Wie niet kun je beter vragen. Die word zelfs al een tijd uitgezonden op Nederland 3.quote:Op zondag 15 december 2013 22:33 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand bekend met Boardwalk Empire?
Ik hoorde laatst ook iets over Sopranos ofzoiets.quote:Op zondag 15 december 2013 22:33 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand bekend met Boardwalk Empire?
Als je dat leuk vindt, dan schijnt de Godfather trilogie ook wel een aanrader te zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook iets over Sopranos ofzoiets.
Ah oke. Ik download alleen nog maar series dus daarom heb ik dat gemist dus. Goede serie wel?quote:Op zondag 15 december 2013 22:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wie niet kun je beter vragen. Die word zelfs al een tijd uitgezonden op Nederland 3.
grappenmakerquote:Op zondag 15 december 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook iets over Sopranos ofzoiets.
idemquote:Op zondag 15 december 2013 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je dat leuk vindt, dan schijnt de Godfather trilogie ook wel een aanrader te zijn.
Zeker. Al vind ik persoonlijk seizoen 1 nog het beste, maar ik kijk het nog steeds.quote:Op zondag 15 december 2013 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke. Ik download alleen nog maar series dus daarom heb ik dat gemist dus. Goede serie wel?
[..]
grappenmaker
[..]
idem
Steve Buscemi speelt de hoofdrol, dat lijkt me genoeg informatie.quote:Op zondag 15 december 2013 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke. Ik download alleen nog maar series dus daarom heb ik dat gemist dus. Goede serie wel?
[..]
grappenmaker
[..]
idem
Ik ben na de eerste al afgehaakt. Ik vond het acteerwerk niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:54 schreef hexje het volgende:
Oke, 5 eps van Almost Human gezien. Valt me toch tegen. Gewoon een politieserie. Niets meer niets minder.
Ook dat is inderdaad bij tijd en wijle tenenkrommend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben na de eerste al afgehaakt. Ik vond het acteerwerk niet echt geweldig.
Inderdaad, Minka Kelly is ook een goede toevoeging trouwens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef Seam het volgende:
WhahaActeerwerk is juist subliem, zeker van de twee hoofdrolspelers.
Lekker wijf ja, maar wat een slechte actrice.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Inderdaad, Minka Kelly is ook een goede toevoeging trouwens.![]()
![]()
Goede tip! Leuk idd, vooral die 2e epquote:Op maandag 23 december 2013 16:07 schreef neilpad het volgende:
Iemand de animatie serie Rick and Morty al gezien?
Vind het best geniaal. Is oa gemaakt door Dan Harmon, de showrunner van Community.
Eerste twee eps hier te checken: http://www.youtube.com/user/tom5160/videos
Oh ja. Hier verwacht ik ook heel veel van. HBO is altijd goed, zeker met deze sterrencast. Verder verwacht ik veel van Black Sailz. Zie ook mijn topic.quote:Op maandag 23 december 2013 22:16 schreef Terreros85 het volgende:
True detective begint in januari. Dat lijkt me wel een prima serie. Is ook van HBO.
gisteren seizoen 2 afgekeken, een geweldige verrassing in de finale van S2 voor The Sopranos fansquote:Op maandag 23 december 2013 23:09 schreef nelisb het volgende:
Iemand Lilyhammer gezien?
Lilyhammer (TV Series 2012– ) - IMDb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |