Zo schattig! Zet mij d'r maar in als ik 80 benquote:
Of gewoon nu. Leuk een make-over.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo schattig! Zet mij d'r maar in als ik 80 ben.
Ja mij ook! Enigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mij ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Word wel wat plamuren en schuren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Of gewoon nu. Leuk een make-over.
Heeejquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:08 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Word wel wat plamuren en schuren.
Ja inderdaad! Hopelijk ben ik tegen die tijd nog zo bijdehand.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Wat een kwieke wijffies!
Lijken onze Sjoeligans wel he Karina?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:09 schreef Sj0rSz het volgende:
En toch, die serieuze gesprekken.... Respect ook!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Oops, ik bedoel de dames op tv..
Dan gaat de stekker er hier uit..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut als je in je hoofd nog helemaal goed bent maar je lichaam niet meer wil.
Die bestaan nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef marcodej het volgende:
Gaan ze ook nog met onaardige bejaarden praten, of hoe zit dat?
Daar kun je je bij neerleggen, lijkt me veel erger dat je geestelijk aftakeltquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Hopelijk ben ik tegen die tijd nog zo bijdehand.
Lijkt me wel kut als je in je hoofd nog helemaal goed bent maar je lichaam niet meer wil.
Undateablesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
Sjonnie gaat weer schijtlollig doen met mongolen.
Wij sjoelen dan vast ook nog steeds! *duimt*quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Hopelijk ben ik tegen die tijd nog zo bijdehand.
Nou idd, echt enorm respect voor die mevrouw in dat bed, met haar peukje, met haar ene been en al die andere lichamelijke sores...quote:Lijkt me wel kut als je in je hoofd nog helemaal goed bent maar je lichaam niet meer wil.
Ligt eraan hoe erg het is. Als je alleen nog maar kunt liggen en niets doen, ja dan zou ik er wel over nadenkenl.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dan gaat de stekker er hier uit..
Desnoods laat ik me elke keer brengen door een leuke jonge ventquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij sjoelen dan vast ook nog steeds! *duimt*
Jaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Desnoods laat ik me elke keer brengen door een leuke jonge vent
Gewoon met de BeautyPlusBusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
sp3c is dan helaas ook al oud
Of dat huis kopen met dat zwembad. Dan kom ik gewoon bij je wonenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa!
Of we gaan samen hier in de regio in Huize Avondrood!
Ergens in de buurt van de Kleiweg.
Jullie komen nu al in aanmerking.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
sp3c is dan helaas ook al oud
Ohjaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Of dat huis kopen met dat zwembad. Dan kom ik gewoon bij je wonen
Wil je ruzie of zoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jullie komen nu al in aanmerking.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zal dan inmiddels wel wegbezuinigd zijn
is van de vriendenloterij, overheid doet dat niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zal dan inmiddels wel wegbezuinigd zijn
Als ik zie wat wij weggooien aan eten soms, ik zou zo wat extra maken voor zo'n omaatjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
Wat zorgt Nederland toch weer goed voor z'n ouderen
Nederland zorgt al met al wel vrij redelijk voor de ouderen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
Wat zorgt Nederland toch weer goed voor z'n ouderen
Het Nederland van Mark Rutte!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo gaat hethulp op vakantie, pech gehad...
http://www.thuisafgehaald.nl/quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ik zie wat wij weggooien aan eten soms, ik zou zo wat extra maken voor zo'n omaatje
Dus dat sommige bejaarden maar 1 keer per week mogen douchen is allemaal verzonnen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nederland zorgt al met al wel vrij redelijk voor de ouderen.
Nee, maar over het algemeen zie ik heel veel ouderen die het ondanks de (lichamelijke) ongemakken vrij goed hebben allemaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dat sommige bejaarden maar 1 keer per week mogen douchen is allemaal verzonnen?
Ja hij schijnt inmiddels vaker bij haar langs te gaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
Aw, tof dit. Hoop dat ie dat vaker gaat doen ook na het programma.
Je gelooft zeker ook in Sinterklaasquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ik zie wat wij weggooien aan eten soms, ik zou zo wat extra maken voor zo'n omaatje
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
Hoe weet je dat ie haar vergeten is dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat is ie dan vergeten denk ik
In het verpleeghuis waar ik werkte was het in principe 2x, maar voor sommige was het zo vervelend dat 1x werd afgesproken. Soms vond de familie dat vreselijk, maar diw zagen niet hoe naar het was voor de beleving vd patient.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dat sommige bejaarden maar 1 keer per week mogen douchen is allemaal verzonnen?
weet ik niet zekerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie haar vergeten is dan?
Ach laat mij af en toe nog maar gewoon geloven in het goede in de mensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je gelooft zeker ook in Sinterklaas
Dat denk ik ook wel eensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
Wanneer beseffen ze nou dat ze bij elkaar horen.
+1quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens
Ja nu wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
NU is het wél afgelopen toch?
Volgende week weer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
NU is het wél afgelopen toch?
quote:Ons land telt 200.000 ouderen die extreem eenzaam zijn. Zij hebben slechts 1x per maand contact met iemand.
Da's mooi!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
http://www.ouderenfonds.nl/geerengoor
Doet het hier niet. Zou het te druk zijn?*hoopt*
Het is rtl.nl/geerengoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
http://www.ouderenfonds.nl/geerengoor
Doet het hier niet. Zou het te druk zijn?*hoopt*
Ik zag het, ik kan niet breienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:31 schreef Adelante het volgende:
Ze zoeken nog een coordinator van de breiclub dames
http://www.ouderenfonds.n(...)coordinator_breiclub
Ja daaaagquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Kom, allemaal aanmelden om af en toe een oudje te bezoeken
http://www.ouderenfonds.n(...)es/geerengoor/overig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |