quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zal dan inmiddels wel wegbezuinigd zijn
is van de vriendenloterij, overheid doet dat niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zal dan inmiddels wel wegbezuinigd zijn
Als ik zie wat wij weggooien aan eten soms, ik zou zo wat extra maken voor zo'n omaatjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
Wat zorgt Nederland toch weer goed voor z'n ouderen
Nederland zorgt al met al wel vrij redelijk voor de ouderen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
Wat zorgt Nederland toch weer goed voor z'n ouderen
Het Nederland van Mark Rutte!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo gaat hethulp op vakantie, pech gehad...
http://www.thuisafgehaald.nl/quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ik zie wat wij weggooien aan eten soms, ik zou zo wat extra maken voor zo'n omaatje
Dus dat sommige bejaarden maar 1 keer per week mogen douchen is allemaal verzonnen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nederland zorgt al met al wel vrij redelijk voor de ouderen.
Nee, maar over het algemeen zie ik heel veel ouderen die het ondanks de (lichamelijke) ongemakken vrij goed hebben allemaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dat sommige bejaarden maar 1 keer per week mogen douchen is allemaal verzonnen?
Ja hij schijnt inmiddels vaker bij haar langs te gaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
Aw, tof dit. Hoop dat ie dat vaker gaat doen ook na het programma.
Je gelooft zeker ook in Sinterklaasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ik zie wat wij weggooien aan eten soms, ik zou zo wat extra maken voor zo'n omaatje
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
Hoe weet je dat ie haar vergeten is dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat is ie dan vergeten denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |