Nieuwe OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Zo ook maar eens beginnen, gister al aan het peilen maar niemand had zin m'n vloer te dweilenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker aan het opruimen met Manowar op de achtergrond
Als een baas.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
Beetje groot aldo
Maar ik ben trots op je mijn zoon
Nee, maar ik heb wel spierpijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Aldo, lekker liggen krikken gister?
Die van mij?quote:
En daar word je blij van?? (gezien je icoon)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel spierpijn
dat is dan weer wat overdreven maar het kan er mee doorquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Er kan nooit teveel Alison Brie op je scherm staan
Mooi excuus voor een massage tochquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:17 schreef Vijzel het volgende:
[..]
En daar word je blij van?? (gezien je icoon)
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi excuus voor een massage toch
nee, maar ik moest lachen om zijn schunnige opmerkingquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:17 schreef Vijzel het volgende:
[..]
En daar word je blij van?? (gezien je icoon)
quote:
het is een tweeling?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, maar ik moest lachen om zijn schunnige opmerking
[..]en ze komt in tweevoud, links en rechts
Bijna identieke tweeling zelfs, bij de een zit de duim links, en bij de andere rechtsquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bijna identieke tweeling zelfs, bij de een zit de duim links, en bij de andere rechts
Eigenlijk he.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*proest* mijn theequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aldo, wat vindt jij van anale seks?
*vindquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aldo, wat vindt jij van anale seks?
wat?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:37 schreef Fera het volgende:
Godver, zelden zo gejankt tijdens het huishouden.
was het zo vies?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:37 schreef Fera het volgende:
smerigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Aldo, wat vind jij van anale seks?
Sup?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:37 schreef Fera het volgende:
Iets met familie.quote:
Oh ok... sterkte wat het ook mag zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Iets met familie.
En nee Lola, dat viel gelukkig wel mee.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik sluit mijn oude printer aan, begint hij ineens met een random verslag af te drukken. Ook in random volgorde.
Na een paar pagina's komt het onderwerp me bekend voor, is het afstudeerverslag van mijn ex van 2 jaar geleden. Wtf?
Het rare is dat hij niet ophoudt met printen, ook al heb ik het gecancelled allemaal. :S
Dan maar wachten totdat alles er uit is.
sterkte meisquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Iets met familie.
Het is niet mijn lievelingspositie, nee.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Iets met familie.
Ja, denk het.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Stond zeker nog in het geheugen van dat ding dan.
Raar hoor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, denk het.
Alleen stond hij vorige week nog aangesloten en stond dit niet in de rij of het geheugen. :S
Dank je.quote:
Moeilijk te geloven soms.quote:
Ja, het is kut. Ik weet het. Er is helaas weinig wat je er aan kunt doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven soms.Tevens van de week zo zitten te ploeteren op die sollicitatiebrief en mijn hele CV aangepast. Vijf mensen om hulp en kritiek gevraagd. Het mocht niet baten, ik kreeg een standaard kutmailtje met weer een afwijzing.
Ah, onderbouw dus. Ik weet echt niks meer van al dat gedoe. Moet je weer al die boeken aanschaffen, je er in verdiepen, lang reizen, dat alles voor een paar maanden, op zijn hoogst.quote:
word je dan ook wel aangenomen als je maar voor 1 uit 3 bevoegd bent?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, onderbouw dus. Ik weet echt niks meer van al dat gedoe. Moet je weer al die boeken aanschaffen, je er in verdiepen, lang reizen, dat alles voor een paar maanden, op zijn hoogst.
Nsk is natuur/scheikunde. Dat had ik in de tweede klas, maar dat gemengde vond ik maar niks. Bleef zo oppervlakkig allemaal.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is kut. Ik weet het. Er is helaas weinig wat je er aan kunt doen.
Veel succes in ieder geval.
Ik krijg net een mailtje over een vacature in Flevoland. Stad staat er niet bij. Invallen voor een zieke docent, en dan niet alleen Biologie, maar ook Wiskunde en Nsk (wat dat ook is) geven.
Ik denk dat ik niet eens de moeite ga doen hiervoor.
En een smsje dat mijn afspraak vanavond niet doorgaat.
En mijn zusje die vraagt of ik een vriendin heb omdat ik zo straal.Wutwut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |