abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132052317
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_132052348
TT _O_
pi_132053590
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Frank zijn oog voor talent is niet zo goed.
Vandaar dat hij toen hij trainer werd meteen Eriksen in de basis zette :)
pi_132053762
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:38 schreef Tyron het volgende:

[..]

Vandaar dat hij toen hij trainer werd meteen Eriksen in de basis zette :)
Met mij hoef je geen Eriksen discussie te beginnen hoor. Als er iemand fan is van hem ben ik het wel :P.
Oh.
pi_132053927
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Met mij hoef je geen Eriksen discussie te beginnen hoor. Als er iemand fan is van hem ben ik het wel :P.
Dit is dan ook totaal geen Eriksen discussie, ik kom alleen op voor Frankie. :)
pi_132053934
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij zegt dat dan ook in het kader van de 'Frank-discussie'. :')
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_132054057
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dit is dan ook totaal geen Eriksen discussie, ik kom alleen op voor Frankie. :)
Eriksen is dan ook een waanzinnig groot talent die hij al kende. Maar als je ziet wie hij aangekocht heeft en wie hij de kansen geeft ben ik er toch niet over uit. Zo vind ik het nog steeds bizar dat je werkelijk speelt met een as met van der Hoorn, Poulsen, de Jong, Klaassen en Sigthorsson erin en dat je dan wel Ajax-voetbal verwacht. Dat klopt gewoon niet.
Oh.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 22:49:14 #8
413411 Feno
Vaak Bej Te Bange
pi_132054085
Serero in de basis goede zaak samen met De Jong en Poulsen op het middenveld. Fisscher De Sa & Sightorsson of bojan voorin.
pi_132054193
Ik vind dat Frank zeker kwaliteiten heeft maar dat het technische aspect niet zo aan hem besteed is. Hij is gewoon een goede en gemotiveerde veldtrainer die zich niet met transfers of de samenstelling van de selectie moet bemoeien, of althans: niet een beslissende stem hierin moet hebben.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 22:54:59 #10
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_132054279
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eriksen is dan ook een waanzinnig groot talent die hij al kende. Maar als je ziet wie hij aangekocht heeft en wie hij de kansen geeft ben ik er toch niet over uit. Zo vind ik het nog steeds bizar dat je werkelijk speelt met een as met van der Hoorn, Poulsen, de Jong, Klaassen en Sigthorsson erin en dat je dan wel Ajax-voetbal verwacht. Dat klopt gewoon niet.
En Serero kende hij niet en daarom speelt hij niet? :?
pi_132055279
Als je bedenkt dat er heel weinig geld uitgegeven is onder Frank de Boer, vind ik het aankoopbeleid zo slecht nog niet, hoewel ook zeker niet indrukwekkend. Als je alle aankopen onder Frank de Boer beoordeelt:

Sigthorsson: heeft absoluut nog niet bewezen 5 miljoen waard te zijn, ondanks zijn vele blessureleed. Vreemde aankoop aangezien hij niet past in het systeem dat Ajax onder Frank de Boer wil spelen.
Boerrigter: Ruim een miljoen winst op gemaakt, maar verder geen geweldige aankoop. Heeft zijn waarde gehad, maar qua niveau niet veel toegevoegd.
Janssen: Na een jaar met verlies verkocht en paste niet echt in het Ajax-systeem.
Moisander: Goede aankoop, maar het bedrag dat betaald is (3-4 miljoen) was voor hem wel de max.
Sana: Kostte maar drie ton, maar is dan ook simpelweg totaal niet van het Ajax-niveau. Had niet gehaald hoeven worden (wat mij betreft). Was de gok wellicht wel waard.
Hoesen: Aardige aankoop voor die paar ton. Geen speler waar je stappen vooruit mee gaat, maar een prima onderdeel van de selectie.
Poulsen: Transfervrij en heeft zijn eerste jaar zeker waarde gehad, maar had bij aanvang van dit jaar vervangen moeten zijn, naar mijn mening. Voor Bazoer is het nog te vroeg.
Andersen: Beste aankoop onder Frank de Boer, lijkt me. 1.5 miljoen voor betaald dacht ik, zal hoogstwaarschijnlijk veel meer waard worden.
Schone: Transfervrij en een goed onderdeel van de selectie.
Van der Hoorn: Eigenlijk te vroeg om te oordelen, maar voor iemand die 4 miljoen heeft gekost heeft hij wel erg veel aanpassingsproblemen. 4 miljoen was waarschijnlijk teveel.
Duarte: Te vroeg om te oordelen.

Waarschijnlijk vergeet ik er nog wel een paar.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 23:26:27 #12
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132055487
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

hij kon hem wel toch?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_132055619
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 23:21 schreef Kopsterk het volgende:
Als je bedenkt dat er heel weinig geld uitgegeven is onder Frank de Boer, vind ik het aankoopbeleid zo slecht nog niet, hoewel ook zeker niet indrukwekkend. Als je alle aankopen onder Frank de Boer beoordeelt:

Sigthorsson: heeft absoluut nog niet bewezen 5 miljoen waard te zijn, ondanks zijn vele blessureleed. Vreemde aankoop aangezien hij niet past in het systeem dat Ajax onder Frank de Boer wil spelen.
Boerrigter: Ruim een miljoen winst op gemaakt, maar verder geen geweldige aankoop. Heeft zijn waarde gehad, maar qua niveau niet veel toegevoegd.
Janssen: Na een jaar met verlies verkocht en paste niet echt in het Ajax-systeem.
Moisander: Goede aankoop, maar het bedrag dat betaald is (3-4 miljoen) was voor hem wel de max.
Sana: Kostte maar drie ton, maar is dan ook simpelweg totaal niet van het Ajax-niveau. Had niet gehaald hoeven worden (wat mij betreft). Was de gok wellicht wel waard.
Hoesen: Aardige aankoop voor die paar ton. Geen speler waar je stappen vooruit mee gaat, maar een prima onderdeel van de selectie.
Poulsen: Transfervrij en heeft zijn eerste jaar zeker waarde gehad, maar had bij aanvang van dit jaar vervangen moeten zijn, naar mijn mening. Voor Bazoer is het nog te vroeg.
Andersen: Beste aankoop onder Frank de Boer, lijkt me. 1.5 miljoen voor betaald dacht ik, zal hoogstwaarschijnlijk veel meer waard worden.
Schone: Transfervrij en een goed onderdeel van de selectie.
Van der Hoorn: Eigenlijk te vroeg om te oordelen, maar voor iemand die 4 miljoen heeft gekost heeft hij wel erg veel aanpassingsproblemen. 4 miljoen was waarschijnlijk teveel.
Duarte: Te vroeg om te oordelen.

Waarschijnlijk vergeet ik er nog wel een paar.
Cillissen voor 4 miljoen, Serero voor 2,5 miljoen.

Ik vind het aankoopbeleid maar juist heel matig. Zitten echt weinig versterkingen tussen. Als je dan toch een transfer wil maken doe dan een goede. Zodat het echt een aanvulling is op de selectie. De miljoenen van Sigthorsson, vd Hoorn en Cillissen (De 3 duurste aankopen) vind ik allemaal niet heel erg goed besteed. Ik had liever voor die drie spelers een echte topper gezien. Al krijgt Cillissen nog wel het voordeel van de twijfel van mij.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_132056662
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Die moest eerst wennen ja.
Oh.
pi_132056721
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 23:30 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Cillissen voor 4 miljoen, Serero voor 2,5 miljoen.

Ik vind het aankoopbeleid maar juist heel matig. Zitten echt weinig versterkingen tussen. Als je dan toch een transfer wil maken doe dan een goede. Zodat het echt een aanvulling is op de selectie. De miljoenen van Sigthorsson, vd Hoorn en Cillissen (De 3 duurste aankopen) vind ik allemaal niet heel erg goed besteed. Ik had liever voor die drie spelers een echte topper gezien. Al krijgt Cillissen nog wel het voordeel van de twijfel van mij.
Aankoopbeleid is inderdaad heel matig, al is dat voor de jeugdspelers nog afwachten. Maar Frank is nu volgens mij geen lid meer van het TH, dus hopen dat Overmars voor echt goede spelers gaat. Al zal dat wel niet, zucht...
Oh.
pi_132056845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Aankoopbeleid is inderdaad heel matig, al is dat voor de jeugdspelers nog afwachten. Maar Frank is nu volgens mij geen lid meer van het TH, dus hopen dat Overmars voor echt goede spelers gaat. Al zal dat wel niet, zucht...
In de jeugd gaat het wel gewoon ontzettend goed qua talentvolle spelers aantrekken..bij het eerste lijkt er een soort luiheid te zijn om 19:00 op zondag met het bordje op de schoot te scouten achter de tv.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:02:07 #17
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132056889
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 00:00 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

In de jeugd gaat het wel gewoon ontzettend goed qua talentvolle spelers aantrekken..bij het eerste lijkt er een soort luiheid te zijn om 19:00 op zondag met het bordje op de schoot te scouten achter de tv.
Dat doen ze met een reden. Omdat de aanpassing dan makkelijker is voor die spelers die meteen voor het 1e komen. Is ook niet een probleem als ze de echt grote talenten halen. Maar als ze dan alleen de middelmatige spelers halen schiet het niet op.

Overigens is het afwachten wie de stap gaat maken vanuit de jeugd natuurlijk. Boccara vorig jaar liep ook niet geheel naar wens.
Oh.
pi_132056922
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat doen ze met een reden. Omdat de aanpassing dan makkelijker is voor die spelers die meteen voor het 1e komen. Is ook niet een probleem als ze de echt grote talenten halen. Maar als ze dan alleen de middelmatige spelers halen schiet het niet op.

Overigens is het afwachten wie de stap gaat maken vanuit de jeugd natuurlijk. Boccara vorig jaar liep ook niet geheel naar wens.
Die valt dan ook niet onder de noemer toptalent.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:05:00 #19
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132056955
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 00:03 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Die valt dan ook niet onder de noemer toptalent.
Vorig jaar waren toch behoorlijk wat mensen enthousiast.

Al hoop ik wel dat een Cerny, Kishna en Nouri uiteindelijk toppers worden.
Oh.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:07:11 #20
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_132057004
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vorig jaar waren toch behoorlijk wat mensen enthousiast.

Al hoop ik wel dat een Cerny, Kishna en Nouri uiteindelijk toppers worden.
Mensen waren ook enthousiast over Moses :')
pi_132057020
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Alleen om de naam al _O_ _O_
Over Urzaiz ben ik trouwens ook nog te spreken _O_
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:08:23 #22
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132057036
quote:

[..]

Gewoon een coole naam toch :7 .

En het was allemaal heel enthousiast met dat oefenwedstrijdje.
Oh.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:18:09 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132057306
quote:

[..]

die kan ook wel ballen. Alleen waren er andere zaken aan de hand gok ik. Als je het met kim jon sun probeert moet moses daddy zeker een kans krijgen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_132057360
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
TT _O_
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:23:59 #25
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_132057471
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 00:18 schreef Catch22- het volgende:

[..]

die kan ook wel ballen. Alleen waren er andere zaken aan de hand gok ik. Als je het met kim jon sun probeert moet moses daddy zeker een kans krijgen
Hij kan misschien handballen of volleyballen maar niet voetballen in ieder geval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')