Hmmm, ik weet op mijn werk af en toe niet meer hoe ik moet zitten. Dan ga ik even een stukje lopen en dan gaat het wel weer wat beter voor een tijdje. Of van zithouding veranderen, dat helpt ook. Het liefst zit ik met mijn benen wijd, want dan heb ik er het minste "last" van.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:30 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ja, had ik ook bij m'n tweede zwangerschap. Geen prettig gevoel inderdaad, vond het niet echt pijnlijk though... Misschien toch even checken bij je VK?
rent weer hard weg, hoor hier niet....

foto?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:37 schreef Dot. het volgende:
Ik heb een hele leuke gekocht bij de C&A. Ik vond die van de Prenatal en H&M echt niks allemaal.

Om teleurstelling te voorkomen in de winkel, niet alle C&A's hebben nog positie kleding. Helaas. Online is wel alles te verkrijgen en in de grote filialen zou hrt er ook nog moeten hangen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:37 schreef Dot. het volgende:
Ik heb een hele leuke gekocht bij de C&A. Ik vond die van de Prenatal en H&M echt niks allemaal.

Deze: http://www.c-and-a.com/nl(...)smode/Jacks/104868/1quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:46 schreef Kwisted het volgende:
fot
[..]
foto?
Ik was ook aan het kijken naar de jurkjes van de Prenatal. Ik heb een bruiloft in december .Maar ik vind het echt 3x niks, terwijl ik de zomerjurkjes daar vorig jaar echt geweldig vond!
Nikkivoor het rotgevoel. Irritant is dat. Lijkt wel een beetje op het gevoel van indalen. Maar dat zou wel heel vroeg zijn

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa

Massageolie of glijmiddel werkt net zo primaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
En de Angelsounds... mijn gel is bijna op dus ik moet zuinig doen want nieuwe ga ik niet kopen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |