Geen woord van gelogenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
Nieuwe Serie van J.J abrams Revolution
About the Show
Our entire way of life depends on electricity. So what would happen if it just stopped working? Well, one day, like a switch turned off, the world is suddenly thrust back into the dark ages. Planes fall from the sky, hospitals shut down, and communication is impossible. And without any modern technology, who can tell us why?
Now, 15 years later, life is back to what it once was long before the industrial revolution: families living in quiet cul-de-sacs, and when the sun goes down, the lanterns and candles are lit. Life is slower and sweeter. Or is it?
On the fringes of small farming communities, danger lurks. And a young woman's life is dramatically changed when a local militia arrives and kills her father, who mysteriously - and unbeknownst to her - had something to do with the blackout. This brutal encounter sets her and two unlikely companions off on a daring coming-of-age journey to find answers about the past in the hopes of reclaiming the future.
From director Jon Favreau ("Iron Man," "Iron Man 2") and the fertile imaginations of J.J. Abrams and Eric Kripke ("Supernatural"), comes a surprising "what if" action-adventure series, where an unlikely hero will lead the world out of the dark. Literally.
http://www.nbc.com/revolution/
Zal mij benieuwen!
Misschien probeer ik de ep volgende week nog even. Maar ik kijk er totaal niet meer naar uit en het staat daardoor onderaan m'n lijstje met things to watch.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jaja, neee..... zo werkt dat niet!
Eensch, als ik intriges, plot-twists en realistsich menselijk lijden wil kijken zet ik Homeland wel op. Voor een pauze op mijn denkproces zet ik revolution op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het echt een heerlijke serie. Je hoeft nergens op te letten, gewoon wat kijken en vermaakt te worden.![]()
En de mannen zijn ook prima om naar te kijken, dus mij hoor je niet klagen
Stiekem heb je een oogje op Aaronquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het echt een heerlijke serie. Je hoeft nergens op te letten, gewoon wat kijken en vermaakt te worden.![]()
En de mannen zijn ook prima om naar te kijken, dus mij hoor je niet klagen
Oh, Homeland volg ik niet meer. Ik kijk met een half oog mee met mn man, ik vind daar helemaal geen klap meer aanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Eensch, als ik intriges, plot-twists en realistsich menselijk lijden wil kijken zet ik Homeland wel op. Voor een pauze op mijn denkproces zet ik revolution op.
Ja!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Eensch, als ik intriges, plot-twists en realistsich menselijk lijden wil kijken zet ik Homeland wel op. Voor een pauze op mijn denkproces zet ik revolution op.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Stiekem heb je een oogje op Aaron
Ik weet het niet, ik vind het altijd zo'n vieze vent, die baard gecombineerd met zijn obesitas. Altijd wanneer hij in beeld komt denk ik direct van daar heb je die viezerik weerquote:
Was het zo duidelijk ja?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Stiekem heb je een oogje op Aaron
Patrick Heusinger? Hij heet Adam in de serie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Was het zo duidelijk ja?![]()
Heeft die nieuwe al een naam? Die Sebastian neerknuppelde? Die is leuk
Ah. Ja!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Patrick Heusinger? Hij heet Adam in de serie.
Moet ik ook zo'n buik als Aaron hebben om je .. oh wacht, zijn dat trouwfoto's op je fobo? Laat maar.quote:
ga ervoor. getrouwde zijn het best. Die komen niet steeds terug en weten dat ze hun mond moeten houdenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Moet ik ook zo'n buik als Aaron hebben om je .. oh wacht, zijn dat trouwfoto's op je fobo? Laat maar.
Ze is wel knap he?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
ga ervoor. getrouwde zijn het best. Die komen niet steeds terug en weten dat ze hun mond moeten houden
knap doable bedoel je?quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:11 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind het erg om toe te geven, maar ik kijk daadwerkelijk uit naar de volgende aflevering.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |