SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Vandaar dat hij toen hij trainer werd meteen Eriksen in de basis zettequote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank zijn oog voor talent is niet zo goed.
Met mij hoef je geen Eriksen discussie te beginnen hoor. Als er iemand fan is van hem ben ik het welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vandaar dat hij toen hij trainer werd meteen Eriksen in de basis zette
Dit is dan ook totaal geen Eriksen discussie, ik kom alleen op voor Frankie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mij hoef je geen Eriksen discussie te beginnen hoor. Als er iemand fan is van hem ben ik het wel.
Hij zegt dat dan ook in het kader van de 'Frank-discussie'.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mij hoef je geen Eriksen discussie te beginnen hoor. Als er iemand fan is van hem ben ik het wel.
Eriksen is dan ook een waanzinnig groot talent die hij al kende. Maar als je ziet wie hij aangekocht heeft en wie hij de kansen geeft ben ik er toch niet over uit. Zo vind ik het nog steeds bizar dat je werkelijk speelt met een as met van der Hoorn, Poulsen, de Jong, Klaassen en Sigthorsson erin en dat je dan wel Ajax-voetbal verwacht. Dat klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit is dan ook totaal geen Eriksen discussie, ik kom alleen op voor Frankie.
En Serero kende hij niet en daarom speelt hij niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen is dan ook een waanzinnig groot talent die hij al kende. Maar als je ziet wie hij aangekocht heeft en wie hij de kansen geeft ben ik er toch niet over uit. Zo vind ik het nog steeds bizar dat je werkelijk speelt met een as met van der Hoorn, Poulsen, de Jong, Klaassen en Sigthorsson erin en dat je dan wel Ajax-voetbal verwacht. Dat klopt gewoon niet.
hij kon hem wel toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Serero kende hij niet en daarom speelt hij niet?
Cillissen voor 4 miljoen, Serero voor 2,5 miljoen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:21 schreef Kopsterk het volgende:
Als je bedenkt dat er heel weinig geld uitgegeven is onder Frank de Boer, vind ik het aankoopbeleid zo slecht nog niet, hoewel ook zeker niet indrukwekkend. Als je alle aankopen onder Frank de Boer beoordeelt:
Sigthorsson: heeft absoluut nog niet bewezen 5 miljoen waard te zijn, ondanks zijn vele blessureleed. Vreemde aankoop aangezien hij niet past in het systeem dat Ajax onder Frank de Boer wil spelen.
Boerrigter: Ruim een miljoen winst op gemaakt, maar verder geen geweldige aankoop. Heeft zijn waarde gehad, maar qua niveau niet veel toegevoegd.
Janssen: Na een jaar met verlies verkocht en paste niet echt in het Ajax-systeem.
Moisander: Goede aankoop, maar het bedrag dat betaald is (3-4 miljoen) was voor hem wel de max.
Sana: Kostte maar drie ton, maar is dan ook simpelweg totaal niet van het Ajax-niveau. Had niet gehaald hoeven worden (wat mij betreft). Was de gok wellicht wel waard.
Hoesen: Aardige aankoop voor die paar ton. Geen speler waar je stappen vooruit mee gaat, maar een prima onderdeel van de selectie.
Poulsen: Transfervrij en heeft zijn eerste jaar zeker waarde gehad, maar had bij aanvang van dit jaar vervangen moeten zijn, naar mijn mening. Voor Bazoer is het nog te vroeg.
Andersen: Beste aankoop onder Frank de Boer, lijkt me. 1.5 miljoen voor betaald dacht ik, zal hoogstwaarschijnlijk veel meer waard worden.
Schone: Transfervrij en een goed onderdeel van de selectie.
Van der Hoorn: Eigenlijk te vroeg om te oordelen, maar voor iemand die 4 miljoen heeft gekost heeft hij wel erg veel aanpassingsproblemen. 4 miljoen was waarschijnlijk teveel.
Duarte: Te vroeg om te oordelen.
Waarschijnlijk vergeet ik er nog wel een paar.
Die moest eerst wennen ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Serero kende hij niet en daarom speelt hij niet?
Aankoopbeleid is inderdaad heel matig, al is dat voor de jeugdspelers nog afwachten. Maar Frank is nu volgens mij geen lid meer van het TH, dus hopen dat Overmars voor echt goede spelers gaat. Al zal dat wel niet, zucht...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Cillissen voor 4 miljoen, Serero voor 2,5 miljoen.
Ik vind het aankoopbeleid maar juist heel matig. Zitten echt weinig versterkingen tussen. Als je dan toch een transfer wil maken doe dan een goede. Zodat het echt een aanvulling is op de selectie. De miljoenen van Sigthorsson, vd Hoorn en Cillissen (De 3 duurste aankopen) vind ik allemaal niet heel erg goed besteed. Ik had liever voor die drie spelers een echte topper gezien. Al krijgt Cillissen nog wel het voordeel van de twijfel van mij.
In de jeugd gaat het wel gewoon ontzettend goed qua talentvolle spelers aantrekken..bij het eerste lijkt er een soort luiheid te zijn om 19:00 op zondag met het bordje op de schoot te scouten achter de tv.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankoopbeleid is inderdaad heel matig, al is dat voor de jeugdspelers nog afwachten. Maar Frank is nu volgens mij geen lid meer van het TH, dus hopen dat Overmars voor echt goede spelers gaat. Al zal dat wel niet, zucht...
Dat doen ze met een reden. Omdat de aanpassing dan makkelijker is voor die spelers die meteen voor het 1e komen. Is ook niet een probleem als ze de echt grote talenten halen. Maar als ze dan alleen de middelmatige spelers halen schiet het niet op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In de jeugd gaat het wel gewoon ontzettend goed qua talentvolle spelers aantrekken..bij het eerste lijkt er een soort luiheid te zijn om 19:00 op zondag met het bordje op de schoot te scouten achter de tv.
Die valt dan ook niet onder de noemer toptalent.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen ze met een reden. Omdat de aanpassing dan makkelijker is voor die spelers die meteen voor het 1e komen. Is ook niet een probleem als ze de echt grote talenten halen. Maar als ze dan alleen de middelmatige spelers halen schiet het niet op.
Overigens is het afwachten wie de stap gaat maken vanuit de jeugd natuurlijk. Boccara vorig jaar liep ook niet geheel naar wens.
Vorig jaar waren toch behoorlijk wat mensen enthousiast.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die valt dan ook niet onder de noemer toptalent.
Mensen waren ook enthousiast over Mosesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren toch behoorlijk wat mensen enthousiast.
Al hoop ik wel dat een Cerny, Kishna en Nouri uiteindelijk toppers worden.
Alleen om de naam alquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen waren ook enthousiast over Moses
Gewoon een coole naam tochquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
die kan ook wel ballen. Alleen waren er andere zaken aan de hand gok ik. Als je het met kim jon sun probeert moet moses daddy zeker een kans krijgenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij kan misschien handballen of volleyballen maar niet voetballen in ieder gevalquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die kan ook wel ballen. Alleen waren er andere zaken aan de hand gok ik. Als je het met kim jon sun probeert moet moses daddy zeker een kans krijgen
Natuurlijk niet, heeft gewoon met budget te makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In de jeugd gaat het wel gewoon ontzettend goed qua talentvolle spelers aantrekken..bij het eerste lijkt er een soort luiheid te zijn om 19:00 op zondag met het bordje op de schoot te scouten achter de tv.
Dat is nu toch ook niet zo, al lijkt het me stug dat Overmars een transfer door zal drukken die FdB niet wil hebben, gewoon in overleg is de beste manier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:52 schreef Morendo het volgende:
Ik vind dat Frank zeker kwaliteiten heeft maar dat het technische aspect niet zo aan hem besteed is. Hij is gewoon een goede en gemotiveerde veldtrainer die zich niet met transfers of de samenstelling van de selectie moet bemoeien, of althans: niet een beslissende stem hierin moet hebben.
Helemaal mee eens. De Boer is maar een paar stapjes verwijderd van de stap naar de absolute top. Top trainer in de dop, zonder de Boer hadden jullie die derde ster nog niet gehad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over zijn kwaliteiten ben ik het ook niet eens, is gewoon een hele goeie trainer die keer op keer weer het optimale uit het beschikbare materiaal haalt, hem wegzetten als een veldtrainertje die het technische aspect niet begrijpt is gewoon onzin.
Belangrijke spelers zijn verkocht en er zijn een paar spelers aangetrokken die niet dat niveau hebben. Dan gaan mensen al snel morren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een half jaar geleden werd ik nog weggehoond toen ik enige kritiek op het aankoopbeleid had (o.a. omdat ik Poulsen en Hoesen slechts als 'bruikbaar' bestempelde). Wat is hier gebeurd?
Er zal wel een idee achter zitten. Voor zover zitten we qua punten nog op dezelfde lijn als vorig jaar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Belangrijke spelers zijn verkocht en er zijn een paar spelers aangetrokken die niet dat niveau hebben. Dan gaan mensen al snel morren.
De Boer is inderdaad een fantastische trainer. Maar zijn kernkwaliteiten liggen toch in een team motiveren en tactisch goed neerzetten. Wat betreft het beter maken van spelers, altijd een belangrijke pijler voor een trainer, dan doet hij het vooral goed bij verdedigend ingestelde spelers. Minder bij aanvallend ingestelde spelers. Daarnaast vind ik hem bijvoorbeeld minder in zijn spelerkeuze (daarin ben ik het eens met Ronald, wellicht zijn die twee een ideale aanvulling op elkaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is nu toch ook niet zo, al lijkt het me stug dat Overmars een transfer door zal drukken die FdB niet wil hebben, gewoon in overleg is de beste manier.
Over zijn kwaliteiten ben ik het ook niet eens, is gewoon een hele goeie trainer die keer op keer weer het optimale uit het beschikbare materiaal haalt, hem wegzetten als een veldtrainertje die het technische aspect niet begrijpt is gewoon onzin.
Inderdaad. Terwijl die verkopen natuurlijk prima waren, met nog slechts een contractjaar te gaan. Als Vitesse van Ginkel wel had willen verkopen, wat clubs in Vitesses positie vaak genoeg gedaan hebben, dan was het waarschijnlijk halleluja geweest.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Belangrijke spelers zijn verkocht en er zijn een paar spelers aangetrokken die niet dat niveau hebben. Dan gaan mensen al snel morren.
Spelers individueel beter maken is zijn taak toch ook helemaal niet, waarom noem jij het dan een pijler?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De Boer is inderdaad een fantastische trainer. Maar zijn kernkwaliteiten liggen toch in een team motiveren en tactisch goed neerzetten. Wat betreft het beter maken van spelers, altijd een belangrijke pijler voor een trainer, dan doet hij het vooral goed bij verdedigend ingestelde spelers. Minder bij aanvallend ingestelde spelers. Daarnaast vind ik hem bijvoorbeeld minder in zijn spelerkeuze (daarin ben ik het eens met Ronald, wellicht zijn die twee een ideale aanvulling op elkaar).
Hoezo niet? Je voert toch steeds gesprekken met spelers waarin je ze tips geeft? Vaak hoor je het ook van spelers; dat ze bepaalde trainers noemen van wie ze veel geleerd hebben. Misschien is dat persoonlijk, maar ik vind dat altijd een belangrijke pijler. Je ziet trainers soms ook heel goed presteren, die dan het imago krijgen van een goede trainer, maar dan bij andere clubs het weer een stuk minder doen. Het goede presteren was dan niet aan de trainer toe te schrijven, maar grotendeels aan het technisch beleid van een club dat ervoor zorgde dat er een sterk elftal stond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spelers individueel beter maken is zijn taak toch ook helemaal niet, waarom noem jij het dan een pijler?
Uiteraard geeft hij ze tips maar dat zullen Bergkamp en Stam ook doen, De Boer is toch meer voor het hele team, zorgen dat dat zo goed mogelijk functioneert.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je voert toch steeds gesprekken met spelers waarin je ze tips geeft? Vaak hoor je het ook van spelers; dat ze bepaalde trainers noemen van wie ze veel geleerd hebben. Misschien is dat persoonlijk, maar ik vind dat altijd een belangrijke pijler. Je ziet trainers soms ook heel goed presteren, die dan het imago krijgen van een goede trainer, maar dan bij andere clubs het weer een stuk minder doen. Het goede presteren was dan niet aan de trainer toe te schrijven, maar grotendeels aan het technisch beleid van een club dat ervoor zorgde dat er een sterk elftal stond.
Daarom vind ik Verbeek ook een zeer goede trainer, onder hem zie je spelers vaak stappen maken.
We hadden achteraf gezien dus nooit Huntelaar en Suarez moeten halen? Goedkoop is duurkoop. Liever een bruikbare speler dan 10 Sana's of twee Van der Hoorn's.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:23 schreef Komakie het volgende:
Het aankoopbeleid afkraken
Ajax wil gewoon niet veel geld uit geven en voor het geld dat ze uitgeven krijg je gewoon geen top spelers.
De duurste aankoop in de selectie is momenteel geloof ik 4.5 miljoen. Dat is een schijntje als je de prijzen van tegenwoordig bekijkt.
Als je een goede speler in de selectie er bij wil hebben die echt gelijk een verschil gaat maken kom je uit bij spelers als een Maher of Van Ginkel. Die zijn gewoon zo duur dat Ajax het geld er niet aan uit wil geven. Met bedragen van 8 en (bijna) 10 miljoen is het maar afwachten of je dat terug verdient.
Dus de spelers die de selectie een stap omhoog brengen zijn gewoon te duur en dan moeten ze ook nog maar net in Nederland willen voetballen.
Ik bedoelde het niet badinerend. Maar soms houdt De Boer te lang vast aan evident verkeerde keuzes: Janssen of Schone op vm bijvoorbeeld. En waarom werd aan het begin van het seizoen niet een klassieke vleugelspeler gehaald? Genoeg mensen die signaleerden dat Sana niets is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:57 schreef Tarado het volgende:
Dat doet hij wel, maar het kan ook zijn dat het er in de training wel uitkomt maar in de wedstrijd niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet badinerend. Maar soms houdt De Boer te lang vast aan evident verkeerde keuzes: Janssen of Schone op vm bijvoorbeeld. En waarom werd aan het begin van het seizoen niet een klassieke vleugelspeler gehaald? Genoeg mensen die signaleerden dat Sana niets is.
Het is natuurlijk moeilijk om progressie van een speler toe te wijzen aan een factor. Maar heb jij niet het idee dat de Boer een (grote) rol heeft gespeeld in de progressie van spelers als Blind, Anita en Vertonghen? Dat zijn drie spelers die grote stappen hebben gemaakt, niet allemaal naar een topniveau maar wel naar een veel hoger niveau dan eerst. Dat zie ik bij aanvallend ingestelde spelers veel minder (ook bij Eriksen niet).quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard geeft hij ze tips maar dat zullen Bergkamp en Stam ook doen, De Boer is toch meer voor het hele team, zorgen dat dat zo goed mogelijk functioneert.
Als spelers geen stappen maken heeft dat toch meestal met hun eigen kwaliteiten te maken of het gebrek eraan.
Verdedigen is nu eenmaal makkelijker, als die in hun taak voetballen is het al snel goed, bij aanvallers is er toch een stuk creativiteit nodig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is natuurlijk moeilijk om progressie van een speler toe te wijzen aan een factor. Maar heb jij niet het idee dat de Boer een (grote) rol heeft gespeeld in de progressie van spelers als Blind, Anita en Vertonghen? Dat zijn drie spelers die grote stappen hebben gemaakt, niet allemaal naar een topniveau maar wel naar een veel hoger niveau dan eerst. Dat zie ik bij aanvallend ingestelde spelers veel minder (ook bij Eriksen niet).
Narsinghquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet hij wel, maar het kan ook zijn dat het er in de training wel uitkomt maar in de wedstrijd niet.
Noem een klassieke vleugelspeler direct bruikbaar
Dat heeft wel twee kanten, vind ik. Er zijn vast ook spelers die beter renderen omdat ze weten dat de Boer ze er niet na twee slechte wedstrijden uit haalt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet badinerend. Maar soms houdt De Boer te lang vast aan evident verkeerde keuzes: Janssen of Schone op vm bijvoorbeeld. En waarom werd aan het begin van het seizoen niet een klassieke vleugelspeler gehaald? Genoeg mensen die signaleerden dat Sana niets is.
Daar zit wat in, verdedigen is makkelijker te leren terwijl het bij aanvallen meer op talent aankomt. Maar toch, bij een Verbeek zag je spelers als Huntelaar, Alves, Sulejmani en Maher enorme stappen maken, terwijl die het elders toch niet overal even goed deden. Al blijft het inderdaad lastig om de precieze rol van een trainer daarin aan te wijzen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verdedigen is nu eenmaal makkelijker, als die in hun taak voetballen is het al snel goed, bij aanvallers is er toch een stuk creativiteit nodig.
Inderdaad, maar je ziet dat Maher het nu ook moeilijk heeft, dat Sulejmani goed presteerde had ook met Pranjic te maken. Net zoals je nu ziet dat door het ontbreken van Eriksen een aantal spelers het ook een stuk moeilijker heeft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar zit wat in, verdedigen is makkelijker te leren terwijl het bij aanvallen meer op talent aankomt. Maar toch, bij een Verbeek zag je spelers als Huntelaar, Alves, Sulejmani en Maher enorme stappen maken, terwijl die het elders toch niet overal even goed deden. Al blijft het inderdaad lastig om de precieze rol van een trainer daarin aan te wijzen.
Eens, er zijn veel factoren. Maar ik denk wel dat de trainer daar een van is / kan zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, maar je ziet dat Maher het nu ook moeilijk heeft, dat Sulejmani goed presteerde had ook met Pranjic te maken. Net zoals je nu ziet dat door het ontbreken van Eriksen een aantal spelers het ook een stuk moeilijker hebben.
"Hé eh, Frank, hoorde ik jou nu een tip geven aan een speler?? Dat is mijn taak he?!"quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:38 schreef Tyron het volgende:
Frankie is er natuurlijk niet voor om de aanvallers individueel beter te maken, dat is Bergkamp zijn taak.
Altijd makkelijk om 2 spelers te noemen die het goed gedaan hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
We hadden achteraf gezien dus nooit Huntelaar en Suarez moeten halen? Goedkoop is duurkoop. Liever een bruikbare speler dan 10 Sana's of twee Van der Hoorn's.
Als je Narsingh niet een voorbeeld van klassieke rechtsbuiten vindt, dan heb je er weinig van begrepen. Of een klassieke rechtsbuiten nog wel geschikt is voor het spel van Ajax, dat is een fundamentelere vraag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:06 schreef Tjacka het volgende:
Narsingh noemen als versterking voor ajax.
Dan heb je het dus echt niet begrepen.
Als je ziet welke kneuzen er nu op links staan.... dan wel...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:06 schreef Tjacka het volgende:
Narsingh noemen als versterking voor ajax.
Dan heb je het dus echt niet begrepen.
Iemand die opletquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:38 schreef Tyron het volgende:
Frankie is er natuurlijk niet voor om de aanvallers individueel beter te maken, dat is Bergkamp zijn taak.
Daarom moet je ook naar het totale plaatje kijken, zie http://www.catenaccio.nl/(...)el-van-het-verleden/. Veel hoger rendement van aankopen tussen de 5 en 10 miljoen dan van aankopen tussen de 2,5 & 5 miljoen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Altijd makkelijk om 2 spelers te noemen die het goed gedaan hebben.
Je kunt ook Sulejmani noemen die geen klote heeft opgeleverd. In voetballend opzicht niet en financieel nog veel minder. Of een Cvitanich, of een Luque...
Van al die dure transfers zijn er een paar te noemen die het goed gedaan hebben, maar lang niet allemaal
Je vergeet iets heel belangrijks: het mentale aspect. Daar moet een hoofdtrainer zich toch op z'n minst ook mee bezig houden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Iemand die oplet
Frank de Boer staat er niet om de specifieke eigenschappen van een speler beter te maken, daarvoor heb je specialisten als Stam en Bergkamp. Frank moet ervoor zorgen het team zo goed mogelijk te laten fungeren in het systeem wat hij voor ogen heeft. Dat betekent dat hij de spelers vooral tactisch moet bijscholen. Hoe je een goede sliding maakt en aan welke kant je moet verdedigen mag Jaapie uitleggen. Hoe je je positioneert en in welke lijnen je loopt, daar hebben we Frank voor.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je vergeet iets heel belangrijks: het mentale aspect. Daar moet een hoofdtrainer zich toch op z'n minst ook mee bezig houden.
Met 3 kampioenschappen op rij lijkt dat wel snor te zittenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je vergeet iets heel belangrijks: het mentale aspect. Daar moet een hoofdtrainer zich toch op z'n minst ook mee bezig houden.
achja sneu voor hem, maar tis een slappe zak. Kanker wens ik niet veel mensen toe thoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:55 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/561(...)-prostaatkanker.html.
Zal me niets verbazen als er wat "ajacieden" nare opmerkingen zullen maken.
Matig verhaal.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daarom moet je ook naar het totale plaatje kijken, zie http://www.catenaccio.nl/(...)el-van-het-verleden/. Veel hoger rendement van aankopen tussen de 5 en 10 miljoen dan van aankopen tussen de 2,5 & 5 miljoen.
Zoals zo vaak bij hun, soms leuk leesvoer maar ze schrijven wat te veel toe naar wat ze willen zeggenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Matig verhaal.
In het rijtje met dure aankopen staan Luque en Sulejmani (volgens mij was die nog niet weg) niet en van de 8 spelers die in het lijstje staan hebben ze er 3 met winst verkocht. Als je Luque en Sulejmani er bij rekent ben je daar ook nog 24 miljoen aan kwijt en kom je dus in de min uit.
Als je dan bedenkt dat ze van de 10 spelers maar 3 met winst hebben verkocht en er 4 zelfs gratis naar buiten zijn gelopen vind ik dat ook een dramatisch lijstje.
Ik snap best dat je niet iedere speler met winst kunt verkopen. Zo werkt het nu eenmaal, maar om nou te zeggen dat dure aankopen heel veel rendement op hebben gebouwd.
Overigens staan er heel veel spelers in het goedkopere rijtje die voor niets zijn weg gelopen door een slecht verkoop beleid. Bij een 1 jarig contract niet meer spelen was toen nog voor het grootste gedeelte niet van toepassing.
Hij is juist helemaal geen slappe zak. Get your facts straight.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
achja sneu voor hem, maar tis een slappe zak. Kanker wens ik niet veel mensen toe tho
Voor Luque is dan ook niet meer dan 5 miljoen betaald als transfersom. Wel een belachelijk salaris, maar dat is weer een ander verhaal. Sulejmani wordt uitgebreid besproken in het artikel, in de alinea boven de tabel nota benequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Matig verhaal.
In het rijtje met dure aankopen staan Luque en Sulejmani (volgens mij was die nog niet weg) niet en van de 8 spelers die in het lijstje staan hebben ze er 3 met winst verkocht. Als je Luque en Sulejmani er bij rekent ben je daar ook nog 24 miljoen aan kwijt en kom je dus in de min uit.
Als je dan bedenkt dat ze van de 10 spelers maar 3 met winst hebben verkocht en er 4 zelfs gratis naar buiten zijn gelopen vind ik dat ook een dramatisch lijstje.
Ik snap best dat je niet iedere speler met winst kunt verkopen. Zo werkt het nu eenmaal, maar om nou te zeggen dat dure aankopen heel veel rendement op hebben gebouwd.
Overigens staan er heel veel spelers in het goedkopere rijtje die voor niets zijn weg gelopen door een slecht verkoop beleid. Bij een 1 jarig contract niet meer spelen was toen nog voor het grootste gedeelte niet van toepassing.
Je kan toch niet ontkennen dat hij een klassieke rechtsbuiten is? Als je een klassieke rechtsbuiten had gewild, dan lijkt me Narsingh een voordehandliggende optie.quote:
Hij werd steeds chiller op het gebied van supporters vond ik juist.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
achja sneu voor hem, maar tis een slappe zak. Kanker wens ik niet veel mensen toe tho
Heerlijk voetbal iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:26 schreef j0rdiiii het volgende:
http://ajax.aegon.nl/index.php?id=2&news=1107
De E1 voetbalt beter dan het eerste.
Boerrigter had je alquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet hij wel, maar het kan ook zijn dat het er in de training wel uitkomt maar in de wedstrijd niet.
Noem een klassieke vleugelspeler direct bruikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |