De vraag is een of meerdere bevoegdheden, in de mail. Dus ik neem aan van wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
word je dan ook wel aangenomen als je maar voor 1 uit 3 bevoegd bent?
jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef Myraela het volgende:
Ik word echt helemaal achterlijk van mijn kat, heb hem al een paar keer naar buiten gegooid, maar hij blijft zo hard door miauwen tot ik daar weer helemaal gek van begin te worden. Iemand een gratis kat hebben?
Dat is altijd bij H&M.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef Fera het volgende:
God damn it. Laatst wilde ik een blouse hebben bij de H&M, uitverkocht. Net zag ik 'm weer, in mijn maat, dus snel in het winkelwagentje gegooid. Tevens moest ik nog voor iets anders kijken, maar toen was hij ineens uitverkocht.
FML.
ik bedoelde meer dat de kans natuurlijk mega is dat iemand met meer bevoegdheden met de baan aan de haal gaatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vraag is een of meerdere bevoegdheden, in de mail. Dus ik neem aan van wel.
Ik heb het wel vaker gehoord ja. Maar ik was zo dichtbij ...quote:
Ik zeg dat ze het maar moet laten weten als het haar schikt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Nsk is natuur/scheikunde. Dat had ik in de tweede klas, maar dat gemengde vond ik maar niks. Bleef zo oppervlakkig allemaal.
Je date bedoel je? Dat is lullig.Wel al een nieuwe afspraak gemaakt of niet?
Ja, die kans is er. Maar er zijn niet veel mensen met meerdere bevoegdheden in Nederland.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat de kans natuurlijk mega is dat iemand met meer bevoegdheden met de baan aan de haal gaat
Laatst wilde je ze nog nooit wegdoen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef Myraela het volgende:
Ik word echt helemaal achterlijk van mijn kat, heb hem al een paar keer naar buiten gegooid, maar hij blijft zo hard door miauwen tot ik daar weer helemaal gek van begin te worden. Iemand een gratis kat hebben?
Dat heb je ook met familie. Die wil je soms ook gratis weggeven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst wilde je ze nog nooit wegdoen.
Maar hij is zo irritant vandaag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst wilde je ze nog nooit wegdoen.
Waarheidquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb je ook met familie. Die wil je soms ook gratis weggeven.
Ah, de schoeneneter dus. De beer is wel braaf?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hij is zo irritant vandaag.Het is bijna weer net zo als toen die nog een kitten was, hij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, dan gooi ik hem door de hele kamer heen en daarna ga ik hem huilend knuffelen omdat ik me schuldig voel.
nou....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze het maar moet laten weten als het haar schikt.
[..]
Ja, die kans is er. Maar er zijn niet veel mensen met meerdere bevoegdheden in Nederland.
Ha, opvallend. Ik ken er namelijk geen een.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou....
van alle docenten die ik ken is het toch nog steeds de meerderheid
En er lopen geen krolse vrouwtjes langs die hem cockteasen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:08 schreef Myraela het volgende:
De beer is altijd braaf.Alleen vrouwtjes worden krols volgens mij.
misschien is het anders bij exacte vakkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ha, opvallend. Ik ken er namelijk geen een.
[..]
En er lopen geen krolse vrouwtjes langs die hem cockteasen?
En helemaal nu hij geen ballen meer, zo frustrerend.
Katten die op NC lijken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is er een Nicolas Cage Cat tumblr?![]()
![]()
WTF. Eng.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik er een kopen.
Gewoon een site met zulke plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |