Tikkeltje overdonequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gerard slaat op zijn dijen van weer een leuke grap.
Nee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:54 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind Gordon leuker dan Gerard. Geer is too much
Wordt ie straks gepijpt door een ouwehoer. De dijenkletser.quote:
Geer ligt alleen maar in een deukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:54 schreef Snowbells het volgende:
Ik las dat het geschat vermogen van Gerard op zo'n 15 miljoen ligt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt. Is gezegd. Die mensen leven in een andere wereld. Vangen 15000 euro per optreden of verdienen het dubbele per maand als voetballer per dag.
Nee niet echtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:56 schreef marcodej het volgende:
Dat is toch niet veel voor zo'n bazar?
Dat valse vind ik echt geweldigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geer ligt alleen maar in een deukmaar Gordon is weer vals
Is ook wel leukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat valse vind ik echt geweldig
Vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:56 schreef chufi het volgende:
Krijgen ze geen vergoeding voor hun werk?
Gordon vind ik sympathieker/grappiger maar die kan ook zo vals zijn inderdaad. Gerard is aardiger maar arroganter denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:54 schreef Snowbells het volgende:
Dat zei ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het nu pasta zonder pasta?
Precies ditquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gordon vind ik sympathieker/grappiger maar die kan ook zo vlas zijn inderdaad. Gerard is aardiger maar arroganter denk ik.
Heb ik ook, tegen het kwijlenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft Geer een handdoek op zijn kussen?
Warren Beaty over Madonna : 'Zonder camera leeft ze niet.'quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doen alsof de camera er niet is lukt Geer nooit.
Anders gaat heur kussensloop plakken van al die zooi in zijn haar denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft Geer een handdoek op zijn kussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |