SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 11-10-2013 13:27:14 ]
Dat is op de 160km variant op 2 klimmen, en de 110km variant is dat op 1 klim.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:19 schreef MCH het volgende:
Vorig jaar hadden ze een teamprijs met de Klimclassic met een mooie prijs. Ik voorzie een team Fok!![]()
Teamprijs.
Het sneltste team op het tijdrit parcours ontvangt een verblijf in een vakantievilla in Spanje.
Het team verblijft één week, met max 14 personen, in een droomvilla in Javea, Costa Blanca, Spanje. De omgeving leent zich uitstekend voor een uitdagende fietsvakantie. De prijs wordt beschikbaar gesteld door Neeteson Vakantiehuizen.
De winnaar is op basis van de hoogste gemiddelde snelheid van de 6 snelste deelnemers van het team. Een team bestaat uit minimaal 6 deelnemers.
Ja sukkel nu is mijn briljante TT naar de haaien en zitten we met dit kuttopic van jou opgescheept.quote:
Nou nou nou wat een taal weer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja sukkel nu is mijn briljante TT naar de haaien en zitten we met dit kuttopic van jou opgescheept.
tijdritten mogen niet meer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:19 schreef MCH het volgende:
Vorig jaar hadden ze een teamprijs met de Klimclassic met een mooie prijs. Ik voorzie een team Fok!![]()
Teamprijs.
Het sneltste team op het tijdrit parcours ontvangt een verblijf in een vakantievilla in Spanje.
Het team verblijft één week, met max 14 personen, in een droomvilla in Javea, Costa Blanca, Spanje. De omgeving leent zich uitstekend voor een uitdagende fietsvakantie. De prijs wordt beschikbaar gesteld door Neeteson Vakantiehuizen.
De winnaar is op basis van de hoogste gemiddelde snelheid van de 6 snelste deelnemers van het team. Een team bestaat uit minimaal 6 deelnemers.
quote:
Ze doen het wel nog.quote:Klimtijdmeting.
Op Côte de la Redoute (20%), Côte d'Oneux (13%) en Les Waides (12%) - op 110 km -wordt individueel uw klimtijd gemeten.
FIETS klimklassement.
Het klimklassement over beide routes betreft jongeren (< 23 jr.) dames, heren, 50+ en prominenten. Na afloop staan uw klimtijden en persoonlijke HD filmbeelden op de website.
Volgens wat ik hier laatst las mocht dat niet meer. Toch?quote:
Kunnen we niet iets fabriceren met het doorgeven van de chip? Dus dat eerst persoon 1 de chip de eerste 200 meter doet, daarna de volgende etc etcquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:29 schreef Patroon het volgende:
Leuk laten we meedoen. Gewoon de 6 beste klimmers op de korte klimmen erin.
Prima. Explosiviteit heb ik genoeg. Maar dan wel de overige klimmen wat rustiger aan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:29 schreef Patroon het volgende:
Leuk laten we meedoen. Gewoon de 6 beste klimmers op de korte klimmen erin.
Ah, zodoende.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef MCH het volgende:
Ik denk dat het daar nog wel mag. Ze hadden tijdsmetingen toch verboden in Limburg niet ergens in de Ardennen.
Dat wel, maar met de winter en de herfst in aantocht, thuis alleen op de tacx...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is niet fraai. Nu wel tijd om te fietsen
Hoe werkt dat dan... Is er een sub forum waar ik een foto van mezelf post en de vrouwen als vliegen op me af komen? (ik zie niet zo veel van de rest van FOK!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach joh, via fok heb je zo een nieuwe gehosselt. Kano helpt je wel op weg.
Gewoon in KPD een paar foto's van je zwans neerplempen en er komt genoeg wanhopig volk op afquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:52 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dat wel, maar met de winter en de herfst in aantocht, thuis alleen op de tacx...
[..]
Hoe werkt dat dan... Is er een sub forum waar ik een foto van mezelf post en de vrouwen als vliegen op me af komen? (ik zie niet zo veel van de rest van FOK!)
ik kan er wel om lachenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja sukkel nu is mijn briljante TT naar de haaien en zitten we met dit kuttopic van jou opgescheept.
Dit ja. Misschien een beetje fotoshoppen zodat je in het grote piemol topic mag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Gewoon in KPD een paar foto's van je zwans neerplempen en er komt genoeg wanhopig volk op af
Sorry knutjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een suffe tt.
Kaas eindigt het topic met
PFFFT
PRRTTA
POIT
Ik denk dat er iets mis is en mogelijk moet ik de hulplijnen inschakelen. Maar dat wordt weer niet gewaardeerd natuurlijk. Jullie zoeken het maar uit ook dan.
Ok doei.
ja, dat zag ik naderhand ook alquote:
hoezo photoshoppen...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit ja. Misschien een beetje fotoshoppen zodat je in het grote piemol topic mag.
Dus m'n kop is niet genoeg? Wil ik wel met wanhopig volk te maken hebben... hoe steekt de doorsnee FOK! dame in elkaar, en hoe zien ze er uit...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Gewoon in KPD een paar foto's van je zwans neerplempen en er komt genoeg wanhopig volk op af
Sherlock even op Madame_Paonquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:10 schreef forty-two het volgende:
[..]
Dus m'n kop is niet genoeg? Wil ik wel met wanhopig volk te maken hebben... hoe steekt de doorsnee FOK! dame in elkaar, en hoe zien ze er uit...
Mijn photoshop skill's zijn prima (in tegenstelling tot die van kolonelbroodje...quote:
wel erg benieuwd wat die grote mond nu weer voor een onzin uitkraamdequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha daarom verwijderd, wil de concurrentie niet op scherp zetten![]()
Dat je niet moet blijven teren op die wedstrijdjes van 10 jaar terug omdat anders die gekke fries je er wel eens gaat afrijden, als dat nu nog niet het geval isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:26 schreef the_critic het volgende:
[..]
wel erg benieuwd wat die grote mond nu weer voor een onzin uitkraamde
bergop red zo een iel jongetje dat wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat je niet moet blijven teren op die wedstrijdjes van 10 jaar terug omdat anders die gekke fries je er wel eens gaat afrijden, als dat nu nog niet het geval is![]()
Ouwe lul!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:08 schreef the_critic het volgende:
[..]
bergop red zo een iel jongetje dat wel.Op het vlakke ben ik daar niet zo bang voor.
(en mijn wedstrijden zijn wel iets langer dan 10 jaar geleden... ppffff eeuwigheid)
je e-penis misschien..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:13 schreef forty-two het volgende:
[..]
Mijn photoshop skill's zijn prima (in tegenstelling tot die van kolonelbroodje...), ik bedoelde eigenlijk dat photoshoppen niet nodig is
32.. de kracht van mijn leven, leeftijd waarop meeste renners de piek in hun carriere hebben.. ik begin pas man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:11 schreef the_critic het volgende:
[..]
32.. de kracht van mijn leven, leeftijd waarop meeste renners de piek in hun carriere hebben.. ik begin pas man!En dan nog geen berg op rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
ben ondanks dat, jou bergop nog altijd de baas... dus wat zegt dat over jou?quote:
Wees maar trots, je fietst een papzakje eruitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:17 schreef the_critic het volgende:
[..]
ben ondanks dat, jou bergop nog altijd de baas... dus wat zegt dat over jou?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |