ja waarom ik ook weer inga op zo'n stompzinnige opmerkingquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland is ook gewoon niet gemaakt voor snelwegen zonder maximumsnelheid. Het is te druk en de afstanden zijn te klein.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie heeft er nog een leuk liedje voor me.
noem je mij nu stompzinnigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ja waarom ik ook weer inga op zo'n stompzinnige opmerking
misschien omdat ik de afgelopen uren alleen maar linux commando's heb lopen kloppen, dan zoek je toch weer langzaam de interactie op fok.
Op een gegeven moment heb je de waarheid maar te accepteren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je de discussie weer uit de weg
Dat vind ik moedig van je.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je de waarheid maar te accepteren.
Dit vind ik dus echt bagger hequote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt bagger heZo'n oud deuntje, een hiphop beat eronder en dan gaan blazen.
Originaliteit 1/10
je bent niet wijs ga lyrics luisterenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt bagger heZo'n oud deuntje, een hiphop beat eronder en dan gaan blazen.
Originaliteit 1/10
Sommige mensen letten nou eenmaal alleen maar op het deuntje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je bent niet wijs ga lyrics luisteren
quote:
Het is een combinatie van Rene.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen letten nou eenmaal alleen maar op het deuntje.
Misschien is de top 40 wat voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |