abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132424113
Ik vind The Walking Dead wel leuk, waar erger je zo aan dan Poitemans?
pi_132424339
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:46 schreef wc-eend het volgende:
Ik vind The Walking Dead wel leuk, waar erger je zo aan dan Poitemans?
Bwoh, heb je even?
Te traag, slecht acteerwerk, zo voorspelbaar dat ik me bijna bovennatuurlijk voel en ik vind het vooral niet entertaining, geen seconde heb ik me in kunnen leven met de karakters.
.
Overigens vind ik traagheid in een serie doorgaans niet erg maar het moet wel onderhoudend blijven. Tijdens Walking Dead ben ik alleen maar op zoek naar dingen die ik tijdens het kijken ervan kan doen ipv dat de serie me opslokt. Damn, ben laatst gewoon gaan afwassen uit verveling :')

Overigens vond ik seizoen 1 wel leuk om te kijken, seizoen 2 echt verschrikkelijk maar seizoen 3 was wel weer 'ok'. Verder is heel die serie 1 grote competitie wie het grootste poephoofd kan trekken voor de camera.

voor de TL;DR trololols:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_132424492
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:24 schreef Poit het volgende:
Trouwens,Walking Dead s04.. Wat tergend kut weer zeg, ik kap ermee.
Blasphemy!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:05:08 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132424582
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:44 schreef Poit het volgende:

[..]

Heb Ep02 niet eens meer afgekeken, ben er hjelemaal klaar mee.
American horror story begint veel leuker! sowieso een hele leuke serie :) Als je het genre leuk vindt natuurlijk. :)
Schijnt ook heel snel kut te worden..
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_132424589
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Bwoh, heb je even?
Te traag, slecht acteerwerk, zo voorspelbaar dat ik me bijna bovennatuurlijk voel en ik vind het vooral niet entertaining, geen seconde heb ik me in kunnen leven met de karakters.
.
Overigens vind ik traagheid in een serie doorgaans niet erg maar het moet wel onderhoudend blijven. Tijdens Walking Dead ben ik alleen maar op zoek naar dingen die ik tijdens het kijken ervan kan doen ipv dat de serie me opslokt. Damn, ben laatst gewoon gaan afwassen uit verveling :')

Overigens vond ik seizoen 1 wel leuk om te kijken, seizoen 2 echt verschrikkelijk maar seizoen 3 was wel weer 'ok'. Verder is heel die serie 1 grote competitie wie het grootste poephoofd kan trekken voor de camera.

voor de TL;DR trololols:
Ok... ik heb dat dan weer niet... ik smul van de serie :D
pi_132424623
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Heb de eerste 2 seizoenen met heel veel plezier gekeken, zeker seizoen 2 was tof en deel 3 begint leuk :)
Leuke van die serie is dat elk seizoen zijn eigen verhaal is. Wel veel dezelfde acteurs maar qua storyline geen overeenkomsten.
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:05 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ok... ik heb dat dan weer niet... ik smul van de serie :D
Ja, dat kan natuurlijk :) En ik wens je ook veel plezier ermee maar het is niets voor mij :N

Homeland S03 begint ook interessant!
pi_132426203
quote:

[..]

American horror story begint veel leuker! sowieso een hele leuke serie :) Als je het genre leuk vindt natuurlijk. :)
American horror story _O_

Een van de tofste series van dit moment! Ben wel benieuwd wat ze met het nieuwe seizoen gaan doen, ik wacht braaf tot het op Nederlandse tv komt.

Over series gesproken, The Bridge is ook echt een aanrader!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_132426475
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:17 schreef koei het volgende:

[..]

American horror story _O_

Een van de tofste series van dit moment! Ben wel benieuwd wat ze met het nieuwe seizoen gaan doen, ik wacht braaf tot het op Nederlandse tv komt.

Over series gesproken, The Bridge is ook echt een aanrader!
Ben ook heel blij met Misfits :) Zit nu halverwege het 2e seizoen.
The Bridge zal ik eens opzoeken.

Waar zijn ze nu op de Nederlandse TV dan? S03 is in Amerika vorige week begonnen :)
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:29:02 #259
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132426586
Ik heb deze week de eerste aflevering van Ray Donovan gezien, daar werd ik ook wel aangenaam door verrast ^O^
pi_132426716
Ik vind Martijn Koning normaal niet zo grappig maar hier moest ik wel om lachen :@

pi_132426966
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:25 schreef Poit het volgende:

[..]

Ben ook heel blij met Misfits :) Zit nu halverwege het 2e seizoen.
The Bridge zal ik eens opzoeken.

Waar zijn ze nu op de Nederlandse TV dan? S03 is in Amerika vorige week begonnen :)
S02 is al sinds de zomer ergens klaar, maar het zal nog wel even duren voor ze met s03 gaan beginnen, ik verwacht pas in het nieuwe jaar, als het nieuwe seizoen begint.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_132427234
quote:

[..]

Seizoen 3 begint echt goed van AHS _O_ ik vond seizoen 1 echt top, 2 vond ik in het begin helemaal niet zo leuk en ik moest er even aan wennen dat het een nieuw verhaal was met dezelfde acteurs, maar ergens rond eps 5/6 vond ik het toch een toffer seizoen worden en uiteindelijk was het leuk :) Ik kan niet wachten tot er meer eps van seizoen 3 uit zijn :9

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:12 schreef koei het volgende:

[..]

Superheldenfilms _O_ tofste filmgenre dat er is! Maar verder lees ik enkel de Donald Duck (en Asterix en Obelix!)
Ik vind superheldenfilms erg tof, maar afgelopen weekend man of steel gekeken en dat was dan weer om te janken
pi_132427261
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:55 schreef Poit het volgende:

Bwoh, heb je even?
.

Ik volg deze serie ook voor het eerst en het is i.v.g met andere soortgelijke series best behoorlijk te noemen. Het minst slechte dus. Maar goed om te weten dat het tweede deel dus vies tegenvalt i.v.g met het eerste. Vervelende is echter dat je deel 2 nodig hebt om de verhaallijn een beetje een goed vervolg te geven. of niet?
pi_132427417
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ligt er beetje aan wat je smaak is. Als je het genre helemaal niets vind dan is het geen serie die je zult blijven kijken. Als je een verhaal niet zo boeiend vind zul je een seizoen niet zo leuk vinden maar het seizoen erna is er weer een heel nieuw verhaal dus ik vind dat wel een voordeel. Het is niet 1 verhaal wat helemaal uitgemolken wordt tot er niemand meer kijkt en dan kappen ze met de show.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:08:37 #265
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132427787
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:50 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik volg deze serie ook voor het eerst en het is i.v.g met andere soortgelijke series best behoorlijk te noemen. Het minst slechte dus. Maar goed om te weten dat het tweede deel dus vies tegenvalt i.v.g met het eerste. Vervelende is echter dat je deel 2 nodig hebt om de verhaallijn een beetje een goed vervolg te geven. of niet?
Ja dat wel, in seizoen 2 voegen een hoop nieuwe karakters zich bij de cast. Deze zitten allemaal/sommigen/geen enkele meer (welke zeg ik niet) van in het huidige seizoen, maar als je dat stuk mist dan mis je wel wat character building van deze personen/de andere hoofdpersonages.
pi_132427859
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja dat wel, in seizoen 2 voegen een hoop nieuwe karakters zich bij de cast. Deze zitten allemaal/sommigen/geen enkele meer (welke zeg ik niet) van in het huidige seizoen, maar als je dat stuk mist dan mis je wel wat character building van deze personen/de andere hoofdpersonages.
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:50 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Met welke series vergelijk je het dan? Ben wel benieuwd :)
pi_132428050
Bwa ... ik vond The Walking Dead wel aardig weg kijken hoor... tis geen GOT of Breaking Bad , maar goed.. je moet wat tijdens je vrije uurtjes :)
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:34:52 #268
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132428568
In seizoen 2 zitten gewoon ontzettend veel domme acties die mensen never nooit niet zouden doen als je leven echt in gevaar is... Zoals die zombie in de waterput... hoe fucking debiel was dat...

Gelukkig is dat in seizoen 3 een stuk minder en nu in seizoen 4 hebben ze mijns inziens nog geen echt domme dingen gedaan.
pi_132429311
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:34 schreef Rossdale het volgende:
In seizoen 2 zitten gewoon ontzettend veel domme acties die mensen never nooit niet zouden doen als je leven echt in gevaar is... Zoals die zombie in de waterput... hoe fucking debiel was dat...

Gelukkig is dat in seizoen 3 een stuk minder en nu in seizoen 4 hebben ze mijns inziens nog geen echt domme dingen gedaan.
Seizoen 2 was wel de minste idd , seizoen 3 keek wel aardig weg.
Seizoen 4 nog niets gezien.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_132434753
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:27 schreef Poit het volgende:

[..]

Cartoons wel, maar Amerikaanse comics vind ik niet zo boeiend. Vind Manga veel leuker om te lezen en anime leuker om te kijken.

maar qua us cartoons, x-men en x-men evolution heb ik helemaal gezien, en veel van de TMNT natuurlijk.
verder ken ik de meeste namen wel maar het blijft mainstream. Batman bvb heb ik nooit heel boeiend gevonden.
Obscure interresse zijn altijd goed. :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:32 schreef Tain het volgende:

[..]

vind de comics van Image veel toffer. Van Spawn heb ik best leuke comics in mijn verzameling.
Waarschijnlijk komt er een nieuwe Spawn film.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:12 schreef koei het volgende:

[..]

Superheldenfilms _O_ tofste filmgenre dat er is! Maar verder lees ik enkel de Donald Duck (en Asterix en Obelix!)
Asterix en Obelix,leuke Franse humor
pi_132435029
pi_132439432
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:55:17 #273
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_132441586
TUDUDUD

http://www.geenstijl.nl/m(...)internetgekkies.html

_O-

KIJKEN IS FUCKING GENIAAL!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_132470349

woensdag 23 oktober 2013 @ 12:55:27 #275
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132470619
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:34 schreef Rossdale het volgende:

spoiler waarschuwing laatste ep

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')