Ik vind het best een leuke serie. Hoezo dacht je dat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh dacht dat je niet leuk vond
sowieso, doe dit gewoon tot ik iets heb met meer uren in december waarschijnlijk. niks mis meequote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi man. Chelt verdienen toch.
Waarom zou ik dat spel dumpen?quote:
Komt goedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chill dat je dan extra dagen vrij krijgt
hahaha, veel plezier morgen!
Tja, jij vindt Geer en Goor ook geinig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je serieus? Ik vind die filmpjes namelijk wel enorm geinig.
Goorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, jij vindt Geer en Goor ook geinig.
oh ik ben echt serieus, laatst al kapot gegaan om die rutger filmpjes, maar heb ze nog niet allemaal gezienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je serieus? Ik vind die filmpjes namelijk wel enorm geinig.
Gordon en Joling over de vloer was gewoon geniale tv. Klaar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, jij vindt Geer en Goor ook geinig.
Wat heb ik gedaan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
CA, heb jij dit ook wel eens gedaan toen je jong was?
Oh, oke.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gordon en Joling over de vloer was gewoon geniale tv. Klaar.
Gewoon overal doorheen gebruiken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat geeft Adames toch altijd een kwalitatief sterk en uitgebreid antwoord op vragen. Al heb ik nog altijd wat vragen over het gebruik van olijfolie.
bedankt voor je compliment, voor verdere vragen omtrent olijfolie wil je toch graag doorverwijzen naar pietverdriet. autoriteit op het gebied van CUL.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat geeft Adames toch altijd een kwalitatief sterk en uitgebreid antwoord op vragen. Al heb ik nog altijd wat vragen over het gebruik van olijfolie.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Olijfolie beter niet gebruiken om te bakken, er ontstaan vrije radicalen bij het verhitten van de onverzadigde vetzuren
Stiekem moest je glimlachen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je zelf ook vond dat dit eigenlijk wel een slechte grap was.
Ik respecteer je afwijkende mening. Gelukkig zijn we het over veel wel eens de laatste tijd, dus ik zie dit door de vingers.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, oke.
Sorry dat ik anders beweerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |