quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Het is een combinatie van Rene.
Titel deed me gelijk denken aan dit nummer, wat ik vroeger echt enorm cool vond.quote:
oooow jaaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Titel deed me gelijk denken aan dit nummer, wat ik vroeger echt enorm cool vond.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij. En let nou maar op, geen tijd om te posten.
quote:Verbeek bedankt voor afscheid AZ
Gertjan Verbeek heeft van AZ het aanbod gekregen om voor een thuisduel afscheid te nemen van het Alkmaarse publiek. De ontslagen coach heeft bedankt.
"Wij hebben hem (Verbeek red.) aangeboden om rondom een thuisduel afscheid te nemen van het publiek. Hij heeft dat aanbod echter naast zich neergelegd", zegt algemeen directeur Toon Gebrands op de clubsite. Gerbrands laten weten dat alle vertrekkende AZ'er een dergelijk aanbod krijgen.
Verbeek werd onlangs onverwacht ontslagen als coach van AZ. Omdat de verhoudingen structureel verstoord waren geraakt met de spelersgroep, besloot AZ om met Gertjan Verbeek te breken, ook al had de club kort ervoor met 2-1 van PSV gewonnen.
Verbeek won afgelopen seizoen de KNVB-beker met AZ.
Ik ben belangrijkerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Knut, boeler. Ik gaf je een tijd geleden een nummer, maar je geeft geen reactie.
iniesta loopt wel een beetje raarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Titel deed me gelijk denken aan dit nummer, wat ik vroeger echt enorm cool vond.
florence and the machine te vaak live gezienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Beetje Florence and the machine kapi. Wel ok, maar misschien een keer voor de zondagochtendmiddag als ik gaar uit bed kom rollen.
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind mijn nummer tot nu toe het best. Bedankt Knut, lang niet opgehad
wat was het toch met die hoge lieve mannenstemmetjes in die tijdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat stuk vanaf 1:08 is echt zo meesterlijk he.
Was dit nu trouwens ooit een track in een of andere FIFA? Volgens mij wel, maar weet 't niet zeker.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
iniesta loopt wel een beetje raar
Ik nog nooit. Lijkt me echt vet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
florence and the machine te vaak live gezien
ach wel neequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overschat jezelf vooral niet zou ik zeggen.
Ik denk dat ik wel een gratis cd voor je kan regelen aangezien het een band van vrienden is. Op de zanger na dan. Dat is een racistische debiel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |