SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Haha prutser, doet me trouwens denken aan 1 van de lessen. Toen had ik de motor zo schuin dat een steuntje over het asfalt schraapte.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:48 schreef BlackLining het volgende:
Muhahaha, dat meningsverschil met die rotonde gisteren heeft dus ondanks dat ik niet op mijn bek gegaan ben wel mijn laars verneukt
[ afbeelding ]
Vooral op de uni en bij dat meisjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, paar goeie trainingen in FFFWaar hang je uit?!
Ja godverkut ik heb het ook druk. Sporten muss mann! Hardlopen, gewichten smijten, krijsen!!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooral op de uni en bij dat meisjeHeb het stervensdruk voor het eerst in m'n leven
Wacht maar tot de eerste kilootjes weer verschijnenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:06 schreef Ceased2Be het volgende:
heb vorige week met m'n meisje ons abbo op de sportschool opgezegd
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja godverkut ik heb het ook druk. Sporten muss mann! Hardlopen, gewichten smijten, krijsen!!
Je meisje wordt daar alleen maar wilder dan
Niet sporten is meer tijd voor bedsport.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wacht maar tot de eerste kilootjes weer verschijnen
Zeg, ga weg met die smoesjes. Sporten = meer conditie in bedsportquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet sporten is meer tijd voor bedsport.
Komdegij woensdag mee beesten in den Terminus?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeg, ga weg met die smoesjes. Sporten = meer conditie in bedsport
Vanavond weer beestenWho's in?!
Beestenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeg, ga weg met die smoesjes. Sporten = meer conditie in bedsport
Vanavond weer beestenWho's in?!
Aangezien ik Koos Seksloos ben, is dat m'n enige weerwoordquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
BeestenEn meer bedsport = meer conditie in bedsport
De hossel hier is mislukt dus?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Aangezien ik Koos Seksloos ben, is dat m'n enige weerwoorden jij verpest het weer.
*gaat zichzelf vanavond in foetushouding in slaap huilen*
Tell me more, whats the bedoeling.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dacht dat je bezig was met een projectje. Kom je as woensdag ook?
Nee, niet kotsen iig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tell me more, whats the bedoeling.
Waarom fucking woensdagquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, niet kotsen iig.
Beetje zuipen, beetje ouwehoeren ed
Hm as donderdag zou ik wel kunnen opzichquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waarom fucking woensdagdonderdag is veel beter, aangezien ik vrijdagochtend niet hoef te werken.
Ja, maar moeten wel meer mensen komenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm as donderdag zou ik wel kunnen opzich
Uiteraard, zullen wel aan het zuipen zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, maar moeten wel meer mensen komen
HAHA!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:15 schreef BlackLining het volgende:
Ik word net nog even fijntjes herinnerd aan mijn tijd in Leiden.![]()
Krijg ff een naheffing waterschapsbelasting van ¤125,12 door mijn strot geduwd netKlootzakken.
Welkomquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:06 schreef vincm het volgende:
Mijn eerste nachtje in 'jullie' nu-ook-mijn gemeente Den Bosch![]()
Van het weekend maar de stad in en nieuwe mensen leren kennen. En jullie weten vast waar ik daarvoor moet zijn
Muhahaha, Barrie, Neo-Limbo en ik in ieder geval. Verders bier, Terminus, en ditquote:
Bij ons is nog wel een plekje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... m'n zusje getracteerd op een uitgebreide lunch. Eerst naar de Pink Lemon en daarna naar de Chocolate Company voor gebak en Chocolademelk... maar goed dat ik niet meer sport!
quote:
Klopt ja, mooi he.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:48 schreef tammepiet het volgende:
Oi! Zuster huisje gekocht in de polderwijk.
Als ik ga klussen kom ik langs een soort parkeerplaats die uit een overdekking bestaat. Is dat het centrum?
Nou oke.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waz met jouik heb ook nog een leven heur! veel vroeger kan ik niet
Zou je dat wel doen?quote:
Nou, noem dat maar smakelijk jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij ook. Heb smakelijk gelachen die avond
Nee, deze keer niet. Ik heb een fles gehad en die blijft vanavond dicht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij ook. Heb smakelijk gelachen die avond
Yup, je ranja viel slecht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:12 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb niks over buizen gezegd, ik ga alleen geen fles thuis achterover keilen zoals de laatste keer want we weten allemaal hoe dat is ge-eindigt.
Ik heb serieus flink veel gaten van die avond.
ik niet ik moet nog rijden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Als ik alcohol zou hebben zou ik nu ook aan het zuipen gaan.
Je zegt het maarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sissayysssss
Barrie, gaan we dan met z'n 2en flink buizen?
nee, moet vanavond en morgen werkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ook mja yolo.
Kom je vanavond ook?
Ik zit hier ook te gaar voor woorden uit m'n ogen naar het beeldscherm te starenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh man heb het zo gehad voor vandaag.![]()
Ahh mooi kut.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
nee, moet vanavond en morgen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |