Hierboven is idd de gewone vraagprijs. Laten we het Fok!tarief stellen op ¤ 700 huur en ¤ 125.000 verkoopquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:32 schreef bibroni het volgende:
wat is het speciale FOK! tarief dan? Op Funda vraag je het zelfde
Succes met de verkoop!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:57 schreef TheRoman het volgende:
[..]
Hierboven is idd de gewone vraagprijs. Laten we het Fok!tarief stellen op ¤ 700 huur en ¤ 125.000 verkoop.
idd, per maand?quote:
b)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:59 schreef Fe2O3 het volgende:
Huur op basis van?
a) leegstandswet
of
b) met toestemming van hypotheek verstrekker
Omdat mijn vorige huurder er net uit isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:04 schreef Wokkel het volgende:
Waarom open je elke keer een nieuw topic over dit huis? Het eerste topic over dit huis komt uit 2009?
V&A / [TK] Appartement op 20 min van Den Haag Centraal
Hoeveel huurders hebben er al in gezeten want je opent onderhand om het half jaar een nieuw topic?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:08 schreef TheRoman het volgende:
[..]
Omdat mijn vorige huurder er net uit is
3 huurdersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hoeveel huurders hebben er al in gezeten want je opent onderhand om het half jaar een nieuw topic?
Ben je belegger? Dan kun je ff PM contact opnemen, kunnen we even wat zakelijkelijke voordelen bespreken!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:49 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als beleggingsobject is het wel interessant maar niet tegen deze koopprijs.
in 2006 zijn nieuwe plafonds erin geplaatst, CV geďnstalleerd, van buiten volledig vernieuwd en gemoderniseerd, afzuiginstallatie geplaatst, overal dubbel glas, van binnen alle wanden opnieuw betegeld, gestuct en geschilderd, nieuwe vensterbanken, nieuwe keuken.. en nog een paar dingenquote:
ik zit nu op 750 inclusief alles, maar als je zelf voor GWL wilt zorgen, moet ik even herberekenen. Je kunt me overigens bereiken op mijn username @gmail.comquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:05 schreef Essiejj het volgende:
Wat is de minimale huurprijs die je er voor wilt? En is het exl of incl?
Met grote dank aan VT wonen (heb dat exemplaar hier ook nog liggen)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind die dubbele deuren helemaal te gek
Okéquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:10 schreef TheRoman het volgende:
[..]
in 2006 zijn nieuwe plafonds erin geplaatst, CV geďnstalleerd, van buiten volledig vernieuwd en gemoderniseerd, afzuiginstallatie geplaatst, overal dubbel glas, van binnen alle wanden opnieuw betegeld, gestuct en geschilderd, nieuwe vensterbanken, nieuwe keuken.. en nog een paar dingen
Ja, op Funda staan iets betere pics. Badkamer ook gerenoveerd, idd niet goed te zien. Draadloos bedienbare afzuiginstallatie en nieuw tegelwerk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:42 schreef invine het volgende:
[..]
OkéDan is het de kwaliteit van de foto's die een beetje slecht is. Maar de badkamer is verder niet gerenoveerd zo te zien?
Betweterige flapdrolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:49 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als beleggingsobject is het wel interessant maar niet tegen deze koopprijs.
Exact 12?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:30 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Want?
Ga maar uit van 12x de jaarhuur als verkoopwaarde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |