Mijn geest leeft door in mijn kunst.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat is zeker ongekend voor iemand die een paar eeuwen geleden overleden is.
En je genen in Johan Derksen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn geest leeft door in mijn kunst.
Nu kan je stiekem de OP aanpassen zonder dat iemand het door heeft, doe ik ook wel eens.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Had ik gvd mooie TT verzonnen, druk ik te snel op invoeren
Nou, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef waxmask het volgende:
Kerseboom was de meid waar ik mee zou aanpappen om haar wel mooie vriendin vol te kunnen blaffen.
De moderne anti-Christ.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En je genen in Johan Derksen.
Wat moest het zijn dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Had ik gvd mooie TT verzonnen, druk ik te snel op invoeren
Het geloof, ik heb er echt niets mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De moderne anti-Christ.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kan je stiekem de OP aanpassen zonder dat iemand het door heeft, doe ik ook wel eens.
Maar Sjeik, het schijnt dat die spelers van jou tien keer per dag stoppen voor een verplicht gebed?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Het geloof, ik heb er echt niets mee.
Tuurlijk. En na de training een biertje drinken op het terras. Met een servet om het glas, want dan ziet die daarboven het niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Sjeik, het schijnt dat die spelers van jou tien keer per dag stoppen voor een verplicht gebed?
Ow ik dacht zo'n papieren zak met een bierfles er in zoals in het verderfelijke Us of A.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Tuurlijk. En na de training een biertje drinken op het terras. Met een servet om het glas, want dan ziet die daarboven het niet.
Wie zou er succesvoller zijn, Louis of Froger?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis heeft de United States of America wel weer op de kaart gezet.
Meh, was bij nader inzien toch niet zo geniaalquote:
"Iran Iran, kijk eens wat ik kan"?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Meh, was bij nader inzien toch niet zo geniaal
René fluistert die opstelling gewoon in het oor van Louis, Louis luistert naar René omdat hij weet dat René elke dag tweehonderd veertig miljard CD's verkoopt. In Nederland dan he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wie zou er succesvoller zijn, Louis of Froger?
Flikker op met die Koolhoven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:03 schreef Karina het volgende:
Gijp zelf is waarschijnlijk niet aanwezig bij de Gijpnight las ik. Die tweede film ken ik niet, maar die wil ik wel zien!
Alsof Hansie Smolders daar over gaatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Specularium het volgende:
+
Hans Smolders
Voormalig chauffeur Pim Fortuyn bespreekt wel of geen proefverlof Volkert van der G.
geluid , tja publieke omroepquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:03 schreef julian6 het volgende:
Is er nou iets met het geluid of ligt dat aan mij?
Je hoort Ned 2 ofzo er doorheen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:03 schreef julian6 het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:03 schreef julian6 het volgende:
Mee eens. Gijp zegt dat hij in het betaald voetbal geen homo's is tegen gekomen. Misschien heeft hij gelijk dat homo's eerder voor ballet dan voor voetbal kiezen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Zielig weer Gijp bashen. Zeker weer eens aandacht tekort. Is het een keer eindelijk stil moeten ze weer eens beginnen. Aandachtshoeren ook weer.
Is Badr he? En hij heeft bijna iemand doodgeslagen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:06 schreef TUFKAL het volgende:
Journalistiek anno 2013 smullen van een rechtszaak vanwege een vechtpartij, welk een treurigheid.
Aai over de bolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:06 schreef waxmask het volgende:
10 euro op dat het geseponeerd wordt!
Er is amper bewijs voor, als je reporter hebt gezien zal de rechter t moeilijk krijgenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is Badr he? En hij heeft bijna iemand doodgeslagen.
niemand kende Badr...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is Badr he? En hij heeft bijna iemand doodgeslagen.
Er zijn zaken gestrand voor minder.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er is amper bewijs voor, als je reporter hebt gezien zal de rechter t moeilijk krijgen
kom niet aan koning Gijpquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Zielig weer Gijp bashen. Zeker weer eens aandacht tekort. Is het een keer eindelijk stil moeten ze weer eens beginnen. Aandachtshoeren ook weer.
net zo populair als curling in NLquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij was alleen maar wereldkampioen K1.
Preciesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zijn zaken gestrand voor minder.
Eehh, niet echt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
net zo populair als curling in NL
Dat is je gehoorapparaatje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoor niks? Of een hoge piep ofzo?
Ik verwacht desondanks een veroordeling, de andere zaken zijn vrij duidelijk. Bovendien is ook bij de arena zaak veel wat tegen badr spreekt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Precies
Die bikers die iemand hadden vermoord maar ze wisten niet wie precies
Maar er is weinig bewijs en 1 getuigequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik verwacht desondanks een veroordeling, de andere zaken zijn vrij duidelijk. Bovendien is ook bij de arena zaak veel wat tegen badr spreekt.
Volgens mij heb jij wel een oogje op badboy Badr, of niet somsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar er is weinig bewijs en 1 getuige
En hoeveel mensen kijken dat? En voor alle duidelijkheid, hij heeft die zwaargewicht-gordel gewonnen. De echte wereldkampioen ben je wanneer je dat toernooi wint. Dus wat o.a. Hoost, Aerts, Bonjasky en Schilt hebben gewonnen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij was alleen maar wereldkampioen K1.
Is dan ook winstgevend in Azië en Japan vooral. Die zien graag dat Westerlingen elkaar de touwtyfus in rammen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
echt weinig mensen weten wie de Nederlands kampioenen zijn in de K1
en homoseksueelquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:14 schreef SunChaser het volgende:
Deze advocaat vind ik een typische linedanser
dus je bent het eens?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is dan ook winstgevend in Azië en Japan vooral. Die zien graag dat Westerlingen elkaar de touwtyfus in rammen.
ik zeg hoe het is qua rechtszaak.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel een oogje op badboy Badr, of niet soms
geylquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je worst lust!!!!
Is het een Hari special?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Advocaat heeft een eng langzame manier van spreken
http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prixquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
En hoeveel mensen kijken dat? En voor alle duidelijkheid, hij heeft die zwaargewicht-gordel gewonnen. De echte wereldkampioen ben je wanneer je dat toernooi wint. Dus wat o.a. Hoost, Aerts, Bonjasky en Schilt hebben gewonnen.
Geen idee, deze soap interesseert mij niet zoveel. Ik kan wel zien dat het een agressieve aap is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ik zeg hoe het is qua rechtszaak.
Welk bewijs is sluitend volgens jou?
Ja, leuk, so what? Hari heeft dat nog nooit gewonnen. Was runner-up vs Bonjasky, en daarvoor heeft hij zijn gage moeten inleveren wegens die overtreding.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix
En reken op ongeveer 400k dollar per gewonnen toernooi. Buiten de sponsoren om nog.
ja en in NL dus geen hond, daar gaaf het om.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix
En reken op ongeveer 400k dollar per gewonnen toernooi. Buiten de sponsoren om nog.
Ow daar is ook wel publiek voor hoor, alleen Nederland zend het nergens uit. Is net als met boksen, dat jij het niet kijkt wil niet zeggen dat niemand het kijkt he?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja en in NL dus geen hond, daar gaaf het om.
gerapporteerdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Goeie straf geven.. dit meen ik niet mocht Badr meelezen.
-Badr Hari heeft hartklachtenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
13 jaar zitten
13 jaar geen onboeiend nieuws
Het gaat erom dat het vreemd is dat in Nederland die aandacht er is, terwijl men hem als K1 vechter nooit gevolgd heeft. Op RTL hebben we hem een paar keer in dat gare kickbox programma kunnen zien op RTL7. In zijn prime, op Eurosport, waar echt alleen liefhebbers naar keken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow daar is ook wel publiek voor hoor, alleen Nederland zend het nergens uit. Is net als met boksen, dat jij het niet kijkt wil niet zeggen dat niemand het kijkt he?
er komt een handvol mensen op af, leeft gewoon niet zo. En ja ik ken iemand uit t circuit. Maakt de fans verder niet uit, geef alleen maar aan dat veel Nederlanders nog nooit van Hari hadden gehoord.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow daar is ook wel publiek voor hoor, alleen Nederland zend het nergens uit. Is net als met boksen, dat jij het niet kijkt wil niet zeggen dat niemand het kijkt he?
Wat wist jij van Holleeder voor de Jeugd van Tegenwoordig (j/k Endstra)?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:21 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het vreemd is dat in Nederland die aandacht er is, terwijl men hem als K1 vechter nooit gevolgd heeft. Op RTL hebben we hem een paar keer in dat gare kickbox programma kunnen zien op RTL7. In zijn prime, op Eurosport, waar echt alleen liefhebbers naar keken.
Die is inmiddels met d'r paard bezig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:23 schreef Latert het volgende:
Ik denk dat Alors goed nat wordt van die advocaat. Als ze nu zou kijken.
Een grote crimineel is wel wat anders dan iemand die wat mensen in elkaar gebeukt heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat wist jij van Holleeder voor de Jeugd van Tegenwoordig (j/k Endstra)?
Badr is dus net zo'n grote crimineel, hetzij dommer. Het heeft veel maffiose trekjes van intimidatie, afpersing en zaakjes door andere laten oplossen. Het gaat niet alleen om die matpartij!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:24 schreef Kenju het volgende:
[..]
Een grote crimineel is wel wat anders dan iemand die wat mensen in elkaar gebeukt heeft.
Ik denk dat je je maar even in het een en ander moet verdiepen wanneer je dit zegt. Hij is in de onderwereld niets meer dan een vuist. Holleeder was een leider. Bedenk je dat de vriendjes van Sneijder ook zo klaar met Hari waren.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Badr is dus net zo'n grote crimineel, hetzij dommer. Het heeft veel maffiose trekjes van intimidatie, afpersing en zaakjes door andere laten oplossen. Het gaat niet alleen om die matpartij!
Die zuipt alleen maar thee om 23:00quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jeroen Pauw eet geen gevogelte
Met daarin veel rumquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zuipt alleen maar thee om 23:00
Dat wel, maar dat is omdat het niet zo'n slimme jongen is. Het heeft nog steeds die ambities.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:29 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik denk dat je je maar even in het een en ander moet verdiepen wanneer je dit zegt. Hij is in de onderwereld niets meer dan een vuist. Holleeder was een leider. Bedenk je dat de vriendjes van Sneijder ook zo klaar met Hari waren.
Maar bijna iedere Marokkaan wil Tony Montana zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is omdat het niet zo'n slimme jongen is. Het heeft nog steeds die ambities.
Dat maak jij ervan. Heeft hier niets mee te maken, zelfs als het waar was, wat ik niet denk. Hij wil gewoon knokken, en gedraagt zich in zijn sociale leven iets te vaak als een typische randgroepmarokkaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is omdat het niet zo'n slimme jongen is. Het heeft nog steeds die ambities.
Ik ben een homofiel met Marokkaans bloed! En ik heb een focking gouden kalf gewonnen!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:29 schreef waxmask het volgende:
Martin vertel eens hoe het met de homofobie staat van de acteurs in bijvoorbeeld Schnitzelparadijs? Zijn dat moslims die dat wel goedkeuren? Dat zou nieuwswaardig zijn!
Huh? Ben jij die jankert?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben een homofiel met Marokkaans bloed! En ik heb een focking gouden kalf gewonnen!
Nederlandse kutfilms,quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
Wat een pareltjes worden er ook gemaakt in Nederland.
Is een heel mooie film hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
Is wel de reden waarom ik Broke Back Mountain nog niet gezien heb. Heb er gewoon geen zin in.
Turks Fruit!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:34 schreef Kenju het volgende:
Welke Nederlandse film loopt wel? Buiten die tieneronzin als Blauwe Maan en het Schnitzelparadijs?
Langdradig was hetquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is een heel mooie film hoor
Spartacusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
In de serie Spartacus werd Caesar ook gewoon in zijn kont geneukt.
Daar gaat t niet om, het gaat erom dat de films niet lopenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef Kenju het volgende:
Wat een onzin allemaal. Een goede film is een goede film, of er nu een homo in speelt of niet...
Precies, wat een gelul.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef Kenju het volgende:
Wat een onzin allemaal. Een goede film is een goede film, of er nu een homo in speelt of niet...
Ik bedoelde met goed, commercieel scorend.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Daar gaat t niet om, het gaat erom dat de films niet lopen
Wat ben jij een geweldige paardenlul.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:37 schreef Kenju het volgende:
Gijp is sociaal gestoord. Die komt niet op gelegenheden waar hij buiten zijn comfortzone zit als dat niet hoeft...
Mensenschuw inderdaad. Gelukkig kun je nu op AH.nl je boodschappen laten bezorgen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:37 schreef Kenju het volgende:
Gijp is sociaal gestoord. Die komt niet op gelegenheden waar hij buiten zijn comfortzone zit als dat niet hoeft...
Nee voetbal.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
Dat gaat dus niet gebeuren, want morgen is VI.
Ok, dat is misschien wel waar, en ik zeg niet dat ik hem nooit bekijk, maar zo staan er wel meer films klaar waar ik op dat moment zin in moet hebben. Soms zwaar qua thema terwijl je wat luchtigs wil. Kom soms langs Out TV en dan krijg ik kromme tenen omdat het net lijkt (net als Disney XD) alsof het een wereld is die zich niet bewust is van de rest.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is een heel mooie film hoor
Dat beweert ook niemand.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef Kenju het volgende:
Hou het allemaal een beetje bij, wil je?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:38 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Dat beweert ook niemand.
Dat is zeker, en ik kijk nooit naar dat soort aspecten, zelfs niet als er homoerotiek in voor komt, kan ik goed hebben. Maar een film puur op dit thema, dat trekt me niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef Kenju het volgende:
In Nederland maakt het niet gek veel uit, in heel veel andere landen natuurlijk wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik bedoelde met goed, commercieel scorend.
Dat ging dan ook over de aids epidemie in die community. Dat was wel weer een goede film.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vond t niet veel aan, Philadelphia was erg goed
nee, ging niet over een epedimie, maar over vooroordelen rond homos en aidsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat ging dan ook over de aids epidemie in die community. Dat was wel weer een goede film.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:41 schreef SunChaser het volgende:
Er is een reden waarom de ene persoon een rechter is en de andere persoon een chauffeur
Dikke mongool die steeds dezelfde flauwe onzin deed. Had hij zelf overigens ook door.quote:
ten gevolge van, maar je hebt wel gelijk hoor. En (is lang geleden dat ik em gezien heb) haalde ik er meer uit het onbegrip voor aids dan dat het over het homo wezen ging, maar dan zou ik hem weer eens moeten bekijken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
nee, ging niet over een epedimie, maar over vooroordelen rond homos en aids
spijker op zn kopquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:41 schreef SunChaser het volgende:
Er is een reden waarom de ene persoon een rechter is en de andere persoon een chauffeur
Dat enthousiasme van het publiek was ook gespeeld. Hadden ze zo'n kerel voor die het publiek opwarmde en ophitste om als een stel malloten te gaan schreeuwen....quote:
Die staan ook in de rollodex van Bert van der Veer onder de P. Maar die konden even niet...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:44 schreef SunChaser het volgende:
Who cares wat Smolders vindt, krijgen we straks Ruud de Wild en Hilbrand Nawijn nog
Klapvee inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:46 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat enthousiasme van het publiek was ook gespeeld. Hadden ze zo'n kerel voor die het publiek opwarmde en ophitste om als een stel malloten te gaan schreeuwen....
Die ado-keeper?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:46 schreef SunChaser het volgende:
Waren er geen homo geruchten rond een voetballer die onlangs gescheiden is
Hahaha ik had dat ook met deze man:quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht eerder aan Overmars al weet ik niet of die onlangs is gescheiden.
Met zijn piepstemmetjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha ik had dat ook met deze man:
[ afbeelding ]
Ik dacht in 2 potjes gecremeerd. Maar is alweer wat jaren terug.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:48 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zou best kunnen... Als relieken?
gewoon zeggen dat je pvda stemtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef SunChaser het volgende:
Die man zou je chauffeur maar zijn, krijg je de hele weg dat gelul over Pim
Daarin verschilt hij niet zo van de gemiddelde taxichauffeur dus.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:49 schreef SunChaser het volgende:
Die man zou je chauffeur maar zijn, krijg je de hele weg dat gelul over Pim
Dan heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Recidive gevaar.. straks legt hij Wilders om
Wat maakt het uit, er komen iedere dag criminelen vrijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
maar ff serieus, wie wil dat volkertje straks vrij is? Niemand toch?
Maar zeker dat gedoe over 'hun landgenoot. Over generaliseren gesproken. En zo'n vent moet beoordelen of iemand een racist is.... (niet dat ik denk dat Fortuyn dat was. Wel dat het een overschat politicus, auteur en filosoof was overigens).quote:
dertien jaar is toch ook gewoon een lachertje of nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
ja maar geen moordenaars.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, er komen iedere dag criminelen vrij
Die praten ook over Pim?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarin verschilt hij niet zo van de gemiddelde taxichauffeur dus.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:52 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn.... ik herhaal.... er zijn hier geen homo's......
tja je vraagt er ook om als je zo'n vent vraagt naar zn meningquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
Deze gozer was ook toch gewoon maar een chauffeurtje?
homo'squote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:52 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn.... ik herhaal.... er zijn hier geen homo's......
South Park!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:54 schreef waxmask het volgende:
Ah we gaan weer selfniple stroken met Ivo....
Met Yves Montant, en natuurlijk Yves Montantquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Ook in 1981 was de tv show unaniem al een belachelijk groot succes
Ik wel. Niet dat ik Volkert zo ok vind, ik tegendeel. Maar zijn straf en de afhandeling ervan moet afhangen van het juridische systeem zoals mensen die er verstand van hebben en niet 'het volk' die over Volkert een heel andere redenatie willen trekken puur omdat zijn slachtoffer Fortuyn was. Voor een enkelvoudige moord is die 18 jaar gewoon een zware straf. Dat hij nu met proefverlof komt doet daar niets aan af, aangezien dat deel uitmaakt van het beleid zoals deze er ligt. Volkert is volgens dat principe veroordeeld, en het gaat nergens over om dat zomaar te veranderen. Als juridische systeem in Nederland op die manier te beďnvloeden is, met dergelijke volkse ophef, is het systeem in Nederland totaal niet geloofwaardig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
dansend naar helquote:
Een half jaar na de moord werkte ik een tijdje in Rotterdam en nam daar nogal 's nachts nogal eens een taxi, bij die chauffeurs was Pimmetje wel hét onderwerp. In Amsterdam tref ik vaak chauffeurs die een monoloog over hun Geertje houden.quote:
In Belgie over Samson én Gert.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een half jaar na de moord werkte ik een tijdje in Rotterdam en nam daar nogal 's nachts nogal eens een taxi, bij die chauffeurs was Pimmetje wel hét onderwerp. In Amsterdam tref ik vaak chauffeurs die een monoloog over hun Geertje houden.
Omdat ze zich bedreigd(?) voelen, en zelf niets durven te zeggen..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een half jaar na de moord werkte ik een tijdje in Rotterdam en nam daar nogal 's nachts nogal eens een taxi, bij die chauffeurs was Pimmetje wel hét onderwerp. In Amsterdam tref ik vaak chauffeurs die een monoloog over hun Geertje houden.
Oh, da's wel tof. Ik kan Samson best goed nadoen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Belgie over Samson én Gert.
je hebt gelijk dat je niet acheraf de spelregels mag veranderen en er zullen maar weinigen zijn die dat betwisten. Anderzijds vind ik max 18 jaar een lachertje voor moord. In het strafrecht lijkt het tegenwoordig alleen nog maar om het resocialiseren te gaan. Imo mag een straf ook gewoon een punitieve functie hebben.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik wel. Niet dat ik Volkert zo ok vind, ik tegendeel. Maar zijn straf en de afhandeling ervan moet afhangen van het juridische systeem zoals mensen die er verstand van hebben en niet 'het volk' die over Volkert een heel andere redenatie willen trekken puur omdat zijn slachtoffer Fortuyn was. Voor een enkelvoudige moord is die 18 jaar gewoon een zware straf. Dat hij nu met proefverlof komt doet daar niets aan af, aangezien dat deel uitmaakt van het beleid zoals deze er ligt. Volkert is volgens dat principe veroordeeld, en het gaat nergens over om dat zomaar te veranderen. Als juridische systeem in Nederland op die manier te beďnvloeden is, met dergelijke volkse ophef, is het systeem in Nederland totaal niet geloofwaardig.
Tsja, naar jouw mening. Ik weet natuurlijk niet wat voor achtergrond jij hebt, maar ik vind dat veel te veel mensen op basis van een eigen gebonden rationaliteit roepen dat iets zus en zo moet. Zo werkt het stellen van een juridisch beleidssysteem gelukkig niet. Er zijn mensen die veel minder krijgen en gekregen hebben dan 18 jaar voor moord.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je hebt gelijk dat je niet acheraf de spelregels mag veranderen en er zullen maar weinigen zijn die dat betwisten. Anderzijds vind ik max 18 jaar een lachertje voor moord. In het strafrecht lijkt het tegenwoordig alleen nog maar om het resocialiseren te gaan. Imo mag een straf ook gewoon een punitieve functie hebben.
ik ben iig geen leek als het gaat om recht maar wat mij opvalt is dat bijvoorbeeld het bestuursrecht straffen kent die enkel een punitieve functie hebben terwijl het strafrecht zich naar mijn mening steeds meer richt op het hersocialiseren. En hoewel ik het belangrijk vind dat criminelen voorbereid terug kunnen keren naar de samenleving vind ik niet dat dat het enige is waar een straf uit zou moeten bestaan. Imo zou een straf eerst gewoon leed toe moeten brengen aan de dader voordat er gedacht kan worden aan terugkeren naar de samenleving. En in dat opzicht vind ik dertien jaar echt een lachertje. Overigens is dit wmb vooral een politiek vraagstuk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tsja, naar jouw mening. Ik weet natuurlijk niet wat voor achtergrond jij hebt, maar ik vind dat veel te veel mensen op basis van een eigen gebonden rationaliteit roepen dat iets zus en zo moet. Zo werkt het stellen van een juridisch beleidssysteem gelukkig niet. Er zijn mensen die veel minder krijgen en gekregen hebben dan 18 jaar voor moord.
Ok, duidelijk. Ik had overigens niet het idee dat je een leek was. Maar dan nog, liggen de gestelde regels er natuurlijk met een reden, en er zijn verschillende overwegingen overheen gegaan door mensen die er verstand van hebben. Ik heb echter ook wel een idee dat het getrokken beleid een trend ding is. In de late jaren '90 lag de nadruk meer op het hersocialeren, terwijl het later juist meer om vergelding ging. Daarvoor lag het ook meer op vergelding. Wat beter is? Ik zou het niet weten. Ik weet wel dat vaak geroepen wordt dat zwaarder straffen niet helpt tegen het motief bij criminelen om een misdaad te plegen. Echter helpt het inderdaad wel voor de slachtoffers. Maar dan zit je ook weer met te volle gevangenissen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik ben iig geen leek als het gaat om recht maar wat mij opvalt is dat bijvoorbeeld het bestuursrecht straffen kent die enkel een punitieve functie hebben terwijl het strafrecht zich naar mijn mening steeds meer richt op het hersocialiseren. En hoewel ik het belangrijk vind dat criminelen voorbereid terug kunnen keren naar de samenleving vind ik niet dat dat het enige is waar een straf uit zou moeten bestaan. Imo zou een straf eerst gewoon leed toe moeten brengen aan de dader voordat er gedacht kan worden aan terugkeren naar de samenleving. En in dat opzicht vind ik dertien jaar echt een lachertje. Overigens is dit wmb vooral een politiek vraagstuk.
Wat ik me af vraag en waar jij van uitgaat is dat de gestelde regels (het strafrecht) louter is samengesteld door mensen die er verstand van hebben. Ik denk dat je je vergist als je denkt dat het strafrecht zoals dat nu in het wetboek staat enkel is geschreven door bijv. mensen die rechten hebben gestudeerd. Volgens mij is het strafrecht juist een onderwerp waar veel politieke onenigheid over is (dus niet door mensen met verstand van recht) en volgens mij is daar tot op zekere hoogte ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:31 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Ik had overigens niet het idee dat je een leek was. Maar dan nog, liggen de gestelde regels er natuurlijk met een reden, en er zijn verschillende overwegingen overheen gegaan door mensen die er verstand van hebben. Ik heb echter ook wel een idee dat het getrokken beleid een trend ding is. In de late jaren '90 lag de nadruk meer op het hersocialeren, terwijl het later juist meer om vergelding ging. Daarvoor lag het ook meer op vergelding. Wat beter is? Ik zou het niet weten. Ik weet wel dat vaak geroepen wordt dat zwaarder straffen niet helpt tegen het motief bij criminelen om een misdaad te plegen. Echter helpt het inderdaad wel voor de slachtoffers. Maar dan zit je ook weer met te volle gevangenissen.
Dat verschil tussen straf- en bestuursrecht is wel begrijpelijk, aangezien de motieven anders liggen. Wanneer je bijv. fraude pleegt doe je dat om er zelf beter van te worden. Als het gaat om daden die strafrechtelijk te vervolgen zijn, gaat het meer om het raken van anderen of er beter van te worden op een manier die op kleinere schaal ligt.
Dat het niet louter door mensen met verstand van recht gebeurt, is weinig mis mee. Immers hebben ook mensen met een puur juridische achtergrond die gebonden rationaliteit. Hetzelfde geldt voor het gegeven dat het idioot is dat economische vraagstukken alleen door mensen met een economische achtergrond benaderd zou moeten worden. Dat werkt niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat ik me af vraag en waar jij van uitgaat is dat de gestelde regels (het strafrecht) louter is samengesteld door mensen die er verstand van hebben. Ik denk dat je je vergist als je denkt dat het strafrecht zoals dat nu in het wetboek staat enkel is geschreven door bijv. mensen die rechten hebben gestudeerd. Volgens mij is het strafrecht juist een onderwerp waar veel politieke onenigheid over is (dus niet door mensen met verstand van recht) en volgens mij is daar tot op zekere hoogte ook niks mis mee.
nou dat zal dus toch darts worden danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef Latert het volgende:
Wat een vreselijke uitzending wordt dit zeg.
GASTEN VAN VANAVOND
Henk Nijboer
Financieel woordvoerder namens de PvdA
Mark Harbers
Financieel woordvoerder namens de VVD
Carola Schouten
Financieel woordvoerder namens de ChristenUnie
Wouter Koolmees
Financieel woordvoerder namens D66
Elbert Dijkgraaf
Financieel woordvoerder namens de SGP
Saskia Belleman