Dat zou ik enorm waarderen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een gratis cd voor je kan regelen aangezien het een band van vrienden is. Op de zanger na dan. Dat is een racistische debiel.
geen idee, nooit echt veel fifa gespeeld in die periode. alleen 99/00/01quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was dit nu trouwens ooit een track in een of andere FIFA? Volgens mij wel, maar weet 't niet zeker.
Ik ook niet. Ik ken alleen die cd van cosmic love eigenlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Lijkt me echt vet.
Ik op het drummermeisjequote:
goede cd welquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ken alleen die cd van cosmic love eigenlijk
Snel maak er een topic over voordat Tong je voor is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vi(...)aie-wijze-trefzeker/
Volgens mij trapt hij ze er ook nog zo in als hij 80 is. Wat een baas.
Afgunst misstaat een ieder, als je op zo een leeftijd zo gedreven en zo fit bent en dan nog op zo een wijze scoort dan mag je dat fraai noemen en zelfs PRACHTIG!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vi(...)aie-wijze-trefzeker/
Volgens mij trapt hij ze er ook nog zo in als hij 80 is. Wat een baas.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snel maak er een topic over voordat Tong je voor is.
Ik vind het nogal raar om net te doen alsof je fan bent van zo'n ruk-artiest.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Paris Hilton heeft een nieuw nummer uitgebracht
Definieer 'fan'. Fan van dit nummer kan ik niet zijn aangezien Lil Wayne erin zit. Lil Wayne de man welke Nicki haar ziel bezitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het nogal raar om net te doen alsof je fan bent van zo'n ruk-artiest.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het nogal raar om net te doen alsof je fan bent van zo'n ruk-artiest.
Zingt ie ook vast altijd mee in de autoquote:
Waarschijnlijk het slechtste nummer van Nicki ooit. Wat het niet minder goed voor de top40 maakt overigens. Een lijst waar Nicki overigens niet heel vaak instaat omdat ze gewoon weg een eigen geluid heeft wat niet voor onbenullen te begrijpen valt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |