Bwoh, heb je even?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:46 schreef wc-eend het volgende:
Ik vind The Walking Dead wel leuk, waar erger je zo aan dan Poitemans?
Blasphemy!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:24 schreef Poit het volgende:
Trouwens,Walking Dead s04.. Wat tergend kut weer zeg, ik kap ermee.
Schijnt ook heel snel kut te worden..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb Ep02 niet eens meer afgekeken, ben er hjelemaal klaar mee.
American horror story begint veel leuker! sowieso een hele leuke serieAls je het genre leuk vindt natuurlijk.
Ok... ik heb dat dan weer niet... ik smul van de seriequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Bwoh, heb je even?
Te traag, slecht acteerwerk, zo voorspelbaar dat ik me bijna bovennatuurlijk voel en ik vind het vooral niet entertaining, geen seconde heb ik me in kunnen leven met de karakters.
.
Overigens vind ik traagheid in een serie doorgaans niet erg maar het moet wel onderhoudend blijven. Tijdens Walking Dead ben ik alleen maar op zoek naar dingen die ik tijdens het kijken ervan kan doen ipv dat de serie me opslokt. Damn, ben laatst gewoon gaan afwassen uit verveling![]()
Overigens vond ik seizoen 1 wel leuk om te kijken, seizoen 2 echt verschrikkelijk maar seizoen 3 was wel weer 'ok'. Verder is heel die serie 1 grote competitie wie het grootste poephoofd kan trekken voor de camera.
voor de TL;DR trololols:
Heb de eerste 2 seizoenen met heel veel plezier gekeken, zeker seizoen 2 was tof en deel 3 begint leukquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schijnt ook heel snel kut te worden..
Ja, dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:05 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ok... ik heb dat dan weer niet... ik smul van de serie
American horror storyquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:44 schreef Poit het volgende:
[..]
American horror story begint veel leuker! sowieso een hele leuke serieAls je het genre leuk vindt natuurlijk.
Ben ook heel blij met Misfitsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:17 schreef koei het volgende:
[..]
American horror story
Een van de tofste series van dit moment! Ben wel benieuwd wat ze met het nieuwe seizoen gaan doen, ik wacht braaf tot het op Nederlandse tv komt.
Over series gesproken, The Bridge is ook echt een aanrader!
S02 is al sinds de zomer ergens klaar, maar het zal nog wel even duren voor ze met s03 gaan beginnen, ik verwacht pas in het nieuwe jaar, als het nieuwe seizoen begint.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben ook heel blij met MisfitsZit nu halverwege het 2e seizoen.
The Bridge zal ik eens opzoeken.
Waar zijn ze nu op de Nederlandse TV dan? S03 is in Amerika vorige week begonnen
Seizoen 3 begint echt goed van AHSquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind superheldenfilms erg tof, maar afgelopen weekend man of steel gekeken en dat was dan weer om te jankenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:12 schreef koei het volgende:
[..]
Superheldenfilmstofste filmgenre dat er is! Maar verder lees ik enkel de Donald Duck (en Asterix en Obelix!)
Ik volg deze serie ook voor het eerst en het is i.v.g met andere soortgelijke series best behoorlijk te noemen. Het minst slechte dus. Maar goed om te weten dat het tweede deel dus vies tegenvalt i.v.g met het eerste. Vervelende is echter dat je deel 2 nodig hebt om de verhaallijn een beetje een goed vervolg te geven. of niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:55 schreef Poit het volgende:
Bwoh, heb je even?
Te traag, slecht acteerwerk, zo voorspelbaar dat ik me bijna bovennatuurlijk voel en ik vind het vooral niet entertaining, geen seconde heb ik me in kunnen leven met de karakters.
.
Overigens vind ik traagheid in een serie doorgaans niet erg maar het moet wel onderhoudend blijven. Tijdens Walking Dead ben ik alleen maar op zoek naar dingen die ik tijdens het kijken ervan kan doen ipv dat de serie me opslokt. Damn, ben laatst gewoon gaan afwassen uit verveling![]()
Ligt er beetje aan wat je smaak is. Als je het genre helemaal niets vind dan is het geen serie die je zult blijven kijken. Als je een verhaal niet zo boeiend vind zul je een seizoen niet zo leuk vinden maar het seizoen erna is er weer een heel nieuw verhaal dus ik vind dat wel een voordeel. Het is niet 1 verhaal wat helemaal uitgemolken wordt tot er niemand meer kijkt en dan kappen ze met de show.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schijnt ook heel snel kut te worden..
Ja dat wel, in seizoen 2 voegen een hoop nieuwe karakters zich bij de cast. Deze zitten allemaal/sommigen/geen enkele meer (welke zeg ik niet) van in het huidige seizoen, maar als je dat stuk mist dan mis je wel wat character building van deze personen/de andere hoofdpersonages.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik volg deze serie ook voor het eerst en het is i.v.g met andere soortgelijke series best behoorlijk te noemen. Het minst slechte dus. Maar goed om te weten dat het tweede deel dus vies tegenvalt i.v.g met het eerste. Vervelende is echter dat je deel 2 nodig hebt om de verhaallijn een beetje een goed vervolg te geven. of niet?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat wel, in seizoen 2 voegen een hoop nieuwe karakters zich bij de cast. Deze zitten allemaal/sommigen/geen enkele meer (welke zeg ik niet) van in het huidige seizoen, maar als je dat stuk mist dan mis je wel wat character building van deze personen/de andere hoofdpersonages.
Met welke series vergelijk je het dan? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik volg deze serie ook voor het eerst en het is i.v.g met andere soortgelijke series best behoorlijk te noemen. Het minst slechte dus. Maar goed om te weten dat het tweede deel dus vies tegenvalt i.v.g met het eerste. Vervelende is echter dat je deel 2 nodig hebt om de verhaallijn een beetje een goed vervolg te geven. of niet?
Seizoen 2 was wel de minste idd , seizoen 3 keek wel aardig weg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:34 schreef Rossdale het volgende:
In seizoen 2 zitten gewoon ontzettend veel domme acties die mensen never nooit niet zouden doen als je leven echt in gevaar is... Zoals die zombie in de waterput... hoe fucking debiel was dat...
Gelukkig is dat in seizoen 3 een stuk minder en nu in seizoen 4 hebben ze mijns inziens nog geen echt domme dingen gedaan.
Obscure interresse zijn altijd goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Cartoons wel, maar Amerikaanse comics vind ik niet zo boeiend. Vind Manga veel leuker om te lezen en anime leuker om te kijken.
maar qua us cartoons, x-men en x-men evolution heb ik helemaal gezien, en veel van de TMNT natuurlijk.
verder ken ik de meeste namen wel maar het blijft mainstream. Batman bvb heb ik nooit heel boeiend gevonden.
Waarschijnlijk komt er een nieuwe Spawn film.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:32 schreef Tain het volgende:
[..]
vind de comics van Image veel toffer. Van Spawn heb ik best leuke comics in mijn verzameling.
Asterix en Obelix,leuke Franse humorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:12 schreef koei het volgende:
[..]
Superheldenfilmstofste filmgenre dat er is! Maar verder lees ik enkel de Donald Duck (en Asterix en Obelix!)
spoiler waarschuwing laatste epquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:34 schreef Rossdale het volgende:
In seizoen 2 zitten gewoon ontzettend veel domme acties die mensen never nooit niet zouden doen als je leven echt in gevaar is... Zoals die zombie in de waterput... hoe fucking debiel was dat...
Gelukkig is dat in seizoen 3 een stuk minder en nu in seizoen 4 hebben ze mijns inziens nog geen echt domme dingen gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |