zou eisen tijdens deze speciale aflevering."

De betreffende aflevering, genaamd The Quarterback, wordt op 10 oktober uitgezonden in Amerika.
pi_132110621
Vreemd, heb regelmatig gelezen dat Lea en Dianna juist heel close zijn/waren. Dat ze ook samen hebben gewoond en alles.
Omdat peer.
pi_132110649
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
Echt? als je dat normaal vind heb je best een apart beeld van normaal vind ik :?
er is niks mis met mijn beeld, er is wel veel mis met dat eeuwige gezeik over het uiterlijk van anderen, ik zie in ieder geval niks vreemds aan het postuur van Santana
pi_132110774
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Omdatappel het volgende:
Vreemd, heb regelmatig gelezen dat Lea en Dianna juist heel close zijn/waren. Dat ze ook samen hebben gewoond en alles.
Ja ik ook
hoewel ik wel eerder heb gelezen dat het tussen Dianna en Ryan niet botert
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:31:18 #37
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132111729
Beetje ongeloofwaardig artikel. Wil best geloven dat Ryan en Dianne er niet helemaal uitkwamen (qua planning enzo, Dianna zit midden in die heisa rond die film waar ze in zit), maar dat er heibel zou zijn...? Lea en Dianna zijn inderdaad huisgenoten geweest. En waarom zou iemand hierbij de spotlight opeisen? Als je maar drie regels tekst krijg kun je er toch moeilijk zelf 10 bij verzinnen!?
  zondag 13 oktober 2013 @ 05:17:04 #38
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132115973
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
Glee-actrice buitengesloten tijdens Cory Monteith-eerbetoon

Ex-Glee actrice Dianna Agron schitterde door afwezigheid tijdens de emotionele aflevering waarin Cory Monteith's personage Finn sterft. En dat was niet zonder reden...


Cory's vriendin Lea Michele, die Rachel Berry speelt in de serie, en regisseur Ryan Murphy zouden zo de pest aan Dianna hebben dat ze haar als enige niet terug hebben gevraagd voor de verdrietige reünie.

Dianna werd eerder al uit de serie geschreven, maar was niet de enige die destjds het veld moest ruimen. Alle andere acteurs kwamen desondanks wel terug voor het eerbetoon, maar Dianna, wiens personage Quinn nota bene een relatie had met Cory's personage Finn, werd niet uitgenodigd.

Een bron op de set vertelt aan Radar Online: "Het is schokkend, want de acteurs wiens personages nauwelijks iets met Finn te maken hadden passeerden de revue wel. Lea en Ryan vonden Dianna geen teamspeler. Ze wilden dan ook absoluut niet hebben dat ze een deel van de spotlight op zou eisen tijdens deze speciale aflevering."

De betreffende aflevering, genaamd The Quarterback, wordt op 10 oktober uitgezonden in Amerika.
onzin. stom geroddel
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_132117642
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:51 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

er is niks mis met mijn beeld, er is wel veel mis met dat eeuwige gezeik over het uiterlijk van anderen, ik zie in ieder geval niks vreemds aan het postuur van Santana
Dit.
Ja doei.
pi_132117744
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:51 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

er is niks mis met mijn beeld, er is wel veel mis met dat eeuwige gezeik over het uiterlijk van anderen, ik zie in ieder geval niks vreemds aan het postuur van Santana
Dit, en normaal of de werkelijkheid is niet dat wat de meeste mensen zijn. Dat is gewoon een excuus om allemaal maar dikker te kunnen worden.
  zondag 13 oktober 2013 @ 10:49:39 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132117757
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:51 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

er is niks mis met mijn beeld, er is wel veel mis met dat eeuwige gezeik over het uiterlijk van anderen, ik zie in ieder geval niks vreemds aan het postuur van Santana
Ik wil haar in ieder geval nog steeds keihard doen
Laffe huichelaar
pi_132117796
Moet eerlijk zeggen dat ik Quinn helemaal niet gemist heb in de aflevering.
  Moderator zondag 13 oktober 2013 @ 10:56:53 #43
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_132117870
Vond het niet speciaal... ben er een beetje uit
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_132127050
Ik vond het wel een mooie aflevering, maar meer om het feit dat finn dood is en niet de acteur zelf. Want daar heb ik niks mee en ga ik mee in de mening van Fir3fly :+

Ow en Santana _O_ O+
pi_132132933
Seasons of love was echt het hoogtepunt van de aflevering _O_ Ik vind trouwens dat ze het heel eervol hebben opgelost door de doodsoorzaak niet te benoemen. Dat kunnen we aan onze eigen fantasie over laten _O_
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 14 oktober 2013 @ 08:24:16 #46
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_132147958
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vind Santana absoluut niet dun, ook niet dik, gewoon normaal :6
Nou in die aflevering van The Beatles #2 vond ik haar wel amper heupen hebben... en schril afsteken tegen Dani de er dan toch gezonder uitzag
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_132149033
Santana was al nooit de dikste, maar ze is inderdaad érg slank geworden. Wel mooi dun, vind ik, voor zo ver dun mooi kan zijn. ;) Lea daarentegen is wat engig dun nu (maar goed, de reden daarvan weten we).
pi_132151350
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Santana was al nooit de dikste, maar ze is inderdaad érg slank geworden. Wel mooi dun, vind ik, voor zo ver dun mooi kan zijn. ;) Lea daarentegen is wat engig dun nu (maar goed, de reden daarvan weten we).
Hoezo zit ze soms ook aan de drugs?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_132151418
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 08:24 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Nou in die aflevering van The Beatles #2 vond ik haar wel amper heupen hebben... en schril afsteken tegen Dani de er dan toch gezonder uitzag
dit ja. toen viel het me voor het eerst op

ik vind het nog steeds een mooie vrouw hoor
maar dani ziet er in mijn ogen natuurlijker uit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132152789
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:51 schreef Beach het volgende:

[..]

Hoezo zit ze soms ook aan de drugs?
Nouja, ze zit in de rouw, daar val je nog weleens van af. En ze was al behoorlijk dunnig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')