SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Het is een witlof-achtige. Nou, witlof kan wat bitter zijn maar dit. Uch wat viesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:29 schreef Zeester het volgende:
En DE, ik heb denk ik nooit radicchio gehad, maar dat is toch zo'n bittere rode slasoort? Geen aanrader dus.
Trouwens, doe het jezelf niet aan dat je dat morgen weer gaat eten, als het echt zo vies is. Dan maar een x een blik soep met een broodje, dat is altijd beter dan de hele dag bedenken dat je iets smerigs moet eten. Wilskracht om niet buiten de lijntjes te kleuren komt niet vanzelf, en je niet op je eten kunnen verheugen (of erger, balen van je eten) is wel echt een recipe for disaster.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het is een witlof-achtige. Nou, witlof kan wat bitter zijn maar dit. Uch wat vies
Er ligt nog een bak vreselijk lekkere pompoensoep in mn vriezer....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Trouwens, doe het jezelf niet aan dat je dat morgen weer gaat eten, als het echt zo vies is. Dan maar een x een blik soep met een broodje, dat is altijd beter dan de hele dag bedenken dat je iets smerigs moet eten. Wilskracht om niet buiten de lijntjes te kleuren komt niet vanzelf, en je niet op je eten kunnen verheugen (of erger, balen van je eten) is wel echt een recipe for disaster.
Nice!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had een keurige dag!
En eigenlijk ook wel gewoon een keurige week.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had een keurige dag!
En eigenlijk ook wel gewoon een keurige week.
Maar nog wel op een stabiel gewicht? Fietsen naar je werk is superquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:12 schreef BananaPancake het volgende:
Hallo ik laat ook weer eens wat van me horen. Dieettechnisch is het momenteel wat rommelig ivm onregelmatige werktijden e.d.
Qua sporten gaat het wel heel goed. Nog steeds 3x in de week fanatiek hockeyen en ga ook steeds vaker op de fiets naar t werk (7 km enkele reis)
Dat lijkt me echt verschrikkelijk heftig en niet goed voor je humeur! Maar als het werkt...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Hier was de weegschaal dramatisch net. Wel nu eindelijk echt ongesteld, terwijl dat 5 dagen geleden al met geprut begon.Dus dat helpt niet mee, maar toch... Spineless bitch moi.
Nu maar weer eens kijken of ik eat-stop-eat er weer wat in krijg. 2 dagen in de week 'vasten' op 1 lichte maaltijd na. Daar ben ik vorig jaar december 4kg mee kwijt geraakt en het werkte bij mij heel goed als detox.
Beterschap!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:24 schreef Sjeen het volgende:
Ik (over)leef op dropjes, paracetamol en thee met honing op het moment
ik ook, kan er maar slecht aan wennen... *grijpt naar vitamine Dquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel jullie pijn. Word ook elke dag chagrijnig van het donker.
Dat doet echt helemaal niets voor mijn humeur.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:27 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk heftig en niet goed voor je humeur! Maar als het werkt...
Ik vind het s avonds ook heerlijk, maar vind het zo jammer dat mijn lichaam zo slecht tegen die wisseling kan. Het betekent dat ik gewoon een paar weken kwakkel met verkoudheid, keelpijn etc.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben vreemd, vind het juist heerlijk om in het donker op te staan en dat het weer vroeg donker is
in een tunnel is 't niet zo raar dat 't donker is... Toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
God nou CC, ik zat gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer in het donker in de auto en ik realiseerde me dat ik in no time weer ALLEEN maar in het donker in de auto zou zitten en ik wilde mezelf bijna tegen de tunnelwand rammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |