Mijn geest leeft door in mijn kunst.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat is zeker ongekend voor iemand die een paar eeuwen geleden overleden is.
En je genen in Johan Derksen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn geest leeft door in mijn kunst.
Nu kan je stiekem de OP aanpassen zonder dat iemand het door heeft, doe ik ook wel eens.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Had ik gvd mooie TT verzonnen, druk ik te snel op invoeren
Nou, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef waxmask het volgende:
Kerseboom was de meid waar ik mee zou aanpappen om haar wel mooie vriendin vol te kunnen blaffen.
De moderne anti-Christ.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En je genen in Johan Derksen.
Wat moest het zijn dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Had ik gvd mooie TT verzonnen, druk ik te snel op invoeren
Het geloof, ik heb er echt niets mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De moderne anti-Christ.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kan je stiekem de OP aanpassen zonder dat iemand het door heeft, doe ik ook wel eens.
Maar Sjeik, het schijnt dat die spelers van jou tien keer per dag stoppen voor een verplicht gebed?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:04 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Het geloof, ik heb er echt niets mee.
Tuurlijk. En na de training een biertje drinken op het terras. Met een servet om het glas, want dan ziet die daarboven het niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Sjeik, het schijnt dat die spelers van jou tien keer per dag stoppen voor een verplicht gebed?
Ow ik dacht zo'n papieren zak met een bierfles er in zoals in het verderfelijke Us of A.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Tuurlijk. En na de training een biertje drinken op het terras. Met een servet om het glas, want dan ziet die daarboven het niet.
Wie zou er succesvoller zijn, Louis of Froger?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis heeft de United States of America wel weer op de kaart gezet.
Meh, was bij nader inzien toch niet zo geniaalquote:
"Iran Iran, kijk eens wat ik kan"?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Meh, was bij nader inzien toch niet zo geniaal
René fluistert die opstelling gewoon in het oor van Louis, Louis luistert naar René omdat hij weet dat René elke dag tweehonderd veertig miljard CD's verkoopt. In Nederland dan he.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wie zou er succesvoller zijn, Louis of Froger?
Flikker op met die Koolhoven.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:03 schreef Karina het volgende:
Gijp zelf is waarschijnlijk niet aanwezig bij de Gijpnight las ik. Die tweede film ken ik niet, maar die wil ik wel zien!
Alsof Hansie Smolders daar over gaatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Specularium het volgende:
+
Hans Smolders
Voormalig chauffeur Pim Fortuyn bespreekt wel of geen proefverlof Volkert van der G.
geluid , tja publieke omroepquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:03 schreef julian6 het volgende:
Is er nou iets met het geluid of ligt dat aan mij?
Je hoort Ned 2 ofzo er doorheen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:03 schreef julian6 het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:03 schreef julian6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |