abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132069332

Glee draait om een groep scholieren, die onder leiding van hun leraar Spaans een koor beginnen op hun school. Hun doel is het winnen van Nationals, maar daarvoor moeten eerst de voorgaande rondes gewonnen worden. Ondertussen lopen ze steeds vaker zingend door de gang (waar niemand vreemd van opkijkt) & doet iedereen het met iedereen...

Liedjes
De liedjes uit de afleveringen zijn verkrijgbaar via iTunes en verschijnen vaak ook op CD's. Als je een nummer zoekt, kun je in deze lijst kijken: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_in_Glee

De cast
Lea Michele, Chris Colfer, Amber Riley, Naya Rivera, Heather Morris, Mark Salling, Jane Lynch en de rest.

Waar zijn we nu?
Seizoen 4 is begonnen! Alle seniors (behalve class president Brittany) zijn geslaagd en klaar om de wereld te veroveren. Daar hebben ze allemaal weldoordachte plannen voor gemaakt, waarbij alleen Quinn (Yale) en Rachel (Nyada) ze ook daadwerkelijk lijken te gaan uitvoeren.
Puck gaat zwembaden schoonmaken in LA, waar Mercedes dat gaat doen waar ze al 3 jaar een hekel aan heeft: ze wordt achtergrondzangeres. Mike neemt een extra danslesje in Chicago, Santana is toch maar naar Cheerleading College (really? really!) gegaan, Kurt is Rachel als een ware sidekick naar New York gevolgd en Finn is het leger in gegaan (kom maar op met die landmijn).
Ondertussen zijn alle wederhelften achtergebleven in het altijd sprankelende Lima - klaar voor een nieuw Glee-jaar (waarbij ze New Directions proberen aan te vullen met nieuw gespuis), heeft Sue een baby van de grote onbekende en hebben Will en Emma nog steeds trouwplannen - maar dat interesseert echt niemand wat.

Waarom we kijken? Om ons één keer in de week weer 16 te voelen. En omdat de Santana spin-off nou eenmaal nog niet begonnen is.

Wanneer? Vanaf het nieuwe seizoen op vrijdag, aangezien Glee in Amerika op donderdag zal worden uitgezonden...

Vorig topic: TV / [US] Glee #19 - No Directions?!
Ja doei.
pi_132069423
oh serieus?
heb ik daar doorheen gejankt?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132069439
Nee :')
Ja doei.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:53:27 #4
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_132075859
Ik heb ook lekker een middagje zitten huilen.
pi_132076394
Heb seizoen 4 nog niet helemaal af. Ga dat binnenkort maar doen, en dan aan het nieuwe seizoen beginnen....
Mij kennende brul ik alles bij elkaar. Moet normaal al snel huilen, dus dit wordt wat :')
Koel en donker bewaren
pi_132076421
Ojee... Moet hem nog kijken maar dat belooft wat... Bij de eerste aflevering toen Rachel Yesterday song moest ik al huilen!
  ESF Reporter vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:13:15 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_132078350
Aflevering net bekeken, volgens mij lig ik een half seizoen achter maar ik was nieuwsgierig naar deze. Nog geen minuut aan de gang of ik zat al te grienen. :')
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:16:40 #9
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132078525
Mietjes!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  ESF Reporter vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:18:06 #10
87554 Cee
Welluk?
pi_132078588
Harteloze hork!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:24:31 #11
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132078875
Ik heb mijn principes. Het verheerlijken van een heroïne-junk met fake gehuil over zijn fictionele karakter vind ik schandalig.
pi_132078906
tja ik heb echt oprecht gejankt over het feit dat iemand zo wrap up in drugszooi kan raken dat het dan zo afloopt
dat is toch sowieso triest?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:30:23 #13
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132079107
Voor zijn directe omgeving, ja. Ik vind het ook geen probleem dat zijn karakter ook onder de madeliefjes wordt gestopt, maar dit is pure exploitatie.
pi_132079933
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
tja ik heb echt oprecht gejankt over het feit dat iemand zo wrap up in drugszooi kan raken dat het dan zo afloopt
dat is toch sowieso triest?
Huil jij dagelijks om alle Syrische slachtoffers of bootvluchtelingen die verdrinken?
Ook triest :)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_132080147
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef Beach het volgende:

[..]

Huil jij dagelijks om alle Syrische slachtoffers of bootvluchtelingen die verdrinken?
Ook triest :)
niet dagelijks maar ja ik heb daar ook wel om gejankt ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:51:06 #16
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132094056
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik wel wat jammer vond was het liedje van Rachel dat je echt héééél duidelijk kon merken dat alles in een studio is opgenomen en zulks, want no way dat dat liedje 'live' zo klonk met al dat gesnik. Liever wat minder mooi dan, denk ik dan.
Helemaal mee eens. Die mooie versies mogen ze voor de singles bewaren, binnen het verhaal mag het best af en toe uit de bocht vliegen.

Pittige aflevering met de verwachte tranen. Vooral de stukken rond de familie, Santana (kan iemand haar wat te eten geven?), Sue en uiteindelijk zelfs die stomme Will hakte er goed in. Fijn dat er tussen het typische watwasietochtof geblaat ook de nodige grapjes om Finn zaten.
pi_132094429
Van begin tot eind gehuild :')

Maar waar was Quinn?
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:31:48 #18
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132094506
Vroeg ik me ook af. Zij was volgens mij de enige die ontbrak (naast Brittany/Heather, maar die lag rond die tijd van opnames te bevallen), terwijl ze nota bene zoveel met Finn te maken heeft gehad. :?
pi_132094852
Heb alleen gehuild (nouja, traantje gelaten) bij het laatste stukje met Mr. Schue. Ook al is hij een personage waar ik normaal gesproken niet veel mee heb, je merkte gewoon dat zijn tranen echt waren. Vond het wel een hele mooie aflevering, dat hebben ze voor Glee-begrippen netjes gedaan.

Dianna/Quinn schijnt niet uitgenodigd te zijn omdat ze niet goed ligt bij Ryan Murphy en Lea Michele. Als dat verhaal waar is. Voor hetzelfde geld was ze gewoon druk met andere dingen.
pi_132094898
Ik moest alleen een klein beetje tranen wegvegen bij Seasons of Love, maar dat kwam vooral omdat ik daar zelf wat mooie/gemengde herinneringen aan heb.
Moest wel meteen weer lachen toen ze omdraaiden naar die foto van Finn en Artie daar geblokkeerd werd door iedereen :')_!
Ja doei.
pi_132094975
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:

Moest wel meteen weer lachen toen ze omdraaiden naar die foto van Finn en Artie daar geblokkeerd werd door iedereen :')_!
Haha dat moet ik even terugkijken..
  ESF Reporter zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:02:47 #22
87554 Cee
Welluk?
pi_132097239
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dacht het zelfde. Verdomme konden ze Artie niet even naar voren schuiven? :'( :D
En ik moest stiekem een beetje ongemakkelijk lachen van Schuester die een ugly cry deed. :@
pi_132097352
Ik ben er over uit, ik kijk alleen maar voor Santana de laatste 2 seizoenen!

Vind de rest niks meer aan, geef haar een spinoff!

Vorig seizoen alleen maar New York zitten volgen, zal dit seizoen ook het geval zijn.
pi_132097400
Ik vind Santana wel eng dun geworden :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132097445
Vind je?
Ze is dun, maar niet lelijk dun vind ik.. Gewoon prachtig eigenlijk
pi_132097456
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:11 schreef Deceit het volgende:
Vind je?
Ze is dun, maar niet lelijk dun vind ik.. Gewoon prachtig eigenlijk
ik vind het niks :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:33:09 #27
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132097901
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind Santana wel eng dun geworden :@
Je hebt dun en je hebt ongezond dun :Y
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:35:08 #28
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132097944
Ik vond dat stukje met Puck en Beiste ook erg goed gedaan trouwens, over dat streepje tussen die twee jaartallen. En dat Beiste dan roept "have a good line!"

(De eerste scene die zij samen hadden vond ik, in tegenstelling tot een vergelijkbare in seizoen 3) niet erg best gebracht, maar dat zullen we ze gezien de omstandigheden maar vergeven.)
pi_132099179
Quinn/Dianna Agron had scheduling issues
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_132110339
ik vind Santana absoluut niet dun, ook niet dik, gewoon normaal :6
pi_132110367
Echt? als je dat normaal vind heb je best een apart beeld van normaal vind ik :?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132110382
En van de werkelijkheid (uitgaande van normaal als in: wat de meeste mensen zijn)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132110452
Glee-actrice buitengesloten tijdens Cory Monteith-eerbetoon

Ex-Glee actrice Dianna Agron schitterde door afwezigheid tijdens de emotionele aflevering waarin Cory Monteith's personage Finn sterft. En dat was niet zonder reden...

Cory's vriendin Lea Michele, die Rachel Berry speelt in de serie, en regisseur Ryan Murphy zouden zo de pest aan Dianna hebben dat ze haar als enige niet terug hebben gevraagd voor de verdrietige reünie.

Dianna werd eerder al uit de serie geschreven, maar was niet de enige die destjds het veld moest ruimen. Alle andere acteurs kwamen desondanks wel terug voor het eerbetoon, maar Dianna, wiens personage Quinn nota bene een relatie had met Cory's personage Finn, werd niet uitgenodigd.

Een bron op de set vertelt aan Radar Online: "Het is schokkend, want de acteurs wiens personages nauwelijks iets met Finn te maken hadden passeerden de revue wel. Lea en Ryan vonden Dianna geen teamspeler. Ze wilden dan ook absoluut niet hebben dat ze een deel van de spotlight op zou eisen tijdens deze speciale aflevering."

De betreffende aflevering, genaamd The Quarterback, wordt op 10 oktober uitgezonden in Amerika.
pi_132110621
Vreemd, heb regelmatig gelezen dat Lea en Dianna juist heel close zijn/waren. Dat ze ook samen hebben gewoond en alles.
Omdat peer.
pi_132110649
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:41 schreef rhubarbje het volgende:
Echt? als je dat normaal vind heb je best een apart beeld van normaal vind ik :?
er is niks mis met mijn beeld, er is wel veel mis met dat eeuwige gezeik over het uiterlijk van anderen, ik zie in ieder geval niks vreemds aan het postuur van Santana
pi_132110774
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Omdatappel het volgende:
Vreemd, heb regelmatig gelezen dat Lea en Dianna juist heel close zijn/waren. Dat ze ook samen hebben gewoond en alles.
Ja ik ook
hoewel ik wel eerder heb gelezen dat het tussen Dianna en Ryan niet botert
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:31:18 #37
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132111729
Beetje ongeloofwaardig artikel. Wil best geloven dat Ryan en Dianne er niet helemaal uitkwamen (qua planning enzo, Dianna zit midden in die heisa rond die film waar ze in zit), maar dat er heibel zou zijn...? Lea en Dianna zijn inderdaad huisgenoten geweest. En waarom zou iemand hierbij de spotlight opeisen? Als je maar drie regels tekst krijg kun je er toch moeilijk zelf 10 bij verzinnen!?
  zondag 13 oktober 2013 @ 05:17:04 #38
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132115973
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
Glee-actrice buitengesloten tijdens Cory Monteith-eerbetoon

Ex-Glee actrice Dianna Agron schitterde door afwezigheid tijdens de emotionele aflevering waarin Cory Monteith's personage Finn sterft. En dat was niet zonder reden...

Cory's vriendin Lea Michele, die Rachel Berry speelt in de serie, en regisseur Ryan Murphy zouden zo de pest aan Dianna hebben dat ze haar als enige niet terug hebben gevraagd voor de verdrietige reünie.

Dianna werd eerder al uit de serie geschreven, maar was niet de enige die destjds het veld moest ruimen. Alle andere acteurs kwamen desondanks wel terug voor het eerbetoon, maar Dianna, wiens personage Quinn nota bene een relatie had met Cory's personage Finn, werd niet uitgenodigd.

Een bron op de set vertelt aan Radar Online: "Het is schokkend, want de acteurs wiens personages nauwelijks iets met Finn te maken hadden passeerden de revue wel. Lea en Ryan vonden Dianna geen teamspeler. Ze wilden dan ook absoluut niet hebben dat ze een deel van de spotlight op zou eisen tijdens deze speciale aflevering."

De betreffende aflevering, genaamd The Quarterback, wordt op 10 oktober uitgezonden in Amerika.
onzin. stom geroddel
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_132117642
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:51 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

er is niks mis met mijn beeld, er is wel veel mis met dat eeuwige gezeik over het uiterlijk van anderen, ik zie in ieder geval niks vreemds aan het postuur van Santana
Dit.
Ja doei.
pi_132117744
quote:

[..]

Dit, en normaal of de werkelijkheid is niet dat wat de meeste mensen zijn. Dat is gewoon een excuus om allemaal maar dikker te kunnen worden.
  zondag 13 oktober 2013 @ 10:49:39 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132117757
quote:

[..]

Ik wil haar in ieder geval nog steeds keihard doen
Laffe huichelaar
pi_132117796
Moet eerlijk zeggen dat ik Quinn helemaal niet gemist heb in de aflevering.
  Moderator zondag 13 oktober 2013 @ 10:56:53 #43
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_132117870
Vond het niet speciaal... ben er een beetje uit
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_132127050
Ik vond het wel een mooie aflevering, maar meer om het feit dat finn dood is en niet de acteur zelf. Want daar heb ik niks mee en ga ik mee in de mening van Fir3fly :+

Ow en Santana _O_ O+
pi_132132933
Seasons of love was echt het hoogtepunt van de aflevering _O_ Ik vind trouwens dat ze het heel eervol hebben opgelost door de doodsoorzaak niet te benoemen. Dat kunnen we aan onze eigen fantasie over laten _O_
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 14 oktober 2013 @ 08:24:16 #46
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_132147958
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vind Santana absoluut niet dun, ook niet dik, gewoon normaal :6
Nou in die aflevering van The Beatles #2 vond ik haar wel amper heupen hebben... en schril afsteken tegen Dani de er dan toch gezonder uitzag
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_132149033
Santana was al nooit de dikste, maar ze is inderdaad érg slank geworden. Wel mooi dun, vind ik, voor zo ver dun mooi kan zijn. ;) Lea daarentegen is wat engig dun nu (maar goed, de reden daarvan weten we).
pi_132151350
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Santana was al nooit de dikste, maar ze is inderdaad érg slank geworden. Wel mooi dun, vind ik, voor zo ver dun mooi kan zijn. ;) Lea daarentegen is wat engig dun nu (maar goed, de reden daarvan weten we).
Hoezo zit ze soms ook aan de drugs?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_132151418
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 08:24 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Nou in die aflevering van The Beatles #2 vond ik haar wel amper heupen hebben... en schril afsteken tegen Dani de er dan toch gezonder uitzag
dit ja. toen viel het me voor het eerst op

ik vind het nog steeds een mooie vrouw hoor
maar dani ziet er in mijn ogen natuurlijker uit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_132152789
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:51 schreef Beach het volgende:

[..]

Hoezo zit ze soms ook aan de drugs?
Nouja, ze zit in de rouw, daar val je nog weleens van af. En ze was al behoorlijk dunnig.
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:26:32 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132155148
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:47 schreef RaymanNL het volgende:
Seasons of love was echt het hoogtepunt van de aflevering _O_
Ik had er net een repetitie-weekend van RENT opzitten, dus ik dacht heel even: Neeeee, niet nog meer Seasons! :')

quote:
Ik vind trouwens dat ze het heel eervol hebben opgelost door de doodsoorzaak niet te benoemen. Dat kunnen we aan onze eigen fantasie over laten _O_
Ja dat vond ik op zich wel apart, maar mooi gekozen. Niet snel 1 of ander verhaal verzonnen, maar de opmerkingen dat het er niet toe doet, dat het erg genoeg is dat hij er niet meer is.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:29:38 #52
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132155230
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:07 schreef Deceit het volgende:
Ik ben er over uit, ik kijk alleen maar voor Santana de laatste 2 seizoenen!

Vind de rest niks meer aan, geef haar een spinoff!

Vorig seizoen alleen maar New York zitten volgen, zal dit seizoen ook het geval zijn.
Dat New York verhaal gaat steeds meer richting SMASH. Gaven ze zelf in de serie ook al aan :D
L'Amour menaçant:
pi_132155254
O+ Rent is echt mijn favoriete musical e-v-e-r O+

Ooit 'Mimi' mogen zingen in een musicalkooropvoering van Rent. Awesome O+
Ja doei.
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:31:30 #54
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132155281
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
O+ Rent is echt mijn favoriete musical e-v-e-r O+

Ooit 'Mimi' mogen zingen in een musicalkooropvoering van Rent. Awesome O+
Ik speel vanaf eind november 17x Angel :D
What's in a name O-)
L'Amour menaçant:
pi_132155323
Today for you, tomorrow for me!
Ja doei.
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:40:38 #56
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132155500
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
Today for you, tomorrow for me!
D'n dieje ja ;)
L'Amour menaçant:
pi_132155539
Ken zowat de hele musical woord voor woord O+ lekker om bij mee te blèren en actieve dingen in huis op te doen. Ooit ga ik 't nog eens een keer als musical doen, ik zweer O+ :P
Ja doei.
pi_132158104
Nou, ik ben toe aan de aflevering. Heb al boodschappen gedaan zodat ik niet met m'n huilgezicht over straat hoef. :')

Let the cryfest begin! ;(
Koel en donker bewaren
pi_132159644
Nou het viel wel mee, misschien omdat je zo weinig zag van Finn. Maar alsnog heel zielig natuurlijk.

;(
Koel en donker bewaren
  maandag 14 oktober 2013 @ 17:27:40 #60
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132160803
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat New York verhaal gaat steeds meer richting SMASH. Gaven ze zelf in de serie ook al aan :D
Dat zegt me dan weer niks, is dat een serie?

Rent is inderdaad briljant, vooral de Nederlandse versie kan ik dromen. Zitten nog wel wat meer nummers tussen die ik graag langs zou zien komen in glee!
  maandag 14 oktober 2013 @ 17:32:54 #61
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132160956
Lea en Naya waren allebei altijd al behoorlijk dun, maar vooral Naya gaat m.i. iets teveel richting te dun (afgetraind). Vind ik persoonlijk niet zo mooi want wordt zo vormloos en meisjesachtig zonder die heupen. Maar in alle eerlijkheid: als ik kon ruilen dan zou ik het doen (en dan ook die stem graag)! :')
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:16:28 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132162242
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef babette21 het volgende:

[..]

Dat zegt me dan weer niks, is dat een serie?

:Y Over het maken van een musical. Soort volwassen Glee.
L'Amour menaçant:
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:18:04 #63
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132162278
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:Y Over het maken van een musical. Soort volwassen Glee.
Ah oke. Leuk?
  maandag 14 oktober 2013 @ 19:10:26 #64
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132163807
Ja, erg leuk!
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter maandag 14 oktober 2013 @ 20:59:02 #65
87554 Cee
Welluk?
pi_132168905
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ken zowat de hele musical woord voor woord O+ lekker om bij mee te blèren en actieve dingen in huis op te doen. Ooit ga ik 't nog eens een keer als musical doen, ik zweer O+ :P
"I'll cover you (reprise)" O+ O+
pi_132175918
O+ With a thousand sweet kisses O+

Ik blijf Christmas Bells ook een briljante vinden _O_ Vooral het stuk dat iedereen door elkaar zingt. Bazennummer. En La Vie Boheme O+
Ja doei.
pi_132176184

_O_ Wel the Original Broadway Cast _O_
Ja doei.
pi_132176587
Gaat dit nog over Glee? :')
Omdat peer.
pi_132176602
Nee.
Ja doei.
  maandag 14 oktober 2013 @ 23:43:50 #70
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132176854
Glee en Rent gaan prima samen:

maandag 14 oktober 2013 @ 23:46:12 #71
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132176934

Promo voor de volgende aflevering dan maar. Ik ga denk ik alleen het NYC gedeelte kijken :Y.
  maandag 14 oktober 2013 @ 23:49:23 #72
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132177049
Beetje jammer dat ik niks met Katy en weinig met Gaga (van wie de beste nummers allang gedaan zijn) heb :')
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:44:01 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132178540
Alsof de muziek ook nog maar enigszins belangrijk is.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:03:23 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132181889
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, die nummers staan tegenwoordig echt los van het verh... van wat moet doorgaan als verhaal :{
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:04:00 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132181901
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
O+ With a thousand sweet kisses O+

Ik blijf Christmas Bells ook een briljante vinden _O_ Vooral het stuk dat iedereen door elkaar zingt. Bazennummer. En La Vie Boheme O+
And it's beginning to, and it's beginning to, and it's beginning to...... (Joanne? Which way to the stage?) ... SNOOOOOOW!! *O*

Misschien moet je maar komen kijken dan ;)
L'Amour menaçant:
pi_132183197
De original cast (eerst de 2008 cast, daarna die van 1996, incl. een paar bekende hoofden) O+ die kennen jullie vast wel al, maar toch

Kwak
pi_132183242
Omdat peer.
pi_132183358
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
Ik skip het bijna altijd :')
Ja doei.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:26:13 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132183838
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik pak dan altijd ff de iPad of zo :@
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:19:03 #81
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132192741
Ik kijk juist vooral vanwege de muziek :o
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:19:37 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132192761
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik kijk het nog wel als het de lui in NY zijn :Y.
pi_132205699
Was erg onder de indruk van Santana's nummer en huilde ook pas op het eind met Mr Schue :(
  woensdag 16 oktober 2013 @ 08:55:19 #84
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_132217206
Die Dani ziet er gezond uit:

[..]
  woensdag 16 oktober 2013 @ 09:41:13 #85
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_132217879
Ben ik trouwens de enige die zoiets heeft van: kom we laten McKinley voor wat het is en laten alles in New York afspelen, dat gedeelte vind ik stukken interessanter dan het constante herhalen van zetten op McKinley
[..]
  woensdag 16 oktober 2013 @ 09:44:13 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132217935
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 09:41 schreef MikeyMo het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zoiets heeft van: kom we laten McKinley voor wat het is en laten alles in New York afspelen, dat gedeelte vind ik stukken interessanter dan het constante herhalen van zetten op McKinley
Maar dan krijg je dus gewoon Smash, zoals Rachel zelf al aangaf :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 16 oktober 2013 @ 09:58:25 #87
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_132218212
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 09:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar dan krijg je dus gewoon Smash, zoals Rachel zelf al aangaf :D
Geen idee wat dat is, maar McKinley is zo'n gepasseerd station...

Die Arty trouwens ook: is een wigger nerd in een rolstoel, heeft al 2 cheerleaders aan de haak geslagen :')
[..]
  woensdag 16 oktober 2013 @ 10:06:26 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132218369
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 09:58 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Geen idee wat dat is,
Een serie over musicalsterren in New York ;)

quote:
maar McKinley is zo'n gepasseerd station...

Die Arty trouwens ook: is een wigger nerd in een rolstoel, heeft al 2 cheerleaders aan de haak geslagen :')
Realisme zijn ze nooit van beticht :P
L'Amour menaçant:
  woensdag 16 oktober 2013 @ 15:54:37 #89
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_132228900
Even een side by side comparison:

Ik vind ze maar eng dun, zeker vergeleken bij Dani
[..]
  woensdag 16 oktober 2013 @ 16:18:35 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132229722
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 15:54 schreef MikeyMo het volgende:
Even een side by side comparison:

[ link | afbeelding ]

Ik vind ze maar eng dun, zeker vergeleken bij Dani
Ja, vergeleken bij zulke varkenspoten heeft iedereen stokjes!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:04:14 #91
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132252318
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:28 schreef motorbloempje het volgende:

_O_ Wel the Original Broadway Cast _O_
Psssst!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
pi_132266839
Season 6 wordt officieel het laatste seizoen van de serie!
http://tvline.com/2013/10(...)inn-season-6-finale/
  donderdag 17 oktober 2013 @ 17:42:47 #93
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_132267851
Lijkt me een prima beslissing (niet zozeer dat Finn gedoe maar om er na zes jaar mee te stoppen - hopelijk met straks alleen nog NYC).
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:58:32 #94
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132559430
Mijn huisgenote blijkt op het echte Carmel High gezeten te hebben, waar die in Glee op gebaseerd is (jeweetwel, Vocal Adrenaline). Ze deed ook show choir :7
Live from Chicago
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:03:12 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132593576
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn huisgenote blijkt op het echte Carmel High gezeten te hebben, waar die in Glee op gebaseerd is (jeweetwel, Vocal Adrenaline). Ze deed ook show choir :7
_O-
Laffe huichelaar
pi_132593630
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

_O-
echt hoor :o
Live from Chicago
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:05:51 #98
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132593693
Dat is toch mooi?! Awesome
Laffe huichelaar
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:07:05 #99
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132593767
Wanneer komt er weer een ep? Het duurt al even
Laffe huichelaar
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:07:21 #100
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132593774
November pas.
Live from Chicago
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')