Vind ik al die david guetta ft "x" nummers 100x beterquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het slechtste nummer van Nicki ooit. Wat het niet minder goed voor de top40 maakt overigens. Een lijst waar Nicki overigens niet heel vaak instaat omdat ze gewoon weg een eigen geluid heeft wat niet voor onbenullen te begrijpen valt.
Waarom noemen zoveel Nederlanders spek, bacon?quote:
In welk opzicht wil je David Guetta vergelijken met Nicki Minaj? Ja met Starships wellicht, maar dat benoem ik dan ook net als haar slechtste nummer ooit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind ik al die david guetta ft "x" nummers 100x beter, zoals Titanium.
Omdat daar een verschil in zit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom noemen zoveel Nederlanders spek, bacon?
Komt door Amerikaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar heb jij dan ook daadwerkelijk iets anders in huis, of is het gewoon ontbijtspek?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat daar een verschil in zit.
Ik heb liever dat je het als 'minst goede' omschrijft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
In welk opzicht wil je David Guetta vergelijken met Nicki Minaj? Ja met Starships wellicht, maar dat benoem ik dan ook net als haar slechtste nummer ooit.
Nee er staat echt bacon op de verpakking. En het ziet er duidelijk anders uit dan ontbijtspek.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar heb jij dan ook daadwerkelijk iets anders in huis, of is het gewoon ontbijtspek?
Je hebt gelijk. Ik liet mij even meeslepen in Smoofie zijn geklierquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je het als 'minst goede' omschrijft.
KOEKOEK JONGUHquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik liet mij even meeslepen in Smoofie zijn geklier
bacon is een soort spekquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
weet niet wie het uitzendquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nederlandse kraker gaat zo beginnen bij het darten.
Ah ze gaan het bord kapotmaken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
De Nederlandse kraker gaat zo beginnen bij het darten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |